LSK2 sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Tore blei lekt med av Bolly og Nosa i dagens kamp. Bolly putta 3 ,Nosa 2,
    Fredrik1,Grodås1 og Collin1 scora for Lsk.Målet til Høland blei scora av Lasse Bergan Foss.
    Fordi Tore lar de vinne det.

Han vet hvor sårt de trenger selvtillit på Åråsen om dagen, og Tore er en grei kar som deler rundhåndet ut.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Kommentar

• FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

Fredag er det ny match. kl 18 møter LSK2 Fjellhamar på Fjellhamarbanen. I den sammenheng er vi en liten gjeng som møtes på Fjellhamar bistro ca kl 16-16.30. Bli gjerne med!
        Kim
        Styremedlem KFL

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Lsk 2 spilte kamp i hallen i dag mot Sørumsand som blei sendt hjem med et 7-0tap. 2mål av en meget frisk Bolly .2 mål av Rustadbakken et av dem ei frisparkperle fra 20 meter.Sesay scoret 1 eller 2 husker ikke helt....Vi spilte med et toppet mannskap men jeg må si at Bjørn skuffa meg stort(er han ute av form tro??)Skal jeg trekke frem noen blir det helt klart Sesay kort beskrivelse av han ,leken med ballen ,utrolig vanskelig og ta fra ballen ,bra driv med ball ,teknisk og ikke minst kreativ. Her har vi løsningen på midtbanen våres men med Henning som trener kommer det aldrig til og skje dessverre.Trekker også fram Bolly og PSA. Henning var ikke og se i hallen noe jeg syns er veldig rart.Les mere på LSK.NO.
          Last edited by tullebukk; 28.09.2010, 06:54.

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Lsk 2 spilte kamp i hallen i dag mot Sørumsand som blei sendt hjem med et 7-0tap. 2mål av en meget frisk Bolly .2mål av Marius Amundsen(skrives det slik)et av dem ei frisparkperle fra 20 meter.Sesay scoret 1 eller 2 husker ikke helt....Vi spilte med et toppet mannskap men jeg må si at Bjørn skuffa meg stort(er han ute av form tro??)Skal jeg trekke frem noen blir det helt klart Sesay kort beskrivelse av han ,leken med ballen ,utrolig vanskelig og ta fra ballen ,bra driv med ball ,teknisk og ikke minst kreativ. Her har vi løsningen på midtbanen våres men med Henning som trener kommer det aldrig til og skje dessverre.Trekker også fram Bolly og PSA. Henning var ikke og se i hallen noe jeg syns er veldig rart.Les mere på LSK.NO.
            Er det ikke hans spillere som spiller a? De som spiller her bør da få sjansen til å vise seg frem for sjefen sin, spesielt når førstelaget skriker etter forandringer.. Bolly scorer masse mål og høres ut som han er i god form, mulig å sette han på venstreving kanskje? Sesay er ett stort talent, selvfølgelig bør han i likhet med de andre talentene (FG, Ringstad, Tokstad, Lunan, Bolly) våre få prøve seg..
            Førstelaget gjør det dårligere for hver uke, mens våre reserver gjør det bra gjennom hele sesongen også er de mindre aktuelle for førstelaget for hver kamp som går... dette stemmer ikke, forandringer på laget må til og her er det tydligvis flere som gjør seg fortjent til å få prøve!

Kommentar

• *46*

Henning var ikke og se i hallen noe jeg syns er veldig rart.
              Det synes jeg er litt rart. Ville tro å følge opp og se de nest beste i kamp ville vært i hans og lagets vinning.....

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Opprinnelig skrevet av *46*
                Det synes jeg er litt rart. Ville tro å følge opp og se de nest beste i kamp ville vært i hans og lagets vinning.....
                Da har jeg fått det bekrefta Henning var i Hallen ,bare jeg som ikke så han.

Kommentar

• *46*

Godt å høre!

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Håper han er mindre blind på øya sine enn deg da ;-)
                    Venter i spenning på lagoppstillinga til neste kamp!

Kommentar

• JFNash
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2010
                      • 54

Andrefugla - Sørumsand 7-0 (3-0)

En liten rapport fritt fra hukommelsen. Kan inneholde pirkefeil (rett meg, Martin Olsen!)

Andrefugla stilte såvidt jeg kunne se med dette laget:
                      Hansen
                      Tokstad - Amundsen - Pål Steffen - Eriksen
                      Guttespiller - Sadeh - Sesay - Bolly
                      Edwin - Bergmann

I pausen ble Edwin byttet ut for Sondre Jacobsen, som ble satt på kanten, mens Bolly ble flyttet opp. Etter ca. 65 minutter kom Rustadbakken inn for Bergmann, og formasjonen lignet mer på 4-4-1-1, med Simen i Legenderollen. Mot slutten kom også Mostue inn for Amundsen.

1-0 Bolly på retur fra et kanonskudd fra Lasse.
                      2-0 Bergmann. Holdt ballen, dro av en mann og gled i skuddøyeblikket, men ballen gikk under keeperen. Denne burde keeperen tatt.
                      3-0 Sesay. Skøyt først i en forsvarer fra 16-18 meter. Fikk ballen tilbake, og skøyt i mål.
                      4-0 Rustadbakken. Forserte fint gjennom forsvarte, og putta kontant.
                      5-0 Rustadbakken. Frispark fra 20-25 meter i krysset. Tydelig at gutten er langt unna a-laget, for det der er det tydeligvis ingen som skal få til der...
                      6-0 Bolly på overgang. Løp enklet og greit fra forsvaret til Sørumsand, og satt ballen høyt, forbi keeper.
                      7-0 Jacobsen på en retur

Jeg kan av ymse årsaker ikke rette 100 % fokus på matchen når jeg ser andrelaget, så det kan som sagt være enkelte feil her. Det er imidlertid sikkert at det var Simen, og absolutt ikke Marius som putta to. Jeg kan ikke gi karakterer, men jeg si litt.

Sesay
                      Trygg og god. Holder vanvittig høy standard på dette nivået, og det er ikke utenkelig at denne gutten kan bli a-lags-materiale etter hvert. Velger enkle løsninger, og har et godt overblikk. Langpasningene hans er per nu ikke gode nok, men dette kan det øves på. Spennende.

Bergmann
                      Har timingen til Fjellstad, og dette er et problem. Fikk lite til i dag, og som fjollebukk nevner virker han ikke å være i form.

Edwin
                      Helt ute av det i dag. Var tydelig frustrert over at ting ikke gikk hans vei.

Rustadbakken
                      Som tidligere nevnt er Simen en av mine favoritter (sammen med Karlsen). Morsom type som neste sesong blir siste års senior. Litt flåsete ser jeg for meg at han med et lite løft kan bli en slags Adeccoligaens Markus Henriksen. Samme type steg, flink til å føre ball, god skuddbein og tørr å prøve.

Tokstad
                      Godgutten Kristoffer viste nok en gang at han har et brukbart skuddbein. Treffer ikke mål i dag, men har samme tilslag på de håpløst tunge Diadoraballene som mange andre spillere kun får til på Adidas-baller. Litt merkelig beskrivelse, muligens, men med litt godvilje skjønner dere kanskje hva jeg mener.

Bolly
                      Helt grei. To scoringer, men lite annet verdt å nevne.

Det skal for øvrig nevnes at andrefugla så ut som Brasil i dag - skikkelig dritt(!). På stillingen 3-0 fra pause brukte gutta 20 minutter på å prøve å flikkflakk seg gjennom forsvaret, og de gangene de klarte det valgte dem heller å spille balle ut for å la andre prøve det samme, enn å avslutte. Slitsomt å se på. Sørumsand skapte ingenting. Nærmest var de etter 70 minutter, da vi hadde hele fire spillere på 16 meteren. Dramatisk!

En ting jeg synes Henning bør se etter blant disse gutta, er dem som tørr å skyte, og som skyter godt. Nå har jo ikke a-lagets spill vært særlig imponerende i det siste, men i de gode periodene vi har hatt i år, har det ofte blitt et problem når motstanderne har lagt seg lavt. Selv med Legenden, Frode og flere fyrtår har vi skapt pinlig få farligheter mot etablert forsvar. I slike situasjoner trenger man noen som faktisk kan skyte. En spiller som er så farlig med ball i beina på 25-30 meter at forsvaret tvinges til å støte ut. På denne måten vil det også bli mer rom for de som er i boksen. Vi har faktisk et par spillere på andrelaget som kan bli brukbare på dette. Tokstad, Sadeh, Haraldsen og Rustadbakken. De to førstnevnte er vel de mest åpenbare kandidatene. Både Haraldsen og Rustadbakken har nok dessverre litt for mange andre svakheter til at de når opp.
                      "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6111

Opprinnelig skrevet av JFNash
                        Vi har faktisk et par spillere på andrelaget som kan bli brukbare på dette. Tokstad, Sadeh, Haraldsen og Rustadbakken.
                        Takk for godt referat. Men Haraldsen hører ikke hjemme på denna lista. Misstenker at du baserer hans utvelgelse til lista på lompebananen som gikk inn fra 30m i en 2. lagskamp for litt siden. Skuddet hans er definitivt ikke hans store styrke.

Jakobsen har derimot en syk venstrefot og Karlsen sin skuddfot er også ok, selv om Sadeh og Rustadbakken er på et annet nivå når det gjelder skudd. KArlsen har noen herlige frispark.

Kommentar

• Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

Det er nok noen som briljerer for vårt 2 lag, men de spiller i 3 divisjon og steget kan fort bli litt for stort for noen av disse. Bolly er jeg klar for(og har vært det lenge) skal få forsøke seg på venstre kant på bekostning av Edwin.

Tokstad inn - enten sentralt eller for Erling.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6111

Opprinnelig skrevet av Paddis
                            Tokstad inn - enten sentralt eller for Erling.
                            Tokstad har ikke prestert nevneverdig i 3. div. Han har heller ikke spilt en kamp på midtbanen på evigheter. Ser ut til å ha blitt omskolert til høyreback.

Kommentar

• junior
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 492

Skal jeg trekke frem noen blir det helt klart Sesay kort beskrivelse av han ,leken med ballen ,utrolig vanskelig og ta fra ballen ,bra driv med ball ,teknisk og ikke minst kreativ. Her har vi løsningen på midtbanen våres men med Henning som trener kommer det aldrig til og skje dessverre.Trekker også fram Bolly og PSA. Henning var ikke og se i hallen noe jeg syns er veldig rart.Les mere på LSK.NO.
                              Morsomt at du trekker fram Sesay.
                              Jeg har begynt og studere sammen med en fyr som tidligere har spillt for juniorlaget til LSK, (90 modell). Han spurte meg her forrige uke om jeg hadde sett Sesay spille, og sa at jeg skulle se opp for han for han var ett talent uten om det vanlige.
                              ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

Til info var Tokstad banens dårligste spiller i semifinalen mot odd.
                                Daukjøtt Felt C

Kommentar

• lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  Til info var Tokstad banens dårligste spiller i semifinalen mot odd.

Og det er verdt og nevne i tråden om rekruttlaget fordi?
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• JFNash
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • May 2010
                                    • 54

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                    Og det er verdt og nevne i tråden om rekruttlaget fordi?
                                    Man kan aldri være sikker på om spørsmål er av den retoriske sorten her, så jeg velger å svare. Sannsynligvis fordi noen som vanlig krever spilletid for spillere dem ikke engang har sett spille på lavere nivå. Er det noe mer relevant å trekke frem hvem som til enhver tid burde spille på a-laget? Videre - Hvis en spiller leverer stryk i en viktig juniorkamp, hvordan skal han da være klar for a-laget?

Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Takk for godt referat. Men Haraldsen hører ikke hjemme på denna lista. Misstenker at du baserer hans utvelgelse til lista på lompebananen som gikk inn fra 30m i en 2. lagskamp for litt siden. Skuddet hans er definitivt ikke hans store styrke.
                                    Takk for hyggelig tilbakemelding.
                                    Du har selvfølgelig helt rett. Selv om jeg synes beskrivelsen "lompebanan" passer dårlig, så jeg meg nok blind på den ene, fantastiske scoringen.
                                    "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

Kommentar

• KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

Vidar Evje

Kommentar

• HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6111

Opprinnelig skrevet av JFNash
                                        Selv om jeg synes beskrivelsen "lompebanan" passer dårlig, så jeg meg nok blind på den ene, fantastiske scoringen.
                                        Beskrivelsen setter det kanskje litt på spissen, men poenget var uansett at det ikke var snakk om et knallhardt prosjektil med strak bane frem til mål. Ballen hadde grei fart men det som gjorde at den gikk inn var at den gikk høyt og duppa ned rett før tverliggeren.

Syntes forresten LSK.nounderdreiv avstanden til mål på den. Avslutninga kom slik jeg så det/ husker det fra omtrent midt mellom 16m og midtstreken. Fint mål var det uansett.

Kommentar

• FUGlinho
                                          KFL styremedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2454

Fjellhamar 2-3 LSK2.

Var et par nydelige scoringer i denne kampen, blant annet Sondre Jakobsen(?). Nyyyyydelig skudd som dupper ned i krysset... Ellers ikke så mye å melde i denne kampen, syns ingen utmerka seg sånn veldig egentlig.

kaldt vær, men like kald øl, så det ble bra!
                                          Kim
                                          Styremedlem KFL

Kommentar

Working...