IK Start - Lillestrøm SK, Tor 6 mai kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 598

Opprinnelig skrevet av Leif A
    Denne tråden bør tas vare på i glass og ramme. Maken til samling av skråsikker uvitenhet skal det letes lenge etter. Mange forumvankere som bør frita seg selv for å kommentere laguttak og taktiske disposisjoner for en stund fremover.
    Litt ironisk at du kritiserer bedreviterene ved å ha en bedrevitende attitude selv, men ok.

Er enig med BennyLem i mye av det han skriver. Vi kan prise oss lykkelige over feigheten til Start og Tørums dårlige taktiske valg. Det var ingen imponerende forestilling fra vår side. 1. omgang ga flashbacks fra Aalesund-kampen. Etter straffebommen til Start våkner vi heldigvis og får etablert et press. Heldigvis var Tørum og Start så feige at de fortsatte å legge seg bakpå i 2.omgang og vi kom inn i kampen igjen. Start hadde ingenting å svare med og vi fikk kampen slik vi ville ha den. Start fortsetter å legge seg bakpå etter første målet vårt og vi takker for innbydelsen og fortsetter trykket. Start manglet ryggrad og ble altfor feige samtidig som vi får blod på tann.

Kan ikke huske sist vi snudde 0-2 til 3-2 på bortebane. Det var utrolig deilig å se, men føler ikke seieren ene og alene skyldes våre kvaliteter og taktiske valg. Starts feighet hjalp oss langt på vei.

Kommentar

• Gjest

Snåsamannen 2 ??

LSK-assistent Petter Belsvik: Jeg synes vi har vært brukbare i hele omgangen. De har hatt tre muligheter, et gratis straffespark, en dødball og et fra bra spill. Målene kommer i andreomgang.

Kommentar

• BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

Opprinnelig skrevet av reka
        La nå BennyL feire seieren og uttrykke sin glede på sin måte: Ved å være kritisk mot begge lag. Skulle likt å vite hva han mener om Tørum, han er vel ikke verdig vennskapet til en bobileier engang?
        Du er en stor menneskekjenner.

Enkelte av oss er så angstfylte og grinebiterske at selv vinen smakte vondt til kampen i dag (måtte åpne en til nå etter match). Selv sist cupgull ga en flau smak i munnen. Sist gang vi var virkelig 100% lykkelige var vel sist gang vi blusset. Det var kampen som endte 5-1 borte mot søpla regissert av Super Svein-Are og Diallo.

Skal imidlertid innrømme at Arild fortjener en unnskyldning. Jeg er ikke blant Arild-haterne, men synes godt Meter'n kunne startet i dag. Arild har et vanvittig lavt bunnivå, men plutselig putter han to, som i dag.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• kanarilight
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2009
          • 8

Jeg synes ikke at 1. omgang var så dårlig. Vi hadde både uflaks (to mål i mot på fire sjanser, litt ubelsutsomt i forsvaret) og flaks (Bolaños elendige straffe, men deilig at returen ikke gikk i mål, som var veldig nære). Samtidig hadde vi mye possesion, dog uten å komme til de store sjansene, men det var mest på grunn av dårlig pasningskvalitet den siste 1/3 delen, som snøvla var inne på, og elendig innleggskvalitet.

Synes 1. omgang var en eksemplarisk borteomgang!

Begynnelsen av 2. omgang og utover var en naturlig fortsettelse fra de siste 15 i første omgang. Mye ballinhav, men denne gangen fikk vi fart på kula, spilte ballen i beina på hverandre, beveget oss i rom, Start hang ikke med i tempoet rett og slett.

Et hvert lag som leder 2-0 legger seg naturlig litt bakpå, det er barnelærdom for fotballsupportere. I dag utgjorde forskjellen mellom 0 og tre poeng at vi fikk fart på kula, fant hverandre, samt noen gode taktiske løsninger av våre kreative frontmenn Legenden, BBS, Tarik og Nosa (etter hvert EK)!

