LSK2 sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

Hmm, jeg var også på kampen. Min konklusjon var at Sesay aldri kommer til å spille i toppserien men at Sadeh viste ting som kan bli til en tippeligaspiller. De andre gjorde stort sett innsats etter hvor kjente de er fra før.

Totalt sett ingen dårlig kam av LSK 2 selv om resultatet var skuffende. Ingen grunn til å gi opp opprykket, tapet var av den klart uhelidge sorten og seier i returen holder.

Kommentar

• skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

Opprinnelig skrevet av TomLundby
      Hmm, jeg var også på kampen. Min konklusjon var at Sesay aldri kommer til å spille i toppserien
      Jeg så ikke kampen i dag (skal se returkampen), men dette syns jeg var en svært frisk konklusjon å utbasunere på bakgrunn av hva du har sett i én kamp. Skal legge den på minnet

Kommentar

• lskgogo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 633

Er ingen fotballagent. Men hadde satt en god sum penger på at vi får se Sesay i tippeligaen senest neste år..

Sadeh derimot syns jeg blir for stor å klumpete i spillestilen. Klarer ikke å forflytte beina fort nok å kommer derfor seint inn i mange situasjoner.
        Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6111

Opprinnelig skrevet av lskgogo
          Er ingen fotballagent. Men hadde satt en god sum penger på at vi får se Sesay i tippeligaen senest neste år..

Sadeh derimot syns jeg blir for stor å klumpete i spillestilen. Klarer ikke å forflytte beina fort nok å kommer derfor seint inn i mange situasjoner.
          Sadeh mangler rett og slett tempoet som skal til for å spille på et høyt nivå. Ikke fordi han løper for seint rett frem, men fordi alt han foretar seg går for treigt selv når det ikke innebærer noen forflytning.

Sesay har derimot tempoet i kroppen. Sadeh har et bedre skuddbein enn Sesay og han er bedre i luftdueller, men tempoet gjør at jeg ville gått for Sesay uten tvil. Sesay sine egenskaper som ballvinner på midten burde gi han plass i a-stallen neste sesong.

Kommentar

• Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Hva er denne rollen til Kiko det snakkes om (her og andre steder) egentlig?
            Lønnsledende i LSK.

Kommentar

• sten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 873

fullt mulig å klare dette, men lett blir det ikke

Kommentar

• Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

Elendig oppmøte av Lillestrøm Supportere idag.
                Kjedelig for Unggutta å spille en slik viktig kamp på Hjemmebane og blir møtt av overvekt av Hockey Supportere fra Hasle/Løren!

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Opprinnelig skrevet av TomLundby
                  Hmm, jeg var også på kampen. Min konklusjon var at Sesay aldri kommer til å spille i toppserien men at Sadeh viste ting som kan bli til en tippeligaspiller. De andre gjorde stort sett innsats etter hvor kjente de er fra før.

Totalt sett ingen dårlig kam av LSK 2 selv om resultatet var skuffende. Ingen grunn til å gi opp opprykket, tapet var av den klart uhelidge sorten og seier i returen holder.
                  hæ så vi samme kamp i dag.????

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Lurer veldig på om kfl eller ufc setter opp buss til den siste kampen ,helt utrolig at ingen var der i dag for og støtte laget..Rett og slett flaut at kfl eller ufc ikke har støtta opp om 2 laget eller junior laget i år.

Kommentar

• sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

Synes våre antatt beste spillere skuffet stort i dag. Fredrik gikk sur. Edwin skulle gjøre alt på egen hånd og var nærmest usynlig i store deler av andre omgang. Kristoffer Tokstad hadde alt for mange feilpasninger. Pål Steffen, tja, spilte vel til godkjent. Hadde en heading i tverrliggeren.

Sesay var positiv. Imponerende arbeidskapasitet og finslepen teknikk. Positiv var også unggutten som kom inn i begynnelsen av andre omgang, Ohi O. Kan utvikle seg til å bli en kantspiller av rang.

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6111

Opprinnelig skrevet av sparwasser
                        Ohi O. Kan utvikle seg til å bli en kantspiller av rang.
                        Jeg synes han er mye bedre sentralt. Helst som hengende spiss, men gjerne litt lenger ned også. Er ikke begeistra for at han brukes så mye som ving.

