Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sundgot du Sundgot, man blir ikke klok på den mannen!
For en høydare, og dette er jo akkurat kamper som lag som kjemper i toppen vinner! Denne kampen tror jeg blir veiviseren for resten av sesongen, laget nekter å tape! Og syv mål på to kamper nå, selv med så mye som fortsatt fucker seg opp i siste del av spillet, er fantastisk!
Så får det heller være på en dag som dette at jeg synes vi bør satse friskere og mer på fremtiden når det gjelder bytter.
Denne tråden bør tas vare på i glass og ramme. Maken til samling av skråsikker uvitenhet skal det letes lenge etter. Mange forumvankere som bør frita seg selv for å kommentere laguttak og taktiske disposisjoner for en stund fremover.
For en prestasjon av BBS, og for en genial manøver av Legenden forut for seiersmålet!
Så får vi se hvor mange timer det tar før spørsmålene rundt spissvalgene dukker opp igjen.....:???:
Vannvittig sterkt av Bergmann å manøvrere seg foran Borgersen og Jesper Mathiesen. Har verken alderen eller muskler på sin side, men har en helt syk kroppsbeherskelse og sakser ballen i mål. Kult mål...
fy faen jeg elsker Bergmann. Har ikke sett sånn råskap siden Heidar herja. Rå styrke og vilje, og fine tekniske detailjer. Brøyter seg gjennom to Startstoppere og avslutter med begge beina i lufta. Greit han har endel igjen på posisjonering osv, men gutten er 19. Det kommer etterhvert. Han kommer til å bli stor
JAAAAAA... Kostet vel litt mye denne seieren, men med den benken vi har bør vi være slagkraftige mot godset også.
Ellers så håper jeg bare på at BBS snarest anlegger Heidar Helgusson sveis så han slipper å rette på hårbandet 100 ganger i løpet av matchen. Det vil gi mer fokus og flere mål.
Ironisk nok holdt feiging-taktikken for en gang skyld. Som påpekt i første omgang var Start elendige. Etterhvert ble de også feige. Meget mulig fordi Start scorte først og kjørte en enda feigere taktikk ved å legge seg bakpå. Feighet straffer seg, og i dag var Start feigest.
For det var selvfølgelig Start som ble feige, og ikke LSK som spilte bra. På samme måte som at RBK ble feige på Lerkendal....
Det er ofte sånn at et lag ikke spiller bedre enn det mostanderen tillater.
Ingen stor kamp av Bergmann men faen det målet var deilig! Kjemper Kjemper Kjemper HELE veien! Det er gutten sin det. Takk Berg, for at du gir han tillit!
For det var selvfølgelig Start som ble feige, og ikke LSK som spilte bra. På samme måte som at RBK ble feige på Lerkendal....
La nå BennyL feire seieren og uttrykke sin glede på sin måte: Ved å være kritisk mot begge lag. Skulle likt å vite hva han mener om Tørum, han er vel ikke verdig vennskapet til en bobileier engang?
100% enig at det er bra kjemping av oss. Kjempebra av Sundgot og av BSS, men det fotballmessige er ikke spesielt bra. Virker planløst. Som jeg skrev tidlig i matchen, så var tidlig Start-scoring faktisk fordel, for da måtte vi fremover:
Opprinnelig skrevet av BennyLem
Feiging-taktikken til Berg sprakk etter 6 minutter.
Fordelen er at vi nå må fremover. Så får vi se om Berg evner å ta grep. Jeg tviler.
Angående Start, så ble de ufattelige forsiktige etter straffa. Det kaller jeg feigt, og det inviterte oss inn i matchen. Først på 2-2 våknet Start igjen, men da klarte de ikke omstille seg.
Kall meg gjerne grinebiter, men jeg liker ikke feig fotball. Uansett lag.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Med et litt patriotisk tilbakeblikk på sesongen så langt,er vi vel et elendig straffespark og x antall stangskudd i uavgjortkamper unna å være totalt ensomme på toppen....
Når vi klarer å snu slike kamper som i dag kan hva som helst skje utover...Oh yezz!!!
Dette var den mest ereksjonsgivende kampen (hvis vi ser bort ifra de første 20 min) jeg har vært på siden 1-0 seieren på Ullevål mot søpla i fjor!
Edit: Tarik burde få forbud mot å spille med rosa sko. 2.omgangen i dag og 2.omgangen på søndag var mye bedre enn 1.omgangene i de to kampene. Begge gangene skiftet han sko i pausen!
Kommentar