Dette burde vært en totalt unødvendig tråd, men det er den dessverre ikke. I brevet som fulgte med medlemskortet i dag, skriver Frank at vi har 3100 medlemmer. Latterlig lavt. Det har gått noe framover de siste årene, men tallet er fortsatt mye lavere enn potensialet. Jeg ser ingen grunn til at LSK ikke skal kunne bikke 10.000 medlemmer på litt sikt.
Det er faktisk utrolig mange med LSK-hjerter der ute som ikke er medlem i noe som helst. Ikke minst er det mange KFLere som ikke er medlem i Sportsklubben, noe som for meg virker ganske fjernt.
Av medlemsfordeler kan man nevne:
- Den tradisjonsrike LSK-posten hjem i posten noen ganger årlig.
- Stiller ganske langt fram i køen ved kjøp av spesielle billetter.
- Møte-, stemme- og talerett på årsmøtet.
- Følelsen av å være medlem i den viktigste familien av dem alle!
I disse tider med litt splid innad i supportermiljøet, er i alle fall dette noe vi helt sikkert kan enes om. Oppfordrer med dette alle til å melde seg inn i Sportsklubben!
Hilsen Lars, medlem siden syvårsalderen.
Det er faktisk utrolig mange med LSK-hjerter der ute som ikke er medlem i noe som helst. Ikke minst er det mange KFLere som ikke er medlem i Sportsklubben, noe som for meg virker ganske fjernt.
Av medlemsfordeler kan man nevne:
- Den tradisjonsrike LSK-posten hjem i posten noen ganger årlig.
- Stiller ganske langt fram i køen ved kjøp av spesielle billetter.
- Møte-, stemme- og talerett på årsmøtet.
- Følelsen av å være medlem i den viktigste familien av dem alle!
I disse tider med litt splid innad i supportermiljøet, er i alle fall dette noe vi helt sikkert kan enes om. Oppfordrer med dette alle til å melde seg inn i Sportsklubben!
Hilsen Lars, medlem siden syvårsalderen.
Kommentar