Kommentar

• Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

ingen som roper etter dødball-laget i dag:-)
            vi scora ikke på dødball, men på skikkelige spillermål. men neste gang nvi scorer på en dødball igjen er vi igjen dødballaget fra helvete
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

Kommentar

• El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

Faktisk helt latterlig å lese gjennom de siste 5-10 sidene med innlegg på denne tråden. Som tidligere nevnt, så bør denne tråden rammes inn for makan til tragiske innlegg skal man lete lenge etter. Rovfugl må gå.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• mrognan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 850

Opprinnelig skrevet av mrognan

Edit: Tarik burde få forbud mot å spille med rosa sko. 2.omgangen i dag og 2.omgangen på søndag var mye bedre enn 1.omgangene i de to kampene. Begge gangene skiftet han sko i pausen!
                Fra nyhetstråden:
                Opprinnelig skrevet av mrognan

KRISTIANSAND(VG Nett) Start - Lillestrøm 2-3) Tarik Elyounoussi slet med dårlig touch og gressfeste i 1. omgang mot Start, og valgte derfor å bytte bort de nye lilla skoene med sine gamle «godsko» i pausen. Etter hvilen kom beviset på at 22-åringen gjorde helt rett.

- Jeg ble nødt til å bytte til «godskoene» i pausen. Da fikk jeg mye mer følelse, og det hadde absolutt betydning for kamputfallet, sier Tarik Elyounoussi til VG Nett.
                I rest my case
                Morten

Kommentar

• Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

I dag var det igjen rovfugla som våkna etter kalddusjen i første omgang. Arild får alltid pepper, men fortsatt scorer gutten mål og kan aldri avskrives.....akkurat slik en legende skal være!
                  BBS imponerte stort da han scora, og ellers er jeg imponert over måten gutta kom tilbake, sloss og vant kampen.
                  Passningsspillet og hurtigheten har fortsatt mye å på, men nå viser de baller! Henning får terpe å terpe ballkontroll og så må Nosa inn i midten igjen.
                  :twisted:
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                    Litt ironisk at du kritiserer bedreviterene ved å ha en bedrevitende attitude selv, men ok.
                    Ingen bedreviter; kun skadefryd
                    Hvilket jeg kan koste på meg fordi jeg ikke satt på forumet selv i løpet av kampen. I motsatt fall....
                    Knurr...

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Faktisk helt latterlig å lese gjennom de siste 5-10 sidene med innlegg på denne tråden. Som tidligere nevnt, så bør denne tråden rammes inn for makan til tragiske innlegg skal man lete lenge etter. Rovfugl må gå.
                      slik dem spilla i begynnelsen var de sure oppstøtene vel begrunna.
                      Selv om vi vant og spilla bra i 2 omgang var det mye og sette fingeren på i starten, noe som faktisk gjorde at vi lå under 2-0, men som vi heldigvis klarte å snu, noe som vi nesten aldri klarer. at det gikk bra nå er helt supert, hadde dem scora på straffen hadde kampen vært kjørt tror jeg, vi hadde flaks samtidig som vi var dyktige i 2 omgang.
                      Heldigvis er jeg såpass engasjert at det koker litt i toppen når det går så til de grader til helvete som det gjorde i starten :-)
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

Opprinnelig skrevet av Felt C
                        Når snudde sist fugla 0-2 til seier???
                        Umiddelbart kommer jeg bare på hjemmematchen mot Tromsø i 93, altså 17 år siden! Statistikerne her inne får finne ut av om det har skjedd noen gang siden, men jeg tror ikke det!

Kommentar

• mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

Yes. Yes, Yes, Yes ... YES!

Håpløst amatørmessig av Kippe og Peders ved førstemålet. Ellers en grei førsteomg., inkludert nesten-gåll frustrasjon.

Kjempeholdning i andre, en glede å se så mye positiv aggresjon. Så innihæl.... dæilig at måla kom. Jeg var pinlig nærme buksevann da Arild la den i kaldt lengste hjørne, takk for det passet Erling!

