Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #21
    Bortekompleks eller ikke, Godset har mange raske og tekniske spillere som fort kan få fine arbeidsvilkår mot slitne LSK spillere.. Her har det, som andre påpeker også, blitt mange kamper på kort tid for våre spillere. Spesielt de bakover hvor det ikke har hvert noen forandringer i det hele tatt. Godset må før eller siden snu den bedritne bortestatistikken sin og det er ingen ting som er mer typisk enn at det blir mot LSK.

    Men går man ut i hundre så spørs det vel om Godset i det hele tatt får låne ballen ;-) Og om Kippe er tilbake i normalt slag så stopper vel han og Steinar de få forsøkene som kommer!

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Har ikke Godset spilt like mange kamper som LSK? Høres nesten ut som om dem har hatt ferie..... Dem er nok minst like slitne. Sitter nok igjen med en god mental trøkk etter de to siste kampene også.

      Kommentar

      • WAK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 966

        #23
        De har spilt like mange kamper men hatt mye større ruleringer på spillerne enn vi har hatt. Ihvertfall i den bakre fireren.

        Det jeg synes er veldig rart er at Berg ikke har tenkt på å hvile noen av spillerne i den bakre fireren når vi har ledet med mange mål. Spesielt Kippe som jeg tror vi er veldig avhengig av. Hvis jeg ikke husker feil så har Kippe de siste årene i løpet av sesomgen alltid hatt en belastningsskade og vært ute noen kamper. Tror det fort også skjer i år hvis han spiller alle kampene i 90 minutter. Mener det er en vinn vinn situasjon ved å la Marius Johnsen/(PSA) fått noen minutter i feks kamper som mot Hønefoss og Sandefjord som vi leder komfortabelt. Johnsen blir mere fornøyd når han får noen minutter og mere klar hvis han må spille ved skader. samtidig som kippe for hvile.

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 966

          #24
          Lsk har vel 13 spillere som har spilt eller kommet innpå i mer enn 6 kamper i årets sesong mens Godset har 15 spillere.

          Så noe forskjell er det men tror vel ikke det blir det avgjørende i denne kampen. Tror uansett det blir en jevn kamp.

          Kommentar

          • SAEDbeger
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 421

            #25
            <IRONI> Faen azz, trur jeg dropper denna kampen og ser på premier league avslutninga. sikker på at chelsea snubler. Blir konge! </IRONI>

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
              <IRONI> Faen azz, trur jeg dropper denna kampen og ser på premier league avslutninga. sikker på at chelsea snubler. Blir konge! </IRONI>
              Dust:neutral:

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #27
                Her blir det 2-0, 3-0 eller 4-0. Avhengig av om stang-inn dag eller ikke for Sundgot & co. Sikker H dersom rett innstilling hos alle.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #28
                  Ut fra det lille jeg så på treninga i dag, så synes det klart at Kiko går inn for Tam. Ellers uforandret lag.
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #29
                    Da får vi håpe han går inn med full motivasjon og spiller bra. Vi har en brukbar stall i øyeblikket...
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Da får vi håpe han går inn med full motivasjon og spiller bra. Vi har en brukbar stall i øyeblikket...
                      Rapporter fra andrelagskamper har fremhevet andre enn den overbetalte og underpresterende Kiko. Ringen hadde vel fem assist en match, og han var god også mot Gjelleråsen. Noe også Judas påpeker (http://www.lsk.no/?did=9126904): "I tillegg var det én annen som i Bergdølmos øyne som utmerket seg, nemlig Stian Ringstad."

                      Men. At vi satser på å videreutvikle stortalentet Ringstad er vel for mye forlangt. Mye greiere å satse på en som er på vei ut døra, og som samtidig skyver Nosa ut på en plass han ikke ønsker å spille på.

                      Regner med at Lobolars får vann på mølla nå.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Rapporter fra andrelagskamper har fremhevet andre enn den overbetalte og underpresterende Kiko.
                        At Kiko over tid har underprestert tror jeg alle er enige i, men jeg syns at innhoppene han gjorde mot Kongsvinger og Start var meget gode. En helt annen driv fremover enn tidligere da vi trengte mål på Kongsvinger, og som vanlig god og trygg defensivt da vi skulle renske unna i Kristiansand. Så gjenstår det å se hvordan han fremstår når og hvis han får spille fra start. Tror han, i likhet med Occean, fremstår i et annet lys når han har fått erfare over tid at tiden med klippekort er forbi.

                        Kommentar

                        • lobolars
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Mar 2010
                          • 64

                          #32
                          Har gitt opp

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Rapporter fra andrelagskamper har fremhevet andre enn den overbetalte og underpresterende Kiko. Ringen hadde vel fem assist en match, og han var god også mot Gjelleråsen. Noe også Judas påpeker (http://www.lsk.no/?did=9126904): "I tillegg var det én annen som i Bergdølmos øyne som utmerket seg, nemlig Stian Ringstad."

                          Men. At vi satser på å videreutvikle stortalentet Ringstad er vel for mye forlangt. Mye greiere å satse på en som er på vei ut døra, og som samtidig skyver Nosa ut på en plass han ikke ønsker å spille på.

                          Regner med at Lobolars får vann på mølla nå.
                          Nei eneste positive med detta er at jeg vel fortsatt har rett.Fikk faktisk noen ord med han Ringen på kjøpesenteret igår.Han fortalte at det var så mange gode spillere på LSK nå så han måtte bare stå på å trene for å få være i første 11.Men var ikke helt fornøyd med å spille i 3 div,men var opptatt av å gjøre sitt beste uansett for LSK til kontrakten går ut neste år.Han var også utrolig imponert av LSK fansen som betydde mye for han.Det som bekymret han mest var faktisk hva som skjer med Tokstad og Bolly.Trivelig gutt Ringen.Ydmyk og en god representant for LSK.

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 966

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Ut fra det lille jeg så på treninga i dag, så synes det klart at Kiko går inn for Tam. Ellers uforandret lag.
                            Forstår at Tam går ut. Tror ikke formen hans er på topp og han virka sliten mot Start. Ny kamp bare noen dager etter så er det greit å la han hvile.

                            Men jeg er veldig skeptisk hvis Søgård og Mouheli skal spille sentralt. Har ikke noe imot noen av spillerene men ingen av de kan holde på ballen og ingen av de har noe spesielt offensivt å bidra med. Spiller de to sentralt så tror jeg vi taper glatt.

                            Ville heller satt Mouheli ut på kant for å få Nosa sentralt. Selv om ikke jeg så veldig for Mouheli på kant.

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #34
                              Hadde heller satt Nosa inn sentralt og Ringstad ut på kanten.

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3208

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Hadde heller satt Nosa inn sentralt og Ringstad ut på kanten.
                                Den dagen Nosa jobber for å vinne tilbake ballen med én gang han mister (og ikke stopper opp, slår ut med arma og så jogger tilbake), og den dagen Stian Ringstad har fått så mange innhopp (som han snarest bør få) at han kan spille på venstre kant fra start - den dagen er jeg helt enig.

                                La oss håpe vi bare har noen få kamper å vente - helst ikke så mange flere enn fire. Nosa er blitt bedre på det defensive, og Hennings plan ser ut til være at én av flere muligheter er at Stian kan ta venstrekanten når Tarik drar.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • sholen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2009
                                  • 381

                                  #36
                                  Hva med Erling da. Synes at han gjorde et fantastisk innhopp på torsdag. Gikk for fullt inn i dueller og virker som han hadde funnet tilbake til go'touchen. Også spennende å se løpsduell med Erling og Glenn Andersen

                                  Kommentar

                                  • dennis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 872

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    Den dagen Nosa jobber for å vinne tilbake ballen med én gