Merkelig at en person som er totalt avhengig av synet i jobben sin venter til han er 30 før han gjør noe med synsproblemene... Forhåpentligvis viser det seg at dette er den eneste grunnen til at han er i en liten klubb som LSK .
Forsvarsproblemer og baklengsmål
Collapse
X
-
Først av alt, dette innlegget er IKKE ment som noen direkte kritikk av Logi. Som sikkert flere har fått med seg så har jeg stor sans for vår 1. keeper, og jeg mener at han er et selvsagt førstevalg! Logi er en ManneMann.
Men i kveld kommer det altså frem at vi har spilt med en tidvis blind keeper som bakerste mann, ref intervjuet av Logi på tv2. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal mene om dette...! Metern spilte som kjent over lengrer tid (ræva) med brukket tå, nå dette - og hva blir det neste? At hele økonomiavdelingen til Sportsklubben lider av tallvegring? Det siste er ihvertfall ikke usannsynlig.
Dersom det stemmer at vi hadde en keeper som stod bakerst som et soleklart førstevalg, som først i en alder av 30 år har innsett at synet ikke var bra nok, ja da forklarer det ganske mye. Det hjelper dessverre svært lite for en midtstopper å ha pers på 40m løp, dersom keeperen ikke kan se forskjell på deg og en hjort mellom stengene.
Hvorfor har ingen sagt fra om dette tidligere?
Om du var sportslig ansvarlig i LSK - ville du ønsket at alle dine konkurrenter visste at vi stilte med blind keeper?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Dersom det stemmer at vi hadde en keeper som stod bakerst som et soleklart førstevalg, som først i en alder av 30 år har innsett at synet ikke var bra nok, ja da forklarer det ganske mye. Det hjelper dessverre svært lite for en midtstopper å ha pers på 40m løp, dersom keeperen ikke kan se forskjell på deg og en hjort mellom stengene.
Hvorfor har ingen sagt fra om dette tidligere?
Det finnes andre toppspillere som benytter linser, og som sikkert har ubehag uten at du leser om det i nyhetene - eller at de ikke får kontrakt.
Etter sesongen har han nå gjennomført en operasjon for å gjøre han bedre, og at han skal slippe ubehag. Han er ikke den første i rekken, og heller ikke den siste.
Alt i beste hensikt. Pratet med Stefan i går og han ser bedre og bedre (etter operasjonen). Han er tilbake på sagaøya og har sluttet med de chilenske gruvebrillene ;-) Skal hilse til alle og ønske god jul. Han savner allerede Romerike!Kommentar
-
Hvis du hadde tatt deg tid til å lese litt om dette hadde du fått med deg at Stefan kom til LSK med fungerende syn. Han trodde at alt var OK. Det viste seg dessverre underveis at det ikke var slik. Kontaktlinsene han benyttet fungerte ikke optimalt. Det har han fått hjelp til, men til slutt valgte han og klubben operasjon. Dette kan vel bare være positivt?
Det finnes andre toppspillere som benytter linser, og som sikkert har ubehag uten at du leser om det i nyhetene - eller at de ikke får kontrakt.
Etter sesongen har han nå gjennomført en operasjon for å gjøre han bedre, og at han skal slippe ubehag. Han er ikke den første i rekken, og heller ikke den siste.
Alt i beste hensikt. Pratet med Stefan i går og han ser bedre og bedre (etter operasjonen). Han er tilbake på sagaøya og har sluttet med de chilenske gruvebrillene ;-) Skal hilse til alle og ønske god jul. Han savner allerede Romerike!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Da har vi fått både en "Ny" førstekeeper og en ny andrekeeper denne uka da. Du får hilse tilbake og si god jul.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
...
Alt i beste hensikt. Pratet med Stefan i går og han ser bedre og bedre (etter operasjonen). Han er tilbake på sagaøya og har sluttet med de chilenske gruvebrillene ;-) Skal hilse til alle og ønske god jul. Han savner allerede Romerike!
Det jeg reagerte litt på var Logi sine egne uttalelser i reportasjen, der han sier at han til tider faktisk har hatt problemer med å se selve ballen. Selv om det lukter journalistisk vinkling lang vei, så er det jo unektelig litt rart at ingen andre har stusset over dette på treninger, kamper etc. Uansett nok om det, dette er den kjipe snøen som falt i fjor, nå er det på tide å se fremover.
Jeg begynner faktisk å glede meg til neste sesong! Logi er i mine øyne en meget god keeper, og med dette tror jeg han tar enda flere steg i retning av å bli Tippeligaens beste keeper. Som nevnt før, jeg har trua på Logi - dette kan du gjerne bringe videre til han neste gang dere møtes!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Takker så meget for oppdatering og gode nyheter OKB! Etter å ha sett noen av baklengsmålene fra årets sesong i gårsdagens sending på tv2, så er det liten tvil om at dette kan vise seg å være ti skritt i riktig retning.
Det jeg reagerte litt på var Logi sine egne uttalelser i reportasjen, der han sier at han til tider faktisk har hatt problemer med å se selve ballen. Selv om det lukter journalistisk vinkling lang vei, så er det jo unektelig litt rart at ingen andre har stusset over dette på treninger, kamper etc. Uansett nok om det, dette er den kjipe snøen som falt i fjor, nå er det på tide å se fremover.
Jeg begynner faktisk å glede meg til neste sesong! Logi er i mine øyne en meget god keeper, og med dette tror jeg han tar enda flere steg i retning av å bli Tippeligaens beste keeper. Som nevnt før, jeg har trua på Logi - dette kan du gjerne bringe videre til han neste gang dere møtes!
Håper han blir bedre på langskudd og mer aggresiv i feltarbeidet. Han har alltid vært svak på langskudd, og i høst var han også merkelig passiv i feltarbeidet. Hvis han slet med tåkete syn har jeg forståelse for at han var passiv... :SKommentar
-
Nok en gang et tragisk baklengsmål i mot oss. Syntes Logi som har fått operert øya sine (eller har han det?) virker mer passiv og usikker enn noen gang. Står limt på streken og ser vettskremt ut når det kommer innlegg som han enkelt kunne plukket ned før det blir baklengsmål! Regner med at den nye svenske keeperen vi signerte står mot Fredrikstad!Kommentar
-
Kommentar
-
Dessuten var han langt mer aktiv med å styre forsvaret enn det Logi normalt er.Knurr...Kommentar
-
På tide og blåse liv i denne tråden igjen.
Forsvar forsvar forsvar..............................
Nå ser vi jo problemet igjen. I alle treningskamper og senest i dag mot Godset.
Man kan skylle på synet til keeper og skadel blablabla. Det lekker i forsvaret.
Hva driver de egentlig med på trening.
Har talt opp og i løpet av 30 serierunder i serien
2009 slapp LSK inn 50 mål ( holdt nullen i 1 utrolig kamp )
2010 slapp LSK inn 44 mål.
det er 1,56 mål i snitt pr 60 kamper )
Vi har "store navn " i trenerteamet når det gjelder forsvarsspillere.
Jobbes det nok med det defensive....
Er det forsvarsspillere vi trenger fremfor midtbanespiller.lKommentar
-
Holdt jo nullen i 2. omgang selv om det skjedde glipper da også. 1. omgang var preget av den grusomme formasjonen og derav forvirring. Endte opp med en forsvarsrekke som stod plantet på 16-meteren med et hav av rom foran seg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar