Lillestrøm SK - Tromsø IL, Åråsen Stadion, søndag 21. mars kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Faen!
Er det to ting jeg virkelig ønsker meg til neste kamp så er det HARDE/Presise innlegg og en NÅ Skal vi gruse Detta Hælvettes Samefaenskapen -SPIRIT!
Altså jeg må si at det er noen ganger jeg sitter å lurer på om de i det hele tatt veit at de spiller en fotballkamp eller om de er heeelt med kona på gardin-shopping. for makan til daff spirit og gøttshet som ble vist i andreomgangen i Ålesund skal man jaggu meg lete lenge etter!
Ja så er det noe jeg savner, så er det den Fighting-spiriten som vi har et jævla bra eksempel på her i denne kampen mot enga i 05. nødvendigvis ikke det at psa og kippe drar ned hulsker men tenninga som var i hele kampen. vi ser aldri den lenger.
(ps. er det ikke lov å legge ut bilder på denne tråden beklager jeg på det sterkeste, føler bare bildet beskriver The ¨Passion¨)Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke så langt unna. I følge fasiten havner dere på niende plass. Det er jo så jevnt fra sjette og nedover at det ikke er noen skam.FerdigskåraKommentar
-
Kunne vært arti å prøvd ut dette til tross for alle spissene vi har i troppen;
-------------Logi------------
Esset---Kippe---Steinar---LKE
---------Kiko--Søgård-------
Knudtz------------------Tarik
------------Nosa------------
------------Ujah------------Kommentar
-
Tror Edwin skal få vile litt til. Tror ikke det er tid for han enda. Kjører han samme en-manns showet som han til tider kjørte i 09 enda eller har han blitt mer lagspiller i vinter?
On- topic - jeg kan ikke se for meg at man skal gå bort fra Nosa som general på midten. Han må uansett lærer seg å se litt opp og se mot alle tilgjengelige spillere. Selv om Ujah sikkert er litt kompis, må det kunne gå ann å se mot andre også. Det var han ikke veldig flink til mor Aafk.Kommentar
-
Jeg mener jo ikke at han skal være spiss. Men heller det at han kan fokusere på det offensive i kampen mot Tromsø. Du så jo hvordan det gikk med den defensive biten i kampen mot Aafk.Kommentar
-
Enig med deg der.. Med Tarik og Knodtzon som vinger som har hovedfokus og kvaliteter i det offensive spillet. Og med to offensive backer er det fare for at vi blottlegger oss totalt defensivt, hvis vi får en kontring imot.. Med to defensive anker, en jernjobber og en servitør vil vi få det litt safere hjemover..Kommentar
-
Forutsatt at vi får arbeidstillatelse til senegaleseren Kara Mbodji tror jeg TILs startelver blir slik på søndag (4-1-4-1): Sead Ramovic; Tom Høgli - Miika Koppinen - Fredrik Björck - Hans Åge Yndestad; Kara Mbodji; Remi Johansen - Tommy Knarvik - Ruben Yttergård Jensen - Mads Reginiussen; Sigurd Rushfeldt. Innbyttere: Marcus Sahlman, Jason Bronson North, Mo Ahamed, George Mourad, Helge Haugen. De yngste spillerne (som Thomas Drage, fin assist mot Hønefoss) vil neppe bli brukt i fysisk tøffe bortekamper foreløpig. Vi TiL-supportere håper vi skal ta poeng borte mot Lillestrøm for syvende gang på rad!DIXIKommentar
Kommentar