Ny kamp i kveld mot Gjelleråsen hjemme på stadion kl 1900.
LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
- Flere A-lagsspillere med
Blant de vi får se lover André Bergdølmo:
André Hansen, Tom Sadeh, Ruben Gabrielsen, Kristoffer Tokstad, Mathis Bolly, Arild Sundgot, Fredrik Gulbrandsen, samt ungguttene Didrik Mostue, Aleksander Tanfi, Mohamed Sesay og Colin N'kee.
gilbertKommentar
-
Var 2-0 når jeg gikk. 3-4 min før slutt.
Mål av Colin og Guldbransen. Total overkjøring i en kamp vi burde vunnet med flere mål, men sliter med og putte sjangsene. Keeperen til Gjelleråsen var også god.
Arild hadde også tidenes dårligste straffe som keeperen hold i fast grep.. =)Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
LSK2-Gjelleråsen: 2-0 (1-0)
Fra start spilte:
André Hansen
Kristoffer Tokstad-Ruben Gabrielsen-Didrik Mostue-Lars-Kristian Eriksen
Fredrik Gulbrandsen-Tom Sadeh-Mohamed Sesay-Mathis Bolly
Arild Sundgot-Colin N'kee
Bytter: Robin Karlsen in for Sesay etter 72 minutter; Victor Grodås inn for Mathis etter 75 minutter; Simen Rustadbakken inn for Colin etter 85 minutter.
1-0 ved Colin N'kee etter 8 minutter
2-0 ved Fredrik Gulbrandsen etter 85 minutter
André hadde fint lite å gjøre gjennom hele kampen; Gjelleråsens få og små muligheter kom på et langskudd i tverrliggeren et par minutter før slutt, og et hjørnespark i siste ordinære spilleminutt. Midtstopperene gjorde begge en god jobb, og backene var med offensivt og holdt god kontroll bakover. Tom Sadeh viste at han jobber godt, vinner ballen, hodedueller, og har et hardt langskudd. Sesay gjør mye fikst med ballen, men spiller litt trangt noen ganger, men med god kontroll. Sundgot distribuerer, og heada over på tre cornere, men utmerka seg ikke i særlig grad. Colin jobber aktivt, men burde nok satt flere enn det ene. Bolly tok mye initiativ og var særdeles aktiv, særlig i første omgang, men det ble nesten alltid nesten; siste trekk, pasning, forsering eller avslutning, ble oftest for svak (men førte til Colins ledermål).
Bolly tok for øvrig cornere, først fra høyre, så også fra venstre, med brukbar kvalitet med begge bein. Også Colin tok brukbare cornere, fra venstre.
Dagens spiller var Fredrik Gulbrandsen, stadig aktiv på høyresida og inn i sekstenmeteren med skudd og innlegg. Etter 61 minutter fikk han ei kanskje litt lettkjøpt (men ikke umotivert) straffe, som ingen ville ta, slik at Sundgot, mot sin vilje, tok den - og satte den for løst og ikke nær nok stolperota. Gjelleråsens keeper var også ellers god og holdt laget inne i kampen helt til 2-0, etter et snes med sjanser og halvsjanser for andrefugla. Fredriks 2-0 skåring var høyst velfortjent, etter en rekke initiativ gjennom hele kampen, selv om selve skåringa var en underlig snuble-inn-ballen avslutning.
gilbertKommentar
-
Hvis man ikke tør å ta straffe i 3. divisjon, så har man ikke noe som betalt fotballspiller å gjøre. Denne går selvsagt til hele laget, men kanskje Sundgot spesielt, som bør ta ansvar.
Kanskje ikke rart vi har slitt de siste årene. Vi mangler ledertyper, vi mangler folk med stake!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Selvtilliten er på topp ser jeg?
Hvis man ikke tør å ta straffe i 3. divisjon, så har man ikke noe som betalt fotballspiller å gjøre. Denne går selvsagt til hele laget, men kanskje Sundgot spesielt, som bør ta ansvar.
Kanskje ikke rart vi har slitt de siste årene. Vi mangler ledertyper, vi mangler folk med stake!Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
og Arild ville at Sesay skulle ta den noe jeg tror har med at alle ville at Sesay med sin utrolig vanskelige bakgrunn skulle få sitt første mål for Lsk 2 . Dårlig av trenerne på benken og overstyre dette syns jeg.Kommentar
-
Kommentar
-
Takk for oppklaring.
Det stiller selvsagt saken i annet lys.
Uansett bør vel straffeskytter avtales før kampstart? Uavhengig om det er 3. div eller eliten.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Men dette med hvem som skal ta straffer burde vel strengt tatt være avklart før avspark?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Syntes Bolly så meget pigg ut i dag. Først og fremst i 1. omgang var han meget bra, virker som han har fått litt mer kjøtt på bena og han gjør til tider utrolige ting med ballen. Fikk litt fornya tru på han i dag, selv om han ofte misslykkes med avslutningene eller avleveringene. Syntes han var banens desidert beste i 1. omgang.
I andre omgang var Gulbrandsen den store spilleren. Gjør ekstremt mye bra, og har veldig mye kraft bak alt han gjør til tros for at han er en liten og rask spiller. Tydelig at han utvikler seg bra.
Sesay/Cesay/Sesai var et trivelig bekjenskap. Han var en litt annen type enn det jeg hadde venta. Han ser ikke ut til å være noen klassisk ving, han virka som han passa meget bra på midten der han spilte i dag. Har kanskje mest offensive ferdigheter for øyeblikket (bra passninger og meget god teknikk) men med frekvensen i bena i tillegg til fotballhodet han viser kan han kanskje utvikle seg til en meget god defensiv midtbanespiller.Kommentar
-
Ser på hjemmesiden at lsk2 skal spille match kl 18.45 i dag:
Runde 19
Mandag 30. august 18:45 på Lillestrøm stadion bane 2
LSK2 - Lørenskog
Kan noen bekrefte dette? Virker rart for meg at de skal spille så seint igjen. Blir det ikke mørkt?Kommentar
-
Det er helt korrekt at kampen spilles i kveld klokka 18:45. Det skal ikke være mørkt da sies det.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar