Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Kamptråd Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00

    Dette kan bli tøffere enn mange tror, Godset vil gjerne rette opp den svake kampen mot Odd, vi har mindre hvile og kampen idag viste hvilke utslag det kan gjøre, vi fikk også en del halskader på sentrale spillere som Nosa, Tarik og Eriksen.

    Men velger å håpe på følgende lag:

    Logi
    Esset, SP, Kippe, Eriksen
    Tarik, Søgard, Nosa, Knutegutt
    Sundgot og BBS

    Kan bli avgjørende å få inn friske gutter som Occean, Ujah, Khaled og Edwin.

    Tips 2-1 med et jævla trøkk mot eget forsvar i siste del av kampen.
    Last edited by RSP; 07.05.2010, 07:13. Begrunnelse: Tagget som kamptråd.
  • hthaug
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 432

    #2
    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Dette kan bli tøffere enn mange tror, Godset vil gjerne rette opp den svake kampen mot Odd, vi har mindre hvile og kampen idag viste hvilke utslag det kan gjøre, vi fikk også en del halskader på sentrale spillere som Nosa, Tarik og Eriksen.

    Men velger å håpe på følgende lag:

    Logi
    Esset, SP, Kippe, Eriksen
    Tarik, Søgard, Nosa, Knutegutt
    Sundgot og BBS

    Kan bli avgjørende å få inn friske gutter som Occean, Ujah, Khaled og Edwin.

    Tips 2-1 med et jævla trøkk mot eget forsvar i siste del av kampen.
    Hadde vært morsomt å sett denne 11'ern selv om jeg ikke tror at jeg får se den noengang:

    Logi
    Karim - SP - Kippe - Eriksen
    Tarik - Tam - Nosa - Ringstad
    Edwin - Ujah

    Tror på målfest og 4-1

    Kommentar

    • norskpoker
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 399

      #3
      Åge Hareide snakket en gang om stolte øyeblikk. Vel, mine damer og herrer, dette fikk vi virkelig oppleve i går! Det er lenge siden jeg har vært så stolt av å være LSK-fan som det jeg er i dag. Det er mulig at det bare er meg, men seieren i går brakte frem sterke følelser og jeg kommer til å leve på denne kampen lenge.

      Jeg har kritisert Henning Berg ved mange anledning og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Jeg blir ufattelig frustrert når det kladder for Sundgot og BBS, men jeg elsker dem jo selvsagt når de gjør som de gjorde i andre omgang i går. Uansett hvordan vi vrir og vender på det har vi nå 17 poeng etter ti kamper og er med i medaljekampen. Vi er solide bakover og uansett hvem vi møter kan vi gå til kamp med et berettiget håp om poeng. Når kunne vi det sist?

      Alt er langtfra rosenrødt, men det skjer så mye positivt i klubben nå at jeg velger å fokusere på dette fremfor det negative. At vi sliter på venstrekanten er sant, men det går an å være et godt lag uten en rendyrket flankespiller. Jeg tror ikke på absolutter, som det BennyL gjør, og skal la HB få lov til å videreutvikle laget uten kritikk fra meg. Akkurat nå svever jeg såpass høyt at mannen kunne satt inn Edwin på stopperplass og Steinar Pedersen på venstrekant uten at jeg hadde brydd meg. Vi har spilt ti kamper, tapt kun en og sluppet inn kun seks mål. Jeg er meget godt fornøyd og gleder meg til fortsettelsen som startet med kalasseier mot Godset til helgen og følges opp med utklassing av Brann i min nye hjemby!

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Her BØR folk møte opp,håper på ca 9000 på denne kampen.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #5
          Jeg tror godset vil passe oss veldig bra. De angriper med hele laget, og etterlater seg store rom. Dette rommet vil Tarik, BBS og Nosa benytte seg av. Kan det være en kamp for Erling Knudtzon?

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Opprinnelig skrevet av hthaug
            Hadde vært morsomt å sett denne 11'ern selv om jeg ikke tror at jeg får se den noengang:

            Logi
            Karim - SP - Kippe - Eriksen
            Tarik - Tam - Nosa - Ringstad
            Edwin - Ujah

            Tror på målfest og 4-1
            Skjønner ikke helt hvorfor Edwin skal få sjansen etter hva han har vist i åre. Også skeptisk til å spille med 2 rettvendte spisser.
            Last edited by Kjell.T.Ring; 07.05.2010, 09:10.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #7
              Jeg er fortsatt himmelfallen etter snuoperasjonen i går. Slike resultater gir meg tro på at vi er medaljekandidater i år. Håper på samme lag fra start på søndag som i går. Tam og Espen trengs for å holde Godset-indreløperne fra å komme for høyt i banen.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                #8
                Godset har sluppet inn 20 mål på 10 kamper, bare Hønefoss har sluppet inn flere. 12 av dem har kommet på 4 bortekamper.

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Jeg er fortsatt himmelfallen etter snuoperasjonen i går. Slike resultater gir meg tro på at vi er medaljekandidater i år.
                  Opp i alt det negative, så skal jeg si meg enig her.

                  Som diskutert i det nye/slettede-forumet, så er det i år i eliteserien mange jevnt dårlige lag, og noen helt ræva. LSK har en meget bra og ikke minst bred stall. Tenk, i går hadde vi Meter'n, Ringen, Ujah, Edwin m.fl. som ubenyttede reserver. Hvilke andre lag har den bredden?

                  Der vi sliter er offensiv samhandling og spillemønster, men jeg skal ikke ta den regla her. Uansett har søpla vist at du til og med kan vinne serien med ræva-fotball.

                  Men, jeg sier meg enig i det Reka påpekte i nye-forumet: denne serien blir avgjort på overgangsmarkedet.

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Håper på samme lag fra start på søndag som i går. Tam og Espen trengs for å holde Godset-indreløperne fra å komme for høyt i banen.
                  Her blir jeg veldig skeptisk. Hvorfor skal vi legge opp vårt spill etter seriens tredje dårligste bortelag? De har et poeng borte i år, og frekke 4-12 i målforskjell.

                  Nei, la oss klinke til fra start. Stå høyt, kjøre over Godset, og forsøke å utvikle vårt eget spill. Og ikke minst: forsøke å utvikle våre talenter!
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Men, jeg sier meg enig i det Reka påpekte i nye-forumet: denne serien blir avgjort på overgangsmarkedet.
                    Vi kan gå på en mindre smell der med tap av Tarik og Tam. Tarik er vel høyst sannsynlig tapt. Andre lag som søpla kan kjøpe seg opp (gjør vel et knallkjøp 1 av 100 ganger sånn ca....) og andre bemidlede lag. Men dette er i og for seg en annen historie. Bunnlinja er at jeg er enig med deg i det!

                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Nei, la oss klinke til fra start. Stå høyt, kjøre over Godset, og forsøke å utvikle vårt eget spill. Og ikke minst: forsøke å utvikle våre talenter!
                    Helt enig. Med et tap på ti kamper skal man ikke stå med lua i hånda - uansett lag. Hvorfor skal man gå høyt ut mot RBK og ikke SIF? Trøkk fra første spark er tingen!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Her blir jeg veldig skeptisk. Hvorfor skal vi legge opp vårt spill etter seriens tredje dårligste bortelag? De har et poeng borte i år, og frekke 4-12 i målforskjell.
                      Du misforstår. Espen/Tam er den beste sentrale løsningen både offensivt og defensivt, selv om det betyr at mer kommer til å bli kanalisert ut mot sidene, og det kan kanskje være like greit mot et defensivt bortelag.

                      Jeg krever også at vi går ut i hundre og tråkker på Godset fra første sekund på søndag, men på gode dager kan de være giftige som helvete på kontringene sine. Derfor vil jeg ha den samme konstellasjonen for å rive opp overgangene de kommer til å få i løpet av kampen. Det er mye tempo i Godset, og tro ikke at vi får noen enkel kamp. Resultatet deres mot Odd sto ikke til spillet, og de har vært bra før i år.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Odinster
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2008
                        • 160

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem

                        Der vi sliter er offensiv samhandling og spillemønster
                        Nekter å tro at vi sliter med offensivt spillemønster med 16 mål på 10 kamper, 7 mål på de to siste kampene, og meget gode sjansestatistikker. Mener Berg har sitt på det rene her.
                        Samhandlingen spillerne imellom er jeg mer enig i. Vi har et stort forbedringspotensiale i pasningskvalitet, og bevegelse foran ballfører. Det virker nesten som om gutta trenger å spille på seg ny selvtillit i hver kamp. Kanskje hele laget kunne trengt en "one-on-one" med psykologen til Obiefule...

                        Jeg stemmer også for å få Nosa inn i midten igjen. Det mener jeg er den beste løsningen offensivt og defensivt. Nosa er en spiller som ofte blir veldig oppgitt og passiv når han ikke får det til, noe han ikke gjør i like stor grad på kanten som på midten. Dessuten trenger vi kreativiteten hans på midten. (Noen som fortsatt husker forutsigbarheten med to defensive på midten under Uday?)
                        Det ser ikke ut til at Tam holder en hel kamp ennå og kan heller byttes med Søgård som også ofte sliter mot slutten av kamper.

                        Dessuten MÅ det snart være tid for Ringen. Med så få alternativer på venstre kant skjønner jeg ikke annet enn at han bør være aktuell mot Godset.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Godset er et uforutsigbart lag, og denne kampen kan tippe begge veier. Får LSK det første målet i denne kampen kan mye være gjort. Som Benny Lem har påpekt i mange sammenhenger, så kan breddeholding bli en viktig faktor på søndag, på samme måte som vi så i treningskampen mot samme lag i vinter.
                          Nå har vi hatt på grensen til kritisk avgjørende oppturer mot Tomgodset i ett par sesonger: på tide å gjøre det til en trend
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Sist seier SIF hadde på bortebane (og naturgress), var mot Lyn i 09 runde 28. Seieren før det var mot VIF i runde 18 i 2009. De siste 40 rundene, har SIF tatt svimlende 7 poeng på bortebane. Av disse er 1 poeng for sesongen 2010.

                            Er virkelig dette noe vi skal frykte? Nei! Gå ut 110 % fra første spark på ballen og kjør dem av banen. SIF sine sjanser for å vinne denne kampen, er etter min mening bare på papiret.

                            Kanskje noe høyt oppe, men jeg forventer det jeg skriver. Forbasket synd at for andre gang i år må jeg se en hjemmekamp fra sofane (og BBS sitt mål i går, kom når jeg skiftet bleie på jr.....). Håper det blir en hyggelig forestilling for de som skal på kampen!

                            Kommentar

                            • MartinRE
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2008
                              • 738

                              #15
                              Logi
                              Essediri
                              Pedersen
                              Kippe
                              Eriksen
                              Tarik
                              Tam
                              Nosa
                              Knudtzon
                              Ujah
                              BBS
                              "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                Logi
                                Essediri
                                Pedersen
                                Kippe
                                Eriksen
                                Tarik
                                Tam
                                Nosa
                                Knudtzon
                                Ujah
                                BBS
                                Ingen Sundgot? kom an.

                                Edit: Ingen Sögård heller? bdjeesus
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  #17
                                  Logi
                                  Karim - Kippe - Steinar - Lasse
                                  Tarik - Søgård - Tam - Nosa
                                  Legenden - BBS


                                  Eneste som kan diskuteres er Nosa, som ikke er mer enn 95% optimal på venstre, Kanskje Erling skal få sjansen igjen?
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  • Sem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2005
                                    • 1626

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                    Kanskje Erling skal få sjansen igjen?
                                    Han er fin å ha mot slutten av kampen. Da synes jeg han kommer best til sin rett.

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      #19
                                      Ser at de fleste mener vi bør og skal kjøre over Godset, og ingenting vil glede meg mer, men som tidligere nevnt tror jeg dette blir en jevn afære som om jeg skulle satt en månedslønn ville tippet uavgjort. Men satser på at Logi har dagen og Tarik og Sundgot slår til igjen.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #20
                                        Jeg har massevis av respekt for både Deila og SIF for måten de med sitt spill og disposisjoner bidrar til å dra norsk fotball i en høyst nødvendig og positiv retning. Men de er og blir bedritne borte, våre egne spøkelser blir peanuts imot det bortemonsteret Godset har slitt med i over to sesonger. Dette skal vi vinne!

                                        Jeg er mer bekymra for eventuelle tegn på slitasje og trøtthet i en førsteellever som har spilt veldig mye og knapt sett bytter som har vært annet enn taktiske på tampen av matchene. Samtidig var seieren over Start av en slik åpenbar utløsende faktor at jeg likevel har stor tro på ny seier. Jubelscenene var noe for seg selv, tror jeg ikke så spillerne så glade hverken da vi slo søpla borte i fjor i en nøkkelkamp, eller da vi sikra kontrakten de siste to sesongene.

                                        3-1!

                                        Kommentar

                                        Working...