Ta ut Sundgot og sett Nosa inn på hans plass. Ringstad inn på venste, evt Tarik over, og Knudtzon inn på høyre. Trenger mer kreativitet i midten, samt at vi får en rask teknikker på venstre, som kan utfordre Freeman som har gult fra før. Inn med Ujah for Bergmann og.
IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00
Collapse
X
-
-
Selv den snøvlende kommentatoren på TV2Zebra ser hva som er feil:
* Ingen bredde
* Misbruk av Nosa
* To defensive midtbanespillere sentralt
Og la meg ikke en gang nevne den korte corneren...Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Powerplay de siste fem uten at vi egentlig kommer til noe verdens ting! Freeman spiller som en mygg på kanten uten at vi klarer å utnytte det! Det er nærmest en blåkopi av seriestarten der vi av en eller annen grunn ser ut til å være totalt viljeløse og uten sprut.
Kred til Logi for at han holder oss inne i kampen, selv etter en elendig straffe, det var nemlig beholdninga.Kommentar
-
Jeg vil heller ha ut Bergmann. Han virker fullstendig uinteresser der ute. Utnytter vi den dårlige høyresiden til Start vil vi få innlegg og da er Arild god. Få nå inn Ringstad og Nosa inn i midten. Nosa bør forøvrig få en holdningsendring. Når han mister ballen gir han opp og slår rundt seg med armene. Når han får en litt upresis ball gidder han ikke prøve å løpe den opp heller. Her kan han lære mye av Tarik som jobber som en hest hver gang han mister ballen. Nosa kommer seg ingen steder hvis han holder på sånn. Han har heller ikke vært så outstanding i år som vi hadde håpa. Jeg øyner faktisk en mulighet i denne kampen hvis Berg gjør de riktige grepene. Men jeg tviler sterkt på at han gjør det. Inn med Ujah og Ringen. Ut med Nsaliwa og Bergmann
Er utrolig at kommentatorene overser den klare straffa vi skulle hatt også. Startspilleren slår jo bort ballen med handa, men handsen til Eriksen var seff straffe. Hva går de på? Han beskytter magen sin for faen. Hva skal han gjøre?I år så tar vi altKommentar
-
VG-Live viste ingen av sjansene til LSK i pausen!!! kun start sine, hva faen..... vi hadde jo trippelsjanse og en straffesituasjon. latterligKommentar
-
Jeg er så forbanna lei av at Sundgot skal gjøre alt så utrolig kontrollert. Vi er så pinglete fremover at det ikke er annet enn latterlig!Kommentar
-
Kanskje OO kan være mannen å sette innpå. Tror ikek vei får så mye bakrom her, men vi trenger guts i feltet for å få dytta inn kula.
Vi er bedre enn start i banespiller, men fotball er litt tilfeldig. Håper dette er siste kamp nosa starter på venstre, det svekker laget voldsomt selv om søgård og tam gjør det greit.Kommentar
-
Denna har vi tapt. Gutta burde hatt to muligheter i garderoben: sette seg på busen eller komme ut med en skikkelig killerinnstilling. Det vi ser nå tar man ikke igjen to mål med.
Det går treeeeigt, til og med innkastene. Hva er vitsen med å dra ned tempo nå?Kommentar
-
så faen går vi glipp av en straffe til! og kommentatoren er i tvil!!!!Kommentar
-
JA for faen!!!
på tide Tarik gjorde noe bra :-)Kommentar
Kommentar