LSK-spillere på utlån i 2010 - hvordan presterer de?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Hvordan gjør Tokstad det?
    Spiller visst fast som indreløper for Strømmen. Annet enn det vet jeg ikke.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Hvordan gjør Tokstad det?
      Blanda resultat etter hva jeg hører.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3197

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Hvordan gjør Tokstad det?
        RBs referater og spillerbørser fra de siste kampene til MMX som jeg har lest - utelukkende for å se hvordan Tokstad gjør det (pluss litt skadefryd når dette laget taper) - har gitt noe varierende poenger til Tokstad, som ser ut til å ha fast plass på laget, som kant/indreløper og ved minst én anledning høyre back. Den ene gangen han fikk lav karakter fikk hele laget det samme, og jeg har sett i minst én kamp tidligere at han fikk den høyeste poengskåren. I dagens RB får han (som den eneste) en 6'er for siste kamp, og omtales også i teksten som lagets beste spiller. RB skriver videre at LSK trolig vil ha ham tilbake når den siste månedens avtalte utlån utløper - vet ikke akkurat når, men det ser ut til å være forbindelse med LSKs tette kampprogram og fravær av spillere samt skader på midtbanen nå i resten av juni måned. Klubben fra 2010 vil beholde ham lengst mulig, men ser ut til å regne med at han hentes tilbake til Åråsen.

        gilbert

        Kommentar

        • *46*

          #24
          En på jobben følger 2010 tett. Kort dom fra han er god fremover, men blanda i jobben bakover.

          Veldig bra at han har fått spille såpass mange kamper på nest øverste nivå!

          Kommentar

          Working...