LSK2 sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

Opprinnelig skrevet av norskpoker
    Den lovpålagte ferien har spillerne etter at sesongen er over. At de innvilges treningsfri en uke eller to om sommeren er helt greit, men det bør definitivt ikke føre til problemer for andrelaget.
    Så de skal få treningsfri, men får ikke lov til å reise noe sted? Her synes jeg du bommer fullstendig, det er et viktig menneskelig aspekt i dette, de fleste av spillerene har faktisk bruk for ferie og avkobling etter en tøff vinteroppkjøring og halvspilt sesong. Men hvis du virkelig synes det er en god idé å nekte spillerene fri den tiden Tippeligaen har pause fordi de skal spille tredjedivisjon, så for all del..

Kommentar

• norskpoker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 399

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Så de skal få treningsfri, men får ikke lov til å reise noe sted? Her synes jeg du bommer fullstendig, det er et viktig menneskelig aspekt i dette, de fleste av spillerene har faktisk bruk for ferie og avkobling etter en tøff vinteroppkjøring og halvspilt sesong. Men hvis du virkelig synes det er en god idé å nekte spillerene fri den tiden Tippeligaen har pause fordi de skal spille tredjedivisjon, så for all del..
      Herregud, hva tror du spillerne våre er laget av? Skal de være så vanvittig mye dårligere trent enn de som spiller Premier League hver helg fra august til mai for så å spille VM? Om klubben velger å gi spillerne treningsfri under vm pausen må de gjerne gjøre det, men da selvsagt på klubbens premisser. Om klubben vurderer det som mer viktig at enkelte blir igjen for å spille en kamp for LSK2 skal selvsagt spillerne stille opp.

Kommentar

• aguado
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 448

Herregud, hva tror du spillerne våre er laget av? Skal de være så vanvittig mye dårligere trent enn de som spiller Premier League hver helg fra august til mai for så å spille VM? Om klubben velger å gi spillerne treningsfri under vm pausen må de gjerne gjøre det, men da selvsagt på klubbens premisser. Om klubben vurderer det som mer viktig at enkelte blir igjen for å spille en kamp for LSK2 skal selvsagt spillerne stille opp.
        Og så? Her har helt klart klubben vurdert det som mer viktig å gi spillerne ferie fremfor å spille en kamp for LSK2.

Kommentar

• Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

Det handler ikke om hvor godt trent spillerene er, dette er en prioriteringssak. I forhold til ting som motivasjon og overskudd, som er vesentlige faktorer i toppidrett, så mener jeg det ville være helt på trynet å nekte spillerene å dra på ferie fordi vi skal oppretholde nivået på andrelaget. Det er uansett ikke slik at de får treningsfri i to uker, bare fri fra fellestreningene. Her prioriterer LSK, og alle andre Tippeligaklubber, helt riktig etter min mening.

Kommentar

• norskpoker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 399

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            Det handler ikke om hvor godt trent spillerene er, dette er en prioriteringssak. I forhold til ting som motivasjon og overskudd, som er vesentlige faktorer i toppidrett, så mener jeg det ville være helt på trynet å nekte spillerene å dra på ferie fordi vi skal oppretholde nivået på andrelaget. Det er uansett ikke slik at de får treningsfri i to uker, bare fri fra fellestreningene. Her prioriterer LSK, og alle andre Tippeligaklubber, helt riktig etter min mening.
            Og dette er vi 100% enige i. Det jeg sa var at det var opp til klubben å vurdere dette og at spillerne ikke hadde ferie, men treningsfri - eller fri fra fellestreningene om du vil. Om klubben hadde vurdert LSK2 som viktig hadde de dermed hatt rett til å bruke dem - som var hele poenget mitt.

Kommentar

• pitbull007
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2006
              • 129

2-2 mot Gjerdrum i kveld, noen som har sett kampen?

Kommentar

• sten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 873

Håper det ikke er så mange flere kamper for LSK 2 før A-laget er ferdig med ferie. Bør ikke tape så veldig mange poeng om dem skal vinne avdelingen for så å spille 2 tøffe kvalikkamper for å rykke opp.

Kommentar

• Martin Olsen
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jan 2007
                  • 186

Nå kan jo ikke Lørenskog 2 og Strømmen 2 (Hvis ikke Strømmen rykker opp i Tippeligaen) rykke opp da, så det er vel ingen kjempefare foreløpig.

Håper de Juniorspilleren får litt avslapping snart, de har vel spilt 6 kamper på 13 dager......

Kommentar

• gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3226

Opprinnelig skrevet av pitbull007
                    2-2 mot Gjerdrum i kveld, noen som har sett kampen?
                    Dagens RB rapporterer at andrefugla tok ledelsen 1-0 ved Mathis Bolly, og igjen med 2-1 ved Colin N'kee, men ikke klarte mer enn ett poeng på tross av overtak i spill og sjanser.

gilbert

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av gilbert
                      ... men ikke klarte mer enn ett poeng på tross av overtak i spill og sjanser.

gilbert
                      Hvor har jeg hørt det før?

Kommentar

• Xavi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 1275

Kjenner begge som scora for Gjerdrum, artig.
                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Ny kamp i dag kl 1900 på treningsbanen mot Hauerseter.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Lsk vant 10-0 i dagens kamp .Mål av Erling(spilte 1 omg)Bolly2 (1 omg)
                            PSA 3,Tokstad 1,Bergim 1 og et meget friskt innhopp av en junior som jeg ikke husker navnet på(kom nettopp fra Holmlia)som først satte et knallskudd helt i krysset og neste mål løp han fra alt og rundet keeper meget enkelt.Meget bra kamp av et ungt Lsk lag hvor jeg trekker frem Ruben som banens beste i en kamp han spilte sentralt på midten.Jeg hørte flere Hauerseter spillerne rose banen og dem kunne ikke fatte at det gikk ann og få et så fint treningsanlegg.

Kommentar

• lillestroom
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1020

PSA 3? Lover bra

Kommentar

• gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3226

Kampfakta LSK2-Hauerseter

Kampfakta etter dagens RB (papir):

Lillestrøm 2-Hauerseter: 10-0 (5-0)
                                Lillestrøm bane 2
                                Mål: 1-0 Erling Knudtzon (12), 2-0 Mathis Bolly (17), 3-0 Mathis Bolly (18), 4-0 Pål Steffen Andresen (20), 5-0 Kristoffer Tokstad (21), 6-0 Selvmål (56), 7-0 Mergim Hereqi (65), 7-0 Shina Babajid (73), 9-0 Pål Steffen Andresen (79), 10-0 Shina Babajid (85).
                                Gule kort: Pål Steffen Andresen, LSK2, Erlend Aas og Andreas Tunhøvd Johansen, Hauerseter.
                                Dommer: Tom Harald Pedersen, Bøn.
                                Tilskuere: 40.

Se også lsk.no's oppslag om saken; her gis Edwin æren for målet RB regner som selvmål:

gilbert

Kommentar

• pitbull007
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Sep 2006
                                  • 129

Opprinnelig skrevet av gilbert

Se også lsk.no's oppslag om saken; her gis Edwin æren for målet RB regner som selvmål:

gilbert
                                  Edwin var ikke på banen ved selvmålet til info....Edwin spilte kun første 45 min. Enten Pål Steffen eller Ruben, men så mest ut som et selvmål ja.

pit

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Opprinnelig skrevet av pitbull007
                                    Edwin var ikke på banen ved selvmålet til info....Edwin spilte kun første 45 min. Enten Pål Steffen eller Ruben, men så mest ut som et selvmål ja.

pit
                                    Riktig som Pitbull sier Edwin var ikke på banen,jeg spurte Ruben etter kampen og han sa PSA.

Kommentar

• pitbull007
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Sep 2006
                                      • 129

Åkrene - LSK 2 28 juni kl 19

Ny kamp i morra borte mot Åkrene kl 19!

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

Moderatormelding:
                                        Innlegg slettet. Chatting ikke tillatt på hovedforumet.

Kommentar

• Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

LSK2 tapte 2-0 mot mygghølet. Referat her: http://www.akrene.no/live/#107

Startoppstilling LSK 2:
                                          29 Andre Hansen, 22 Christopher Tokstad, 23 Pål Steffen Andresen, 6 Marius Amundsen, 2 Torje Sletli, 28 Ruben Gabrielsen, 7 Simen Rustadbakken, 5 Robin Karlsen, 26 Mattis Bolly, 18 Megrim Hereqi, 16 Shina Babajide
                                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

Working...