Hønefoss og Kongsvinger er langt dårligere enn oss.
Forsvarsproblemer og baklengsmål
Collapse
X
-
Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.org -
Kongsvinger har vunnet totalt 3 kamper hittil i år. På 20 kamper. Hvis de klarer å vinne samme antall kamper på de neste 10 kampene, så har de fortsatt ikke tatt oss igjen. Det verste vi kan ende på er kvallik.Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Ser ikke hvordan vi skal greie å slå f.eks Sarpsborg, som faktisk spiller bra fotball.Kommentar
-
Jeg sier ikke at det ikke blir ille. Jeg sier bare at det skal mye til for at vi havner på direkte nedrykk. En kvallik er absolutt ikke noe vi ønsker. Jeg har likevel troen på at vi klarer å komme oss vekk derfra, også i år. Du kan gjerne si at det er naivt, jeg velger å tro på HB. Han har ingenting å tjene på misnøye og negativ fokus fra fansen.Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Kan vi nå være enige om at det lukter Adecco lang vei av oss, og at vi slipper inn langt mer enn det som bør være tillatt? Ja, jeg er skuffa også i kveld, noe jeg er langt på vei lei av.
Vi kan, bør og skal være for gode for Adecco. Et spøkelse vi per i dag sliter noe jævli med å holde på betryggende avstand.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Jeg sier ikke at det ikke blir ille. Jeg sier bare at det skal mye til for at vi havner på direkte nedrykk. En kvallik er absolutt ikke noe vi ønsker. Jeg har likevel troen på at vi klarer å komme oss vekk derfra, også i år. Du kan gjerne si at det er naivt, jeg velger å tro på HB. Han har ingenting å tjene på misnøye og negativ fokus fra fansen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hei hei. Vi slapp inn 3 mål borte mot et lag som spilte i Adecco i fjor. Neida, vi sliter ikke med hverken konsentrasjon, press på ballfører eller i forsvarsspillet. FKH er jo tross alt statistisk sett Norges beste hjemmelag denne sesongen.
Beklager, men det vi har vist i år er rett og slett ikke bra nok. Om Berg, LKE, Logi eller KFL har skylden får andre diskutere. Selv mener jeg at å slippe inn 3 billige ræva møkkamål mot et lag som sist sesong spilte Adecco, det er rett og slett ikke bra nok. Jeg driter i hvem som hadde skylda, neste kamp vil jeg se høyt press på ballfører, konsentrasjon i alle ledd og spillere som ofrer seg for laget!Hilsen Anders
-
1. målet: Flere FKH spillere får løpe seg fri uten at spillerne våre følger etter på frisparket. Dårlig markeringer
2. målet. Forsvaret vårt står høyt uten at det er press på ballfører. Prøver å sette ham offside, men dårlig samhandling i backrekka. Essediri hadde mulighet til å spille bort ballen, men ballen spretter uheldig på en ujevn matte. Uflaks.
3. målet. 4 (!!!) spillere står rett foran haugesundspiller som scorer. Ingen av dem plukker ham opp før pasningen kommer og han kan bredside den inn.
Alt i alt er det elendig forsvarspill på målene. Det går på enkle ting som å plukke opp folk på dødball og et dårlig forsøk på å sette en spiller i offside. Vi var i tillegg heldige med flere offsideavgjørelser til assistentene idag.Kommentar
-
1. målet: Flere FKH spillere får løpe seg fri uten at spillerne våre følger etter på frisparket. Dårlig markeringer
2. målet. Forsvaret vårt står høyt uten at det er press på ballfører. Prøver å sette ham offside, men dårlig samhandling i backrekka. Essediri hadde mulighet til å spille bort ballen, men ballen spretter uheldig på en ujevn matte. Uflaks.
3. målet. 4 (!!!) spillere står rett foran haugesundspiller som scorer. Ingen av dem plukker ham opp før pasningen kommer og han kan bredside den inn.
Alt i alt er det elendig forsvarspill på målene. Det går på enkle ting som å plukke opp folk på dødball og et dårlig forsøk på å sette en spiller i offside. Vi var i tillegg heldige med flere offsideavgjørelser til assistentene idag.
Uansett må det strammes opp!Kommentar
-
Mål må komme ut av noen ting men som Myhre(ja han er idiot) at LSK er skremmende når motstanderen angriper. De følger kun ball og ikke mann. Når da 4 Haugesundspillere løper seg fri så klarer ikke jeg å argumentere mot.Kommentar
-
Neste sesong er vel litt tidlig å snakke om eller?Kommentar
-
Det virker ikke som gutta gjør noen avtaler på dødballer imot. For mange motspillere får lov å rykke seg frie, det synes ikke som noen har ansvar for de enkelte.
Både første og sistemålet mot i dag er eksempler, ingen tar ut folka som putter.
(Ved andremålet til HFK har forøvrig Esset utur, ballen spretter i ei tue og hopper over foten hans)
Det er også problemer med å følge lange løp, virker som folk på midten er så opptatt av sona si at forsvaret ofte blir i undertall bak.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Først av alt, dette innlegget er IKKE ment som noen direkte kritikk av Logi. Som sikkert flere har fått med seg så har jeg stor sans for vår 1. keeper, og jeg mener at han er et selvsagt førstevalg! Logi er en ManneMann.
Men i kveld kommer det altså frem at vi har spilt med en tidvis blind keeper som bakerste mann, ref intervjuet av Logi på tv2. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal mene om dette...! Metern spilte som kjent over lengrer tid (ræva) med brukket tå, nå dette - og hva blir det neste? At hele økonomiavdelingen til Sportsklubben lider av tallvegring? Det siste er ihvertfall ikke usannsynlig.
Dersom det stemmer at vi hadde en keeper som stod bakerst som et soleklart førstevalg, som først i en alder av 30 år har innsett at synet ikke var bra nok, ja da forklarer det ganske mye. Det hjelper dessverre svært lite for en midtstopper å ha pers på 40m løp, dersom keeperen ikke kan se forskjell på deg og en hjort mellom stengene.
Hvorfor har ingen sagt fra om dette tidligere?Hilsen Anders
Kommentar