LSK2 sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5918

Opprinnelig skrevet av Skinke
    Når går retur kampen?
    Lørenbanen på lørdag, klokka 15.00.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

Opprinnelig skrevet av HSft
      Hvorfor blir han uaktuell fordi han starta mot vif? Har jeg gått glipp av en regel?
      Det er vel fortsatt sånn at man ikke kan spille for 2. laget om man startet forrige kamp for 1. laget?

Regelen om at man må ha spilt 1/3 av kampene er så vidt jeg vet en tilleggsregel, og ikke en regel som erstatter den vanlige.

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

Opprinnelig skrevet av Lars
        Det er vel fortsatt sånn at man ikke kan spille for 2. laget om man startet forrige kamp for 1. laget?

Regelen om at man må ha spilt 1/3 av kampene er så vidt jeg vet en tilleggsregel, og ikke en regel som erstatter den vanlige.
        Bolly startet for 1. laget på lørdag, og kunne således ikke spille for 2. laget på søndag. Dermed har den kampen han ikke kunne spille, allerede blitt spilt.
        Om LSK ønsker å prioritere sånn, bør det ikke være noe hinder for at Bolly spiller kommende lørdag.
        Knurr...

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7154

Håper det mobiliseres til denne kampen! Det er ekstremt viktig for LSK å klare dette opprykket.

Det skal nevnes at Ruben var direkte svak i flere situasjoner før han ble skadet. Jeg syntes Marius Amundsen (?), som kom inn, gjorde en vel så god jobb.

Kan ellers nevne at LSK media vil være på plass under returkampen med fyldig dekning etter kampen. Vi jobber også for å få i stand radiooverføring fra kampen. Vel og merke hvis stemmebåndene mine er i orden til lørdag. De sprakk fullstendig på Essediris utlikning, og jeg høres fortsatt ut som Tom Waits.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

Opprinnelig skrevet av Leif A
            Bolly startet for 1. laget på lørdag, og kunne således ikke spille for 2. laget på søndag. Dermed har den kampen han ikke kunne spille, allerede blitt spilt.
            Om LSK ønsker å prioritere sånn, bør det ikke være noe hinder for at Bolly spiller kommende lørdag.
            Når returkampen spilles på lørdag, er det fortsatt vif-kampen som er 1. lagets siste kamp. Det er det som har noe å si.

En annen ting: Har ikke Mads Dahm spilt 4 kamper for LSK 2? I så fall kunne han spilt gårsdagens kamp.

Kommentar

• Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

Når returkampen spilles på lørdag, er det fortsatt vif-kampen som er 1. lagets siste kamp. Det er det som har noe å si.
              Det høres ut som en noe rar regel i så fall. Om 2. laget spiller halve serien mens 1. laget har pause, så skal i så fall de som startet siste kamp være diskvalifisert fra å få kamptrening i den perioden?!?

Men på den annen side så snakker vi jo om NFF-regler her, og da er jo ingenting umulig.
              Knurr...

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7154

En annen ting: Har ikke Mads Dahm spilt 4 kamper for LSK 2? I så fall kunne han spilt gårsdagens kamp.
                Er ikke regelen at man må ha vært med i 1/3 av alle kampene for å være spilleberettiget?
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Nei, 1/3 av kampene i tiden man har vært spilleberettiget. Så vidt jeg kan se har LSK 2 spilt 12 kamper siden Dahm signerte, så 4 kamper er tilstrekkelig.

Kommentar

• Martin Olsen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2007
                    • 186

Snakket med Lagleder Tor Arne Solberg i ettermiddag, Han sa at Troppen som spilte på Søndag var den Max troppen de kan stille med.
                    Mads Dahm har visst kun 1 kamp for 2.laget siden han spilte mange kamper for 1. laget når han kom.
                    Ruben er visst meget usikker til Lørdag da han fikk en kraftig Hjernerystelse under kampen.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                      Snakket med Lagleder Tor Arne Solberg i ettermiddag, Han sa at Troppen som spilte på Søndag var den Max troppen de kan stille med.
                      Mads Dahm har visst kun 1 kamp for 2.laget siden han spilte mange kamper for 1. laget når han kom.
                      Ruben er visst meget usikker til Lørdag da han fikk en kraftig Hjernerystelse under kampen.
                      Snakka med Ruben og han er klar i følge han selv.

