Flisbyen skal spille på kunstgresset, så jeg regner med at LSK2 skal spille innendøres.
LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Ruben Lunan rydder opp i stor stil ved 2 anledninger. Her skal man tydeligvis holde nullen!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
LSK2- Skjetten: 7-1 (5-0)
Andrefugla fra start:
André
Ruben-Pål Steffen-Marius-Stian
Erling-Kristoffer-Edwin-Mathis
Ollie-Ujah
Bytter: Eivind Damstuen inn for Marius og Viktor Grodås inn for Stian til pause. Robin Karlsen inn for Pål Steffen etter 75 min, Robin tok da HB, mens Ruben gikk inn som midtstopper. Det kan vel tyde på at disse er tiltenkt spilletid mot Hauerseter i cup'en torsdag.
1-0 Ujah (2 min), 2-0 Ollie (straffe, 5 min), 3-0 PSA (frispark, 25 min), 4-0 PSA (corner fra Stians venstrefot, 37 min), 5-0 Ujah (40 min), 5-0 Ujah (63 min), 7-0 Edwin (65 min), 7-1 (85 min).
Skjettens danske keeper berga laget sitt fra tosifra antall baklengsmål, Peter Werni var ikke å se, mens Kenneth Nysæther spilte hele kampen som midtstopper.
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Synes nr 17(Victor Grodås?) var frisk ved flere anledninger i 2.omgang, ellers var dette ren overkjøring fra første spark på ballen.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg gjetter (og håper) at Stian blir VB (aller helst VK) fra start, at Marius Johnsen spiller for Kippe fra start (Kippe trenger en liten hvilepause, med ispose og litt lårtrøbbel, og er naturligvis en nøkkelspiller vi må ta godt vare på), og at Pål Steffen kanskje spiller midtstopper sammen med Marius etter pause (så får Steinar Pedersen en liten hvil også - han er selvsagt en evighetsmaskin, men også en nøkkelspiller i forsvar).
Jeg har også merka meg Viktor Grodås, både i går og enda mer i et par tidligere kamper.
gilbertKommentar
-
Unison enighet på tribunen at ungutta var friskest; N'Kee gjorde en god annen omgang, Bolly viste takter fra tid til annen og den unge midtstopperen (hjelp neavnet noen?) viste stor ro, duellstyrke og blikk for langpasninger mot vingene.
De som på papiret er nærmest førstelaget skuffet; Ujah var giftig og scoret to (begge på feilplassert keeper), men ellers lite på hugget. Edwin våknet litt i pausen etter en skrekkelig sløv førsteomgang, men mangler forstatt mye skarphet i spillet. PSA var stort sett grei bakover, men ikke bestekompis med ballen. Knutson viste enkelte kvaliteter med ball, og fart som vanlig, men tenningen og selvtilliten ser fortsatt ut til å være fraværende.
MJ spilte ikke, da han i følge Frønlund ikke spiller på kunstgress enda.
Alt i alt en grei kamp, men andrefugla mangler mye i presisjonen og lider under manglende tenning fra de elste spillerne.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Puh-uh. Nå ble jeg lettet.
Jeg var livredd de skulle tape basert på rapporter fra cup-kampen. I følge enkelte der fikk ikke Ringen spilletid av vår Store Leder grunnet tett program for 2.-laget i 3.-div.
Klokt å spare Ringen i cupen. Ellers hadde nok LIF2 vunnet tosifra og det hadde vært Sodoma og Gomorra.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Puh-uh. Nå ble jeg lettet.
Jeg var livredd de skulle tape basert på rapporter fra cup-kampen. I følge enkelte der fikk ikke Ringen spilletid av vår Store Leder grunnet tett program for 2.-laget i 3.-div.
Klokt å spare Ringen i cupen. Ellers hadde nok LIF2 vunnet tosifra og det hadde vært Sodoma og Gomorra.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar