Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00
Strengt tatt er jeg misfornöyd med uttellingen i dag. Tariks dårlige pasning til BBS er småirriterende. Han har muligheten til å legge ballen bak forsvarer, men tar et touch for mye, og legger den for langt foran. Vil at vi fikser et tredje og fjerde i andre omgang.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Jeg håper Godsets støtteaparat har med vasselin. Har en god følelse om at Godset blir overspilt og rævkjørt enda mer i andre omgang - de kommer til å være rimlig såre bak på bussen hjem til Drammen.....
Berg varslet før kampen at det kom til å bli 3 bytter pga tett kampprogram.. Vi ser alle sammen at det er behov for bytter nå Berg, på tide å reagere?
EDIT; Ble jo mål med en gang her, men jeg står på at jeg syntes det bør byttes.
Minst 2 stk som kan få hvile seg litt og nå som vi leder med 3 kan Berg kanskje bytte inn 3 stk med en gang!
Nå er det på tide for hr Lem å spise en del kameler gitt. Nosa spiller som om han er den fødte ving og Søgård spiller så bra at han faktisk er førstevalget sentralt på midten. Herlig!
Et minus i dag er at Logi til tider har vært direkte dårlig. Men skal han ha én sånn kamp i år er det greit at det skjer i en kamp hvor vi scorer tre og har god kontroll.
Unødvendig å slippe inn mål der. Stor tabbe av Arild som ikke jobber på den håpløse klareringa si, Logi som driter seg ut i mål og Eriksen som bommer på ballen! Dette bør vi klare å ro i land allikevel. God kamp idag og spesielt av Bergmann som jobber som en hest. Nosa har også vært god
Kommentar