Rask avstemning nå rett før seriestart. Hvilken plass tror du vi havner på i år ?
Hvilken plass havner vi på i år ?
Collapse
X
-
Jeg kjørte 5 plass. Tipper vi havner et sted mellom 4 og 8. Litt mange unggutter som vil variere. Klarer vi å holde Steinar og Frode samt Arild friske skal disse dra med seg Nosa og de andre unggutta til en god 4 plassKommentar
-
Tror LSK overrasker mange motsandere i år og tar en solid 2.plass! Mulighetene er der, bak rosenborg er det få lag som ligner solide, stabile topplag, og det kan LSK utnytte! Eneste bekymringen er at endel andre utenfor klubben også begynner å få trua på en god sesong, det hadde vært bedre om vi hadde blitt heftig undervurdert før sesongen går igang...Kommentar
-
Tippet sjetteplass. Vi var bare tre poeng unna den i fjor og en slik klatring vil være en naturlig progresjon, noe jeg også synes vi har hatt i oppkjøringa. Men det er ikke mye som skiller lagene bak fjorårets medaljetroika.Kommentar
-
Jeg tror det faktisk er slik at de fleste her er PISSredde for å faktisk si at vi faktisk kan gjøre det GANSKE bra i år!
Høstsessongen ifjor var ikke akkurat noen halleluja-sesong, og vår-sesongen var jo et mareritt av en annen dimensjon! Jeg tror HELT ærlig at vi har en jævlig god sjanse til å sloss om medaljer i år.
Hadde vi fiska i land et par seiere vår-sesongen i fjor hadde bildet sett helt annerledes ut. Selvfølgelig er det snakk om marginer osv, men FAEn!
Er det et lag i tippeligaen som har et syyykt potensiale i år, er det virkelig DETTE Lillestrøm laget! HAR TRUA!Kommentar
-
Statistisk sett så tror jeg vi havner mellom 4. og 7.plass. Jeg tror også dette iår er meget realistisk og satset på en 6.plass. Har sett endel andre treningskamper og vi er ikke de eneste som har noe på gang. Men det er ikke tvil om at vi har et lag på gang og er tilbake der vi skal være etter noen år i en bølgedal.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Ergo burde de siste plassene vært delt opp i flere valg så man fikk hele spekteret! Såklart man vil ha trua nå som vi har sett sterke ut og har en trener som er godt igang med å bygge "sitt" lag og har tillit.
MEN, de siste par sesongene tilsier vel også at vi like gjerne kan havne på nedrykk/kvalik som medalje:|
I utregningen av tabelltips jeg tok etter å ha tippet alle rundene havner faktisk LSK på første! Men realistisk sett så har jeg sikkert overvurdert og tippet for mye med hjerte.
Stemmer en 4plass her, vi er gode på fjerdeplasser vet jeg!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Det som bekymrer meg er at vi har gjort det såpass bra i treningskampene i vinter, dette får meg til å tenke på tidligere sesonger hvor vi har gjort det bra i oppkjøringen og vintersesongen for så og falle helt sammen når serien begynner. Og når andre som ikke liker LSK begynner å si at dem ser bra ut.... ja da blir jeg virkelig bekymra :-)
Jeg har tippa 3 plass, stemt mest med hjertet og bare litt med fornuften kanskje? Eneste jeg håper på i første omgang er at vi raskt kommer oss utenfor nederste sumpa, det er alt som teller i første omgang for min del. Jeg vil nødig oppleve en ny helvetessesong. hvis vi holder oss unna det SÅ skal jeg begynne å se oppover tabellen og håpe på gode plasseringer. Jeg håper på en god start på sesongen, slik at gutta raskt spiller på seg litt selvtillit og at vi kanskje får godfølelsen innkjørt i laget når det virkelig gjelder.Kommentar
-
En gang før eller siden må vel vi også få en "stang inn sesong"...
Greit vi har spilt dårlig og spillerne har hvert oppskrytt, men vi har jo hatt stort sett ALT i mot også. Denne gangen håper jeg virkelig det går vår vei og at vi kan krone sesongen med en fin fin topp 4 plassering!!Kommentar
-
En gang før eller siden må vel vi også få en "stang inn sesong"...
Greit vi har spilt dårlig og spillerne har hvert oppskrytt, men vi har jo hatt stort sett ALT i mot også. Denne gangen håper jeg virkelig det går vår vei og at vi kan krone sesongen med en fin fin topp 4 plassering!!Kommentar
-
Kommer Tamandani, er vi enormt styrket sentralt på midten. Da vil jeg mene vi har en av landets bedre midtbaner.
Får vi beholde Nosa hele sesongen (og det ser det jo ut til nå, når han har forlenget med oss) mener jeg vi skal kjempe om medaljer. Kanskje bronse. Men det betinger flaks med skader og litt stang-inn.
Jeg tror vårsesongen vår blir bra. Når Tarik drar blir han antakeligvis erstattet av en ny mann på flanken.
Klok av skade tipper jeg oss likevel på 6. plass. Det er nesten meningsløst å tippe en konkret plass - jeg pleier å tippe lag i intervaller, og har LSK i intervallet 3.-6. plass sammen med Stabæk, VIF, Odd og Brann.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Folk har en tendens til å undervurdere styrken av både gode og dårlige sesonger. Når vi har kommet fra gode sesonger, har de verste pessimistene tippet oss på 6. plass. Aldri lengre ned. Når vi derimot har kommet fra dårlige sesonger, snakker de store optimistene om den samme 6. plassen.
Fakta er at forskjellene er ekstremt små mellom topp og bunn i norsk fotball. I fjor kom Molde, Stabæk og Odd på topp 4, uten sterkere lag enn det vi har i år. I 2008 kom Fredrikstad, Tromsø og Glimt på plassene 2-4, og de hadde absolutt ikke sterkere lag enn det vi har i år.
I norsk fotball er det nesten så svart/hvitt at en god sesong er medalje og en dårlig sesong er nedrykk. Rosenborg skal ha ressursene til å vinne ligaen, men bak dem er det helt åpent. Får vi en god start, beholder flyten utover sesong og har litt stang inn, tar vi medalje med dette mannskapet. Uten tvil.Kommentar
-
Jeg har så utrolig lyst til å se at vi tar opp kampen med Ræv, men det blir nok vanskelig i år. Men for å holde et positivt fokus; kom ikke den gode 2001-sesongen også litt ut av det blå, eller hvordan var det? Noen som husker noe rundt dette?Kommentar
Kommentar