Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Lenge siden jeg har vært så glad og så nervøs. Når skjedde dette sist. Kan ikke huske vi har snudd 2-0 i min levetid. 4 plass nå, og vi stormer oppover på tabellen. Skjerfet skal være på resten av kvelden
Nå er jeg lykkelig helt til søndag Spesielt siden det satt en spøla-supporter å slo meg i sia når de gikk opp til 2-0. Han er ikke like høy i hatten nå. Mohahaha!
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Syntes ikke første omgang var så håpløs, men Start var effektive i tillegg til at vi var sløve på måla dems. 2. omgang var veldig bra, selv om vi har litt å gå på.
Jeg er spent på hvor mye denne seiern kostet. Ikke gunstig i forhold til godset søndag som skal revansjere 4-0.
Jeg er spent på hvor mye denne seiern kostet. Ikke gunstig i forhold til godset søndag som skal revansjere 4-0.
Start skulle revansjere 0-2 tap fra forrige kamp. Godset er ikke like gode borte som hjemme, og kampen er på et litt humpete gress i stedet for plastikken dems.
Jeg har troa, men vi må ha noen friske bein til søndag, for kampen kan ha kostet krefter.
Jeg tror smultringen ryker i denne kampen. Start har et spennede og offensivt godt lag, selv om de ikke var så fryktelig bra mot Aalesund i går. Samtidig har dem ikke vært solide bakover så det bør være store muligheter for å putte noen kasser.
Jeg spår en morsom kamp med mange mål som LSK bør kunne vippe i sin favør. FORZA!
Jeg er glad det er "nullet", "sulliken" Berg som leder dette laget, og ikke Benny "jeg vet best og alle LSK-trenere er sulliker" Lem!!
Opprinnelig skrevet av KFL41
Registrerer at en viss person holdt seg borte uttover andre omgang. Var jo "nullet" Berg som feiget seg til en 3-2 seier.
Ironisk nok holdt feiging-taktikken for en gang skyld. Som påpekt i første omgang var Start elendige. Etterhvert ble de også feige. Meget mulig fordi Start scorte først og kjørte en enda feigere taktikk ved å legge seg bakpå. Feighet straffer seg, og i dag var Start feigest.
Jeg var nervøs når vi feiget igjen på 3-2 (MJ kontra Meter'n), men vi ble ikke straffet. Hva med heller å gå for 4-2?
De som tror jeg trekker min filosofi tilbake får tro om igjen. Bredde og innlegg i fotball er alfa og omega. Det samme er angrepsfotball (med mindre man er italiener, men det er ikke gøy å se på). Vi ble faktisk bedre når Nosa gikk ut, legg merke til det.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Kommentar