LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Det irriterer meg grenseløst at LSK(2) synker så lavt hver jævla sesong. I mine øyne er det åpenbar fair play å stille et tilnærmet like sterkt lag sesongen igjennom - ikke drive å dele ut grusing og walk over som en selv finner det for godt. Det er slike holdninger som gjør at eliteserieklubbene ikke fortjener å ha noe andrelag i seriesystemet.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Det irriterer meg grenseløst at LSK(2) synker så lavt hver jævla sesong. I mine øyne er det åpenbar fair play å stille et tilnærmet like sterkt lag sesongen igjennom - ikke drive å dele ut grusing og walk over som en selv finner det for godt. Det er slike holdninger som gjør at eliteserieklubbene ikke fortjener å ha noe andrelag i seriesystemet.Kommentar
-
Alikevel så syns jeg det er labert at ikke et rent juniorlag tar dette hjem. Det er hakke høyere nivå på junior interkrets enn det er på 3 divisjon, og dersom LSK stilte med sine beste juniorer burde dette ha vært 3 poeng."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
En del av LSKs beste juniorer er jo under kontrakt med A-laget og stiller derfor ikke. Tenker da på Gulbrandsen, Gabrielsen, Tokstad, Ringstad. Burde ikke være umulig for å gi et 3 divisjonslag kamp til døra, men når selv ikke de beste juniorene er med sier det seg selv at det kan bli tøft for unggutta.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Burde vel heller være fotballkretsen som skulle ha satt opp kampene til LSK2 utenom da A-laget har ferie så det ble rettferdig for de andre lagene. Jeg har selv ferie i uker nå,men sa til sjefen min i går att jeg kunne kjøre for han Torsdag og Fredag denne uka ettersom han manglet sjåfør,men jeg hadde ikke lov ifølge arbeidsmiljøloven da jeg hadde ferie. Tror kanskje dette også gjelder fotballspillere med proffkontrakter.Kommentar
-
Daukjøtt Felt CKommentar
-
Jeg har selv ferie i uker nå,men sa til sjefen min i går att jeg kunne kjøre for han Torsdag og Fredag denne uka ettersom han manglet sjåfør,men jeg hadde ikke lov ifølge arbeidsmiljøloven da jeg hadde ferie. Tror kanskje dette også gjelder fotballspillere med proffkontrakter.Kommentar
-
Fotballspillere i Norge har vel først og fremst ferie en måneds tid etter at sesongen er over? Jeg har full forståelse for at de også kan trenge et avbrekk en sommeruke eller to, men dette burde da vært definert som noe annet enn ferie sånn at situasjoner som dette ikke oppstår.Kommentar
-
Laget som spilte ser egentlig ikek så ille ut, men jeg kjenner tre av de fem bakerste fra fjordårets g-16 lag. I tillegg har vel Didrik Mostue vært ute med skade en stund.
Fortsatt litt skuffa over at dette laget ikke gikk av med seieren. Mye talent i laget.Kommentar
-
Er vel bedre å bare fjerne andrelagene fra seriesystemet? "Situasjoner som dette" vil uansett alltid oppstå i løpet av en sesong, pga tett kamprogram, skader, ferie osv. Fotballspillere trenger vel også ferie en gang i blant? Du kan jo ta på deg oppgaven å fortelle spillerene at de får redusert deres ferie fordi de skal spille fotball i en tegneserieliga fordi det ikke skal bli urettferdig for de andre lagene...Kommentar
-
Hvis du vil definere det som noe annet enn ferie, så er vel det å ta fra spillerene ferie?Kommentar
-
Den lovpålagte ferien har spillerne etter at sesongen er over. At de innvilges treningsfri en uke eller to om sommeren er helt greit, men det bør definitivt ikke føre til problemer for andrelaget.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar