Dette shite-boardet støtter ikke størrelser på img taggen til bbcode dessverre
Lsk-Tifo BILDER
Collapse
X
-
Slenger ut bilde fra dagens "treningstifo". Denne blussinga ble gjort til "ære for kanari-tv" Skjekk også ut dagens episode når den er klar. Tipper Petter og Fritz igjen leverer varene
Blussing under dagens trening 8)
Hehe
Fotograf: KFLMARIUSKommentar
-
-
Kommentar
-
LSK-START
Egen kommentar:
Undertegnede satt på conten under denne kampen for å prøve å bidra til å dra igang litt liv der. Jeg så dermed hele TIFOEN, og kan si at den ble veldig veldig bra. OH`en ble holdt oppe lenge, som den skal, og tegninga/teksten kom godt til syne. Konfettien var det alt for lite av til at det ble noe særlig kult, og det var heller ikke noe kult å rydde den i dag formiddag..
Bra gjennomført TIFO.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kflmariushehe ja den dagen den var kjiiip den ryddinga:P
Det kjiipe er jo at konfettien på en måte "Klistrer" seg fast i asfalten.Kommentar
-
Blir det noen fet TIFO til Vålerengen-kampene? Noen i TIFO-gruppen som kan røpe noe?Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyVil ikke svare på om det blir noe, og det er akkurat det samme svaret jeg gav doh..
Vi røper uansett ingenting.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av NordbyVil ikke svare på om det blir noe, og det er akkurat det samme svaret jeg gav doh..
Vi røper uansett ingenting.
Vi fikk inn en grei sum forrige kamp på bøssene, og de 2-3 siste gangene vi har gått med bøsser har vi fått inn ganske bra med penger til bøsser å være. Må få takke alle som har gitt, men det betyr ikke at dere kan stoppe..vil dere ha mer tifo i løpet av sesongen trenger vi penger.
Vi tar også gjerne i mot ferdige tegninger/tekster, eller bare skriv til oss vis du har en idee, så kan vi tegne den/ordne resten.
tifo@kanari-fansen.no
En ting jeg må si;
Mot Ham-Kam holdt vi banneret (OH`EN) oppe LENGE. Det er sånn det skal være, og jeg håper vi kan fortsette den positive trenden resten av sesongen.
NordbyKommentar
Kommentar