Det er bærre lækkert!
                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Vicarious
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 391

Gratulerer, alle mann! Jeg kan ikke huske sist gang vi snudde ett mål i mot til seier, at jeg ga opp hele kampen i dag på 1-0. At det utrolige skjer at 2-0 + straffe i mot snus til seier for Fugla, det er nesten historisk og gjør det mulig å se positivt på denne sesongen. Ting går for en gangs skyld vår vei!

Arild Gilbert, jeg tar av meg hatten og beklager at jeg hadde mista trua på deg. I dag er seiern din.

Kommentar

• lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

Ikke for å ta noe ære fra Arild. Men dere ser vel at han ikke plasserer den i hjørnet?
                              Han skyter faktisk midt på mål, ballen treffer en Start-spiller og skifter rettning. Egentlig en ganske dårlig avsluttning. Men bra han ikke brenner til med strak vrist ihvertfall..
                              Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                Ikke for å ta noe ære fra Arild. Men dere ser vel at han ikke plasserer den i hjørnet?
                                Han skyter faktisk midt på mål, ballen treffer en Start-spiller og skifter rettning. Egentlig en ganske dårlig avsluttning. Men bra han ikke brenner til med strak vrist ihvertfall..
                                Arild leverte, adressen er uinteressant.

Kommentar

• Bondern
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2004
                                  • 150

Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                  Gratulerer, alle mann! Jeg kan ikke huske sist gang vi snudde ett mål i mot til seier, at jeg ga opp hele kampen i dag på 1-0. .
                                  Godset borte i fjor..

Men når det gjelder 0-2 til seier så kan ikke jeg heller huske noen siden TIL hjemme på begynnelsen av 90-tallet.
                                  My cat's breath smells like catfood.
                                  -R.Wiggum

Kommentar

• iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    JAAAAAA... Kostet vel litt mye denne seieren, men med den benken vi har bør vi være slagkraftige mot godset også.
                                    Ellers så håper jeg bare på at BBS snarest anlegger Heidar Helgusson sveis så han slipper å rette på hårbandet 100 ganger i løpet av matchen. Det vil gi mer fokus og flere mål.
                                    Tro det eller ei, han klipper seg bare hos en fast frisør på Island, og der har han ikke vært på en stund!
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av iL
                                      Tro det eller ei, han klipper seg bare hos en fast frisør på Island, og der har han ikke vært på en stund!
                                      Godt det er ferie snart!

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Godt det er ferie snart!
                                        Ferie? Mannen ender jo opp med askesveis. Den forbanna frisøren får begynne å ro.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                          Hvorfor spiller Sundgot og ikke Ujah? HJELP MEG Å FORSTÅ!
                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          jeg ville også helst sett Ujah på topp, men vi får håpe at BBS gjør en bra jobb.
                                          LSK SUUUUUGER!!!!!!! fy faen for et elendig lag vi har utpå der! blir kvalm og uvel av å se et slikt helvetes møkkalag som LSK viser seg fram som nå
                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Henning "Nullet" Berg viser seg frem igjen. Feig og dårlig. Dette så skjønte jeg med en gang jeg så laget.

Selv kommentator på TV2 Zebra ser at vi klumper oss i midten.

Få noe bredde her for f**n!
                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Berg safer inn 0-2 til pause. Fy faan for en Sullik.

Eneste han gjør er å sutre på dommeren.
                                          Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                          Ta ut Sundgot og sett Nosa inn på hans plass. Ringstad inn på venste, evt Tarik over, og Knudtzon inn på høyre. Trenger mer kreativitet i midten, samt at vi får en rask teknikker på venstre, som kan utfordre Freeman som har gult fra før. Inn med Ujah for Bergmann og.
                                          nå kan vi ta ut Legenden og sette inn Ujah, friske og meget raske bein
                                          ut med BBS og inn med Ujah! BBS har ikke vært bra
                                          Jeg er glad for at det er Henning som tar avgjørelsene om mitt elskede Lillestrøm og ikke dere surrehuer

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                          Jeg er glad det er "nullet", "sulliken" Berg som leder dette laget, og ikke Benny "jeg vet best og alle LSK-trenere er sulliker" Lem!!
                                          Takk for det
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

Kommentar

Working...