LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
Ujah fire, Tokstad, Bolly og N'kee ett hver
Foruten Ujahs fire putta også Kristoffer Tokstad, Mathis Bolly og Colin N'kee hvert sitt.
gilbertKommentar
-
Nja. Gitt tidligere disposisjoner (eller mangel på sådane) av vår Kjære Leder, så kan nok Ujah i beste fall håpe å få hæppe med ball i pausen. Muligens får han også løpe litt på sidelinjen med oransje vest.
Ut fra det som ble vist i den selsomme forestillingen mot Odd (og tidligere kamper) virker det som om det omtrent må en hjertestans til før vi bytter.
For egen del tviler jeg på at taktikken med å gjøre halve stallen spedalske er hensiktsmessig. Før eller senere må noen av "da andre" inn ved skader og suspensjoner, og da er det greit om man tidligere har fått noen minutter. Nå er jo uansett Nosa utestengt, så det blir spennende å se.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Jeg har riktignok kun sett en LSK2-kamp i år (mot Lørenskog 2 hvor Ujah scoret 2), men jeg ble ikke voldsomt imponert over Ujah på tross av scoringene. Lite bevegelig, slapp i presset og mye upresis. Dette og med tanke på at begge gållene kom mot en keeper som var mer feilplassert enn Siv Jensen på Folkets Hus er det utvilsomt riktig å bruke Gilbert og Bjørn.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Bare så synd at så få kommer på kampene ,dette gjelder alle lagene.Lsk spiller toppkamp i morgen kl 1900 mot Fjelhammer på treningsbanen ,så har du lyst til og se bra fotball så er det bare og møte opp.Kommentar
-
kvinne laget gjør det ikke akkurat dårlig så langt heller...*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
reisen fra london er litt lang;-) men paa generelt grunnlag er det lov aa haape at oppslutningen fra publikum kommer med prestasjoner over tid. De to siste sesongene LSK har hatt vil redusere appellen, men mye av nedgangen vi ser er grunnet andre ting ogsaaKommentar
-
Det er ikke lysten det står på, men muligheten til å gjennomføre det.Kommentar
Kommentar