akkurat slik går det når vi tror at vi har så bra forsvar at vi ikke kan slippe inn mål, legge seg langt bak enda vi leder, for vi slipper jo ikke inn mål med det forsvaret! nå får HB svi for feigheta si
IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00
Collapse
X
-
-
hvorfor i helvete blir det blåst mot Kippe der, han gjør jo ikke en dritt!!Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor spiller Arild? Mannen har vært rævva i nesten hele år. Og hva er det Kippe og Pedersen driver med i forsvar? Begge to har stygge feil på begge målene. Kippe står og venter på innlegget og Pedersen mister markeringa si totalt på andre målet. Nosa har ingenting å gjøre på venstrekant. HelveteI år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Logi!!! For en ubrukelig straffe. Arildnivå på den der.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
Viser så tydelig at vi ikke takler å få press på ballfører, vi mister ballen med en gang. skjer hver kamp vi møter lag som presser. Uoppmerksomme og uten kommunikasjon er det også, mister ballen utallige ganger når motspiller snapper den opp bakfra, virker ikke som dem vet hvor motspillerne er eller kommer. juniorfeil!
Feilpassninger og elendige markeringer i tillegg til overnevnte.
Jeg ser faen ikke noe positivt i dag i det hele tatt, mulig det er pga den elendige åpninga og at hodet mitt holder på å koke over av forbannelse.
hjelper heller ikke at vi ikke scorer på den trippelsjansen vi akkurat hadde.
FAEN!!Kommentar
-
Kommentar
-
Er det bare meg, eller har Start en åpning på størrelse med ei vidåpen låvedør med firefelts motorvei retning sitt mål på vår venstreside?
Freeman suger jo lut, så dette MÅ vi utnytte for alt det er verdt. Her er det bare å sette inn Ringstad!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
LKE har 9 av 10 ganger i dag prøvd på ting han ikke kan og heller ikke klarer å utføre, gjør det enklere og mere effektivt!
ut med Legenden og inn med Ujah!Kommentar
Kommentar