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Snakka med Ruben og han er klar i følge han selv.
                        Da spørs det jo bare hvor mye hjernerystelsen har påvirket den uttalelsen, da
                        Han så alt annet enn bra ut for to dager siden.
                        Knurr...

Kommentar

• KFL109
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1958

Hasle-Løren - LSK2, Løren kunstgress, lørdag 30. oktober kl 15

2. opprykkskamp mot Hasle-Løren

Lørdag kl 15 er det vinn eller forsvinn for LSK 2: Opprykk til 2. divisjon eller videre ørkenvandring. Møt opp på Løren kunstgress!

Forrige helg endte med resultatmessig nedtur for LSK. Nå er tiden inne for revansje!

Hasle-Løren skriver på sine nettsider at de har ett bein i 2. divisjon, mens LSK skriver at vi har kniven på strupen. Vel, da bør oppskrifen være enkel. Fjern kniven fra strupen og skjær av H-Ls bein i stedet. Plassen i 2. divisjon bør tilhøre den stolte Sportsklubben fra Romerike framfor noe sammenskrapa Oslo-rask.

Våre spillere skal rett og slett være bedre enkeltspillere enn det Hasle-Løren kan varte opp med. Nå gjenstår det å gå på banen som et lag og spille hverandre gode. Full innsats er eneste medisin og et krav! Det forplikter å spille for LSK.

Vi oppfordrer alle LSK-supportere til å ta veien til Løren kunstgress lørdag kl 15. Banen har adresse Spireaveien 3 og ligger like ved Økern.
                          Vidar Evje

Kommentar

• armykanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2009
                            • 752

toppscorer

Hvem er toppscorer for 2'Laget? og i Avdelingen?

Kommentar

• Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

Willy Zamble 28
                              Gezim Beqiri 23
                              Trond Haugstad 21

Ujah 16
                              Bolly 14
                              Colin 13

Kommentar

• armykanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2009
                                • 752

Willy Zamble 28
                                Gezim Beqiri 23
                                Trond Haugstad 21

Ujah 16
                                Bolly 14
                                Colin 13
                                Ikke veldig imponerende med tanke på "Mos" i Plata IL som har putta 27 på 21 kamper i 2.div, men regner med at Tony ikke har spilt like mange matcher (Har desverre ikke fulgt med godt nok på 2'laget i år:P)....

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Ujah har putta 16 mål på 8 kamper, altså nesten dobbelt så mange per kamp som Mos for vif 2.

Kommentar

• *46*

Ujah har putta 16 mål på 8 kamper, altså nesten dobbelt så mange per kamp som Mos for vif 2.
                                    Du kan ikke sammenligne de to.... Med mindre du synes å sammenlikne Lada og Ferrari sine prestasjoner er ok!

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6111

Bolly har vel spilt mest på vingen, så man kan ikek forvente at han skal ha samme scoringssnitt som en som alltid spiller spiss.

Colin faller desverre til tider litt igjennom mot bra 3. div stoppere.

Uten Ujah og Bolly mangler vi desverre de store målscorerne våre i opprykkskampen. Vet noen hvordan målsnittet til Edwin i 3. div ser ut? Håper egentlig vi bruker han som spiss i kampen mot H/L.

Kommentar

• Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

Edwin har scoret 9 mål på omtrent like mange kamper.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

Edwin har scoret 9 mål på omtrent like mange kamper.
                                          Har han spillt mest spiss eller kant på 2. laget?
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...