LSK2 sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rasmus
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2006
    • 93

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av Rasmus
      " Mathis Bolly og Stian Ringstad var veldig gode, spesielt før pause."
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• sten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 873

LSK2 tapte i dag mot FU/VO.veit ikke resultatet eller hva slags lag vi stillte med.Veit bare att vi tapte

Kommentar

• erikh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2008
          • 443

her var det nok knapt en eneste alagsspiller da disse har ferie, saa er vel ikke stort aa forvente

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Opprinnelig skrevet av sten
            LSK2 tapte i dag mot FU/VO.veit ikke resultatet eller hva slags lag vi stillte med.Veit bare att vi tapte
            LSK har jo meldt fra om at LSK2 blir ett rent juniorlag så lenge a-laget har sommerferie.. Så det er vel ikke annet enn å regne med.

Kommentar

• erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

Det irriterer meg grenseløst at LSK(2) synker så lavt hver jævla sesong. I mine øyne er det åpenbar fair play å stille et tilnærmet like sterkt lag sesongen igjennom - ikke drive å dele ut grusing og walk over som en selv finner det for godt. Det er slike holdninger som gjør at eliteserieklubbene ikke fortjener å ha noe andrelag i seriesystemet.
              Ja til pause i pausen!

Kommentar

• vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

Opprinnelig skrevet av erlando
                Det irriterer meg grenseløst at LSK(2) synker så lavt hver jævla sesong. I mine øyne er det åpenbar fair play å stille et tilnærmet like sterkt lag sesongen igjennom - ikke drive å dele ut grusing og walk over som en selv finner det for godt. Det er slike holdninger som gjør at eliteserieklubbene ikke fortjener å ha noe andrelag i seriesystemet.
                "Slike holdninger" ? Dette er a-lagsspillere med proffkontrakt som har krav på ferie. Ingen i LSK (eller andre) kan si at " Nei, du får ikke ferie. Du må spille 3.divisjonskamp"

Kommentar

• Lars2
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jul 2009
                  • 89

Alikevel så syns jeg det er labert at ikke et rent juniorlag tar dette hjem. Det er hakke høyere nivå på junior interkrets enn det er på 3 divisjon, og dersom LSK stilte med sine beste juniorer burde dette ha vært 3 poeng.
                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

Kommentar

• Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

En del av LSKs beste juniorer er jo under kontrakt med A-laget og stiller derfor ikke. Tenker da på Gulbrandsen, Gabrielsen, Tokstad, Ringstad. Burde ikke være umulig for å gi et 3 divisjonslag kamp til døra, men når selv ikke de beste juniorene er med sier det seg selv at det kan bli tøft for unggutta.
                    Lauken er vår venn!

Kommentar

• sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

Burde vel heller være fotballkretsen som skulle ha satt opp kampene til LSK2 utenom da A-laget har ferie så det ble rettferdig for de andre lagene. Jeg har selv ferie i uker nå,men sa til sjefen min i går att jeg kunne kjøre for han Torsdag og Fredag denne uka ettersom han manglet sjåfør,men jeg hadde ikke lov ifølge arbeidsmiljøloven da jeg hadde ferie. Tror kanskje dette også gjelder fotballspillere med proffkontrakter.

Kommentar

• Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

Tap 2-1 står det her.
                        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• norskpoker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 399

Opprinnelig skrevet av sten
                          Jeg har selv ferie i uker nå,men sa til sjefen min i går att jeg kunne kjøre for han Torsdag og Fredag denne uka ettersom han manglet sjåfør,men jeg hadde ikke lov ifølge arbeidsmiljøloven da jeg hadde ferie. Tror kanskje dette også gjelder fotballspillere med proffkontrakter.
                          Fotballspillere i Norge har vel først og fremst ferie en måneds tid etter at sesongen er over? Jeg har full forståelse for at de også kan trenge et avbrekk en sommeruke eller to, men dette burde da vært definert som noe annet enn ferie sånn at situasjoner som dette ikke oppstår.

Kommentar

• Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

Opprinnelig skrevet av norskpoker
                            Fotballspillere i Norge har vel først og fremst ferie en måneds tid etter at sesongen er over? Jeg har full forståelse for at de også kan trenge et avbrekk en sommeruke eller to, men dette burde da vært definert som noe annet enn ferie sånn at situasjoner som dette ikke oppstår.
                            Er vel bedre å bare fjerne andrelagene fra seriesystemet? "Situasjoner som dette" vil uansett alltid oppstå i løpet av en sesong, pga tett kamprogram, skader, ferie osv. Fotballspillere trenger vel også ferie en gang i blant? Du kan jo ta på deg oppgaven å fortelle spillerene at de får redusert deres ferie fordi de skal spille fotball i en tegneserieliga fordi det ikke skal bli urettferdig for de andre lagene...

Kommentar

• aguado
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 448

Merkelig diskusjon. Rimelig sikker på at spillerne i denne amatørligaen ikke akkurat stiller med samme fysiske forutsetninger før hver kamp de heller.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6150

Laget som spilte ser egentlig ikek så ille ut, men jeg kjenner tre av de fem bakerste fra fjordårets g-16 lag. I tillegg har vel Didrik Mostue vært ute med skade en stund.

Fortsatt litt skuffa over at dette laget ikke gikk av med seieren. Mye talent i laget.

Kommentar

• norskpoker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 399

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                  Er vel bedre å bare fjerne andrelagene fra seriesystemet? "Situasjoner som dette" vil uansett alltid oppstå i løpet av en sesong, pga tett kamprogram, skader, ferie osv. Fotballspillere trenger vel også ferie en gang i blant? Du kan jo ta på deg oppgaven å fortelle spillerene at de får redusert deres ferie fordi de skal spille fotball i en tegneserieliga fordi det ikke skal bli urettferdig for de andre lagene...
                                  Las du i det hele tatt det jeg skrev? Sa jeg noe om at jeg ville ta fra spillere ferie?

Kommentar

• Bolsen3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 1061

Jeg har full forståelse for at de også kan trenge et avbrekk en sommeruke eller to, men dette burde da vært definert som noe annet enn ferie sånn at situasjoner som dette ikke oppstår.
                                    Hvis du vil definere det som noe annet enn ferie, så er vel det å ta fra spillerene ferie?

Kommentar

• norskpoker
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 399

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                      Hvis du vil definere det som noe annet enn ferie, så er vel det å ta fra spillerene ferie?
                                      Den lovpålagte ferien har spillerne etter at sesongen er over. At de innvilges treningsfri en uke eller to om sommeren er helt greit, men det bør definitivt ikke føre til problemer for andrelaget.

Kommentar

• aguado
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 448

Den lovpålagte ferien har spillerne etter at sesongen er over. At de innvilges treningsfri en uke eller to om sommeren er helt greit, men det bør definitivt ikke føre til problemer for andrelaget.
                                        Én kamp medfører nok neppe problemer for andrelaget.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

At junior laget taper 1 kamp i 3 divisjon bryr meg mitt i ræva.

Kommentar

Working...