Så de skal få treningsfri, men får ikke lov til å reise noe sted? Her synes jeg du bommer fullstendig, det er et viktig menneskelig aspekt i dette, de fleste av spillerene har faktisk bruk for ferie og avkobling etter en tøff vinteroppkjøring og halvspilt sesong. Men hvis du virkelig synes det er en god idé å nekte spillerene fri den tiden Tippeligaen har pause fordi de skal spille tredjedivisjon, så for all del..
LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
Så de skal få treningsfri, men får ikke lov til å reise noe sted? Her synes jeg du bommer fullstendig, det er et viktig menneskelig aspekt i dette, de fleste av spillerene har faktisk bruk for ferie og avkobling etter en tøff vinteroppkjøring og halvspilt sesong. Men hvis du virkelig synes det er en god idé å nekte spillerene fri den tiden Tippeligaen har pause fordi de skal spille tredjedivisjon, så for all del..Kommentar
-
Herregud, hva tror du spillerne våre er laget av? Skal de være så vanvittig mye dårligere trent enn de som spiller Premier League hver helg fra august til mai for så å spille VM? Om klubben velger å gi spillerne treningsfri under vm pausen må de gjerne gjøre det, men da selvsagt på klubbens premisser. Om klubben vurderer det som mer viktig at enkelte blir igjen for å spille en kamp for LSK2 skal selvsagt spillerne stille opp.Kommentar
-
Herregud, hva tror du spillerne våre er laget av? Skal de være så vanvittig mye dårligere trent enn de som spiller Premier League hver helg fra august til mai for så å spille VM? Om klubben velger å gi spillerne treningsfri under vm pausen må de gjerne gjøre det, men da selvsagt på klubbens premisser. Om klubben vurderer det som mer viktig at enkelte blir igjen for å spille en kamp for LSK2 skal selvsagt spillerne stille opp.Kommentar
-
Det handler ikke om hvor godt trent spillerene er, dette er en prioriteringssak. I forhold til ting som motivasjon og overskudd, som er vesentlige faktorer i toppidrett, så mener jeg det ville være helt på trynet å nekte spillerene å dra på ferie fordi vi skal oppretholde nivået på andrelaget. Det er uansett ikke slik at de får treningsfri i to uker, bare fri fra fellestreningene. Her prioriterer LSK, og alle andre Tippeligaklubber, helt riktig etter min mening.Kommentar
-
-
Nå kan jo ikke Lørenskog 2 og Strømmen 2 (Hvis ikke Strømmen rykker opp i Tippeligaen) rykke opp da, så det er vel ingen kjempefare foreløpig.
Håper de Juniorspilleren får litt avslapping snart, de har vel spilt 6 kamper på 13 dager......Kommentar
-
Kommentar
-
Lsk vant 10-0 i dagens kamp .Mål av Erling(spilte 1 omg)Bolly2 (1 omg)
PSA 3,Tokstad 1,Bergim 1 og et meget friskt innhopp av en junior som jeg ikke husker navnet på(kom nettopp fra Holmlia)som først satte et knallskudd helt i krysset og neste mål løp han fra alt og rundet keeper meget enkelt.Meget bra kamp av et ungt Lsk lag hvor jeg trekker frem Ruben som banens beste i en kamp han spilte sentralt på midten.Jeg hørte flere Hauerseter spillerne rose banen og dem kunne ikke fatte at det gikk ann og få et så fint treningsanlegg.Kommentar
-
-
Kampfakta LSK2-Hauerseter
Kampfakta etter dagens RB (papir):
Lillestrøm 2-Hauerseter: 10-0 (5-0)
Lillestrøm bane 2
Mål: 1-0 Erling Knudtzon (12), 2-0 Mathis Bolly (17), 3-0 Mathis Bolly (18), 4-0 Pål Steffen Andresen (20), 5-0 Kristoffer Tokstad (21), 6-0 Selvmål (56), 7-0 Mergim Hereqi (65), 7-0 Shina Babajid (73), 9-0 Pål Steffen Andresen (79), 10-0 Shina Babajid (85).
Gule kort: Pål Steffen Andresen, LSK2, Erlend Aas og Andreas Tunhøvd Johansen, Hauerseter.
Dommer: Tom Harald Pedersen, Bøn.
Tilskuere: 40.
Se også lsk.no's oppslag om saken; her gis Edwin æren for målet RB regner som selvmål:
gilbertKommentar
-
Se også lsk.no's oppslag om saken; her gis Edwin æren for målet RB regner som selvmål:
gilbert
pitKommentar
-
Kommentar
-
-
LSK2 tapte 2-0 mot mygghølet. Referat her: http://www.akrene.no/live/#107
Startoppstilling LSK 2:
29 Andre Hansen, 22 Christopher Tokstad, 23 Pål Steffen Andresen, 6 Marius Amundsen, 2 Torje Sletli, 28 Ruben Gabrielsen, 7 Simen Rustadbakken, 5 Robin Karlsen, 26 Mattis Bolly, 18 Megrim Hereqi, 16 Shina BabajideDaukjøtt Felt CKommentar
Kommentar