IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fotball24/7
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2008
    • 266

Oioioi, den så jeg ikke komme

Jeg lot meg imponere over Søgård den tiden jeg så denne kampen(fra 35 og ut)
    Glemmer ikke Sundgot og BBS, men synes Søgård viser en fin ro i dag.
    Dette er en ball

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Sundgot du Sundgot, man blir ikke klok på den mannen!
      For en høydare, og dette er jo akkurat kamper som lag som kjemper i toppen vinner! Denne kampen tror jeg blir veiviseren for resten av sesongen, laget nekter å tape! Og syv mål på to kamper nå, selv med så mye som fortsatt fucker seg opp i siste del av spillet, er fantastisk!

Så får det heller være på en dag som dette at jeg synes vi bør satse friskere og mer på fremtiden når det gjelder bytter.

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

Denne tråden bør tas vare på i glass og ramme. Maken til samling av skråsikker uvitenhet skal det letes lenge etter. Mange forumvankere som bør frita seg selv for å kommentere laguttak og taktiske disposisjoner for en stund fremover.

For en prestasjon av BBS, og for en genial manøver av Legenden forut for seiersmålet!
        Så får vi se hvor mange timer det tar før spørsmålene rundt spissvalgene dukker opp igjen.....:???:
        Knurr...

Kommentar

• Felt C
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 776

Når snudde sist fugla 0-2 til seier???

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Vannvittig sterkt av Bergmann å manøvrere seg foran Borgersen og Jesper Mathiesen. Har verken alderen eller muskler på sin side, men har en helt syk kroppsbeherskelse og sakser ballen i mål. Kult mål...

Kommentar

• brisbane-kanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2006
              • 598

fy faen jeg elsker Bergmann. Har ikke sett sånn råskap siden Heidar herja. Rå styrke og vilje, og fine tekniske detailjer. Brøyter seg gjennom to Startstoppere og avslutter med begge beina i lufta. Greit han har endel igjen på posisjonering osv, men gutten er 19. Det kommer etterhvert. Han kommer til å bli stor

Kommentar

• maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1308

JAAAAAA... Kostet vel litt mye denne seieren, men med den benken vi har bør vi være slagkraftige mot godset også.
                Ellers så håper jeg bare på at BBS snarest anlegger Heidar Helgusson sveis så han slipper å rette på hårbandet 100 ganger i løpet av matchen. Det vil gi mer fokus og flere mål.

Kommentar

• Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Ironisk nok holdt feiging-taktikken for en gang skyld. Som påpekt i første omgang var Start elendige. Etterhvert ble de også feige. Meget mulig fordi Start scorte først og kjørte en enda feigere taktikk ved å legge seg bakpå. Feighet straffer seg, og i dag var Start feigest.
                  For det var selvfølgelig Start som ble feige, og ikke LSK som spilte bra. På samme måte som at RBK ble feige på Lerkendal....
                  Det er ofte sånn at et lag ikke spiller bedre enn det mostanderen tillater.
                  Knurr...

Kommentar

• lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

Faen for en herlig seier!!

Ingen stor kamp av Bergmann men faen det målet var deilig! Kjemper Kjemper Kjemper HELE veien! Det er gutten sin det. Takk Berg, for at du gir han tillit!
                    Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av Leif A
                      For det var selvfølgelig Start som ble feige, og ikke LSK som spilte bra. På samme måte som at RBK ble feige på Lerkendal....
                      La nå BennyL feire seieren og uttrykke sin glede på sin måte: Ved å være kritisk mot begge lag. Skulle likt å vite hva han mener om Tørum, han er vel ikke verdig vennskapet til en bobileier engang?

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

100% enig at det er bra kjemping av oss. Kjempebra av Sundgot og av BSS, men det fotballmessige er ikke spesielt bra. Virker planløst. Som jeg skrev tidlig i matchen, så var tidlig Start-scoring faktisk fordel, for da måtte vi fremover:

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Feiging-taktikken til Berg sprakk etter 6 minutter.

Fordelen er at vi nå må fremover. Så får vi se om Berg evner å ta grep. Jeg tviler.
                        Angående Start, så ble de ufattelige forsiktige etter straffa. Det kaller jeg feigt, og det inviterte oss inn i matchen. Først på 2-2 våknet Start igjen, men da klarte de ikke omstille seg.

Kall meg gjerne grinebiter, men jeg liker ikke feig fotball. Uansett lag.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

Takk til ny og gammel LSK-gud i dag! Deilig!!

Med et litt patriotisk tilbakeblikk på sesongen så langt,er vi vel et elendig straffespark og x antall stangskudd i uavgjortkamper unna å være totalt ensomme på toppen....
                          Når vi klarer å snu slike kamper som i dag kan hva som helst skje utover...Oh yezz!!!

Kommentar

• kanarilight
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • May 2009
                            • 8

For en prestasjon av BBS, og for en genial manøver av Legenden forut for seiersmålet!

Godt observert! Legenden stopper opp ved 16-meteren, nekter å kaste seg inn i boksen, og pasningen fra EK blir perfekt!

Kommentar

• norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

4-5-1 etter ti kamper. Gammel og herlig tallkombinasjon!

Kommentar

• lskgogo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 633

Opprinnelig skrevet av kanarilight
                                Godt observert! Legenden stopper opp ved 16-meteren, nekter å kaste seg inn i boksen, og pasningen fra EK blir perfekt!

Han plasserer seg helt genialt. Bare flaks at ballen går i mål. Avsluttninga er jo egentlig håpløs.

Men! Mål er mål =)
                                Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

Opprinnelig skrevet av HSft
                                  JAAAHAH!

Men neste runde må vi heve oss. Virker til tider som om vi har skikkelig bly i ræva og midtforsvaret er åpent som en låvedør selv med 3 midtstoppere.

Kippe spilte utrolig nok en fryktelig dårlig kamp i dag, det er det ikek ofte man ser. Bra å få med 3 poeng her!
                                  Kippe spilte ingen dårlig kamp, det gjør han ALDRI, men ikke hans beste, måles jo selvsagt opp mot baklengsmåla.

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                    Hvorfor spiller Sundgot og ikke Ujah? HJELP MEG Å FORSTÅ!
                                    Forstår du det nå?
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• TheFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 442

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Forstår du det nå?
                                      Ja

Kommentar

• sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

LEGENDEN LEVER !!
                                        Ryktet om hans død er betydelig overdrevet.

Kommentar

• mrognan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 849

Dette var den mest ereksjonsgivende kampen (hvis vi ser bort ifra de første 20 min) jeg har vært på siden 1-0 seieren på Ullevål mot søpla i fjor!

Edit: Tarik burde få forbud mot å spille med rosa sko. 2.omgangen i dag og 2.omgangen på søndag var mye bedre enn 1.omgangene i de to kampene. Begge gangene skiftet han sko i pausen!
                                          Morten

Kommentar

Working...