LSK2 sesongen 2010
Collapse
X
-
LSKs lag (4-4-2): André Hansen - Kristoffer Tokstad, Marius Amundsen, Didrik Mostue, Victor Grodås - Aleksander Tanfi, Tom Sadeh, Mohamed Sesay, Edwin Eziyodawe - Simen Rustadbakken, Colin N'kee
Bytter: Eivind Damstuen inn for Mostue i det 46. minutt. Sondre Jakobsen inn for Eziyodawe i det 46. minutt. Robin Karlsen inn for Sesay i 66. minutt.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Hadde vært gøy å samle KFL troppene enten til neste kamp, eller siste..eller alle! Det er viktig å gjøre litt stas på 2.laget, vise at det faktisk er gøy å vinne med LSK!
Tror og at mange her inne på forum hadde hatt godt av en posetiv opplevelse snart...*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Vi må stille opp i kvalikk kampen for det er vel det eller??Kommentar
-
2-1 seier over Fu/Vo i kveld.
Fu/Vo ledet 1-0 til pause, men Damstuen og et selvmål 5 min før slutt snudde kampen.
Lagoppst:
Hansen
Tokstad, Steffi, Mostue, M Witzøe
Haraldsen, Sadeh, F Witzøe, Shina
Edwin, Lund Olsen
Bytter:
Jakobsen for Sadeh
Damstuen for Mostue
N'Kee for Lund Olsen
Ingen god kamp, men en fortjent seier til slutt.
pitKommentar
-
I kvalikkampene er det de virkelig trenger en 12. man på banen vil jeg tippeSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Runde 18
Fredag 17. september 18:30 på Skjetten stadion
Skjetten - LSK2Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig det finnes svar et tidligere sted i tråden, men sikkert flere som lurer så jeg spør:
Jeg ser av kampraporten på lsk.no at Gulbrandsen blir bytta ut etter et minutt. Starta han kampen for å få nok kamper til å ha lov til å spille i kvallikspillet mot H/L?Kommentar
-
Okey, gloryhunters, på tide å rette fokus mot det som betyr noe, igjen. Andrefugla!
Sportsklubben er tradisjonen tro særdeles sparsommelig med informasjon rundt disse kampene. Gud forby, noen utover de vanlige skulle finne på å ta turen for å støtte gutta opp i andre.
Kampene mot Hasle/Løren spilles søndag 24. oktober og lørdag 30. oktober. Hvilken av kampene som er hjemme vet jeg ikke, men det kommer det forhåpentligvis informasjon om, om ikke mange dagene. Neste helg spiller vi altså to svært viktige kamper, en livsviktig for klubbens identitet og troverdighet, og en livsviktig for det sportslige.
PS: Undertegnede er stygt redd for at disse kampene blir våre to siste sjanser til å se klubbens største attraksjon, Robin "local lad" Karlsen, i aksjon."I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."Kommentar
Kommentar