LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
Ohi putta de to siste. Det første kom på retur på en straffe han selv bomma på og det andre var en kontant heading etter et fint innlegg fra Haraldsen.
Ohi spilte i en litt uvant defensiv rolle i dag, men gjorde en meget fin figur. Håper han står på og jobber hardt og seriøst fremover, da her vi nok en ny A-lagsspiller om ikke alt for lang tid.
Ellers så laget slik ut:
Hansen
Slettli - Gabrielsen - Damstuen - Eriksen
Ohi - Sadeh
Haraldsen - Sundgot - Bolly
LLO
Så faktisk mye ut som den 4231 formasjonen undertegnede og en del andre har mast mye om i det siste.
Mostue kom inn for Gabrielsen og Rustadbakken kom inn for Sadeh ved pause. Colin fikk også noen minutter for Olsen uten å prestere noe spesielt.
Sundgot burde ha putta på omtrent åpent mål etter et fint innlegg fra LLO. Headingen gikk desverre over.
Ellers kan det nevnes at Bolly igjen skapte panikk for forsvaret i 3. div. Mer muskler på han nå enn jeg har sett tidligere. Kanskje et utlån til strømmen eller lignende kunne vært noe neste år.
Haraldsen er en spiller det er moro å se på og han var det i dag også. Virker dog veldig veik på dette nivået og mangler evnen til å inkludere seg selv i spillet. Blir spennende å se hvordan han utvikler seg pu juniorlaget i årene fremover.Kommentar
-
LLO hadde forresten et hardt skudd som gikk på undersiden av tverliggeren og ut.Kommentar
-
Kommentar
-
Kan jo nevne at Tommy Berntsen spilte i midtforsvaret til Lørenskog 2.
Ellers syns jeg Ruben spilte strålende i midtforsvaret de 45 min han spilte.Kommentar
-
Om jeg ikke tar helt feil så spilte Mohit Dhir ved siden av han. Dette er en spiller jeg fortsatt trodde var i juniorstallen vår, så eg ble rimelig overraska.Kommentar
-
Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Hauerseter - LSK 2 6 sept.
Match: Hauerseter - LSK 2
Sted: Knottmyra stadion langt inni skogen
Tilskuere: 50-70 stk
Resultat: 0-1
Mål: Sondre Jakobsen(89 min)
Gult kort: Ruben Gabrielsen
Laget:
Andre Hansen
Aleksander Tanfi - Ruben Gabrielsen - Didrik Mostue - Lasse Eriksen
John Raymond Haraldsen - Kristoffer Tokstad - Mohamed Sesay - Ohi Omoijuanfo
Colin N'kee - Mathis Bolly
Bytter:
Simen Rustadbakken 78 min for Colin N'kee
Robin Karlsen 33 min for John Raymond Haraldsen
Sondre Jakobsen 19 min for Ohi.
Elendig fotballkamp hvor LSK vant fortjent etter et seint vinnermål av Sondre Jakobsen. Flott raid av Tokstad på høyrekanten som legger inn på pannebrasken til Jakobsen som enkelt styrer ballen i lengste hjørnet.
LSK hadde god kontroll hele kampen, men skapte skuffende lite for uten de siste 10 av første omgang. Da rulla de enkelt og greit over pubspillerne fra skauen, men effektiviteten var katastrofalt dårlig. 2 omgang var et langt gjeeeeesp, telte kun et par halvsjanser før målet kom etter 89 min.
Colin måtte gi seg tidlig med noe som så ut som et overtråkk.
Ingen spillere markerte seg noe spesielt.
pitKommentar
-
Takk for rapport!
Noen tanker hvordan Tokstad fungerer sentralt på midten?
han har vel spilt i forsvar og på vingen iår og, hvor ser det ut til at han fungerer best?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Tokstad hadde en dårlig dag på jobben. Yessss tenkte jeg når han skulle spille sentralt, men dette var en svak kamp av Tokstad. Mye feil valg + +
Kom seg noe da han ble flytta ut på kant når Karlsen kom inn sentralt.Kommentar
-
Kommentar
-
Det som opptar de fleste i kveld er en ting: Hvordan gjør Tore Holm det?
Han ligger på femteplass på allstars-kåringen, så med mindre den blir manipulert, så er det startplass for Tore Holm-Holm-Holm!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Fredrik1,Grodås1 og Collin1 scora for Lsk.Målet til Høland blei scora av Lasse Bergan Foss.Last edited by tullebukk; 13.09.2010, 20:12.Kommentar
Kommentar