Ferdighetene hans er mye tydligere når det er trangt rundt han.

Kommentar

• sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

Opprinnelig skrevet av HSft
                          Jeg synes han er mye bedre sentralt. Helst som hengende spiss, men gjerne litt lenger ned også. Er ikke begeistra for at han brukes så mye som ving.

Ferdighetene hans er mye tydligere når det er trangt rundt han.

Har kun sett ham i denne kampen, så jeg antok at han var kantspiller. Hvis du sier at han er enda bedre i andre posisjoner, kan jeg bare svare:
                          WOW. LSK KAN HA FUNNET GULL !!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

Fan meg katastråf hvis vi ikke rykker opp. Noen som veit hvilke spellers som er klarert for spill til 2. kamp? Detta er viktig!

Kommentar

• sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                              Fan meg katastråf hvis vi ikke rykker opp. Noen som veit hvilke spellers som er klarert for spill til 2. kamp? Detta er viktig!

Sakset fra NFF:

Kampreglementets § 2-11 (4) ”å være spilleberettiget for andrelaget
                              eller lavere rangert lag i kvalifiseringskamp for opp- og nedrykk mellom divisjonene, må en spiller ha spilt i minst 1/3 av lagets kamper i den perioden spilleren har vært spilleberettiget for klubben i inneværende sesong.”

Da er det bare å begynne og telle.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6111

Tror vi tar dette i neste kamp. Sesay, Gabrielsen og Gulbrandsen bl.a. er ekstreme kvalitetsspillere på dette nivået. Smellen i den første kampen sørger for at alle tar den andre kampen meget seriøst. Bortemålsregelen gir oss også en stor fordel etter resultatet i 1. match. Nå må gutta bare vinne neste kamp, og det er de nok i stand til.

Er litt redd for at laget mangler naturlige målscorere, synes ikke Colin er overbevisende mot gode lag i 3. div og Gulbrandsen sin store svakhet er målteften. Så at vi hadde en rekke gode angrep som vi ikke fikk omsatt i første kamp var ikke det mest uventa.

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6111

Blir uansett spennende å se hvordan det prioriteres neste helg. Årets beste spiller i 3. div (ser bort fra ujah) har jo akkurat spilt seg inn på venstrevingen til a-laget. Skal han få fortsette her eller blir han benytta i kampen mot hasle løren? Dette er en spiller som kan gjøre en veldig stor forskjell på dette nivået.

Bolly på venstre ville frigjort Edwin til spissplassen. Edwin har jo også bra målteft på gode dager.

Kan vi få se disse neste helg:

Fredrik - Sesay - Sadeh/Karlsen - Bolly
                                  Colin - Edwin

?

Kommentar

• Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

Bolly er uaktuell fordi han startet mot vif.

Veldig, veldig synd at Ruben ble skada, for jeg skulle gjerne sett han på sentral midtbane sammen med Sesay. Sadeh er bare for dårlig i alle spillets faser.

Kunne tenke meg å se Edwin og Fredrik sammen på topp, rett og slett fordi de på en god dag kan lage et helvete for ethvert forsvar, selv i Tippeligaen. LSK 2 er så lite samspilte at en direkte spillestil med mange tidlige oppspill på fot og lange bakromsballer er det mest effektive.

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6111

Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Bolly er uaktuell fordi han startet mot vif.

Veldig, veldig synd at Ruben ble skada, for jeg skulle gjerne sett han på sentral midtbane sammen med Sesay. Sadeh er bare for dårlig i alle spillets faser.
                                      Hvorfor blir han uaktuell fordi han starta mot vif? Har jeg gått glipp av en regel?

Om ruben er uaktuell for neste kamp så er det en liten katastrofe for midtforsvaret. Enig i at Ruben hadde vært det beste valget sentralt på midten, men som stopper er det større nivåforskjell på han og en eventuel erstatter. Damstuen, Sadeh og Mostue er vel alternativene her, noe som skremmer meg litt.

Kommentar

• Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5918

Hvor er den store KFL/UFC- mobiliseringa til kvalikkampen på lørdag? Dette er jaggu meg årets viktigste kamp. Skal det bli noen som helst fasong på A-laget, må andrelaget opp i 2. div.

Jeg regner med storsatsing og massiv støtte nå.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

Når går retur kampen?
                                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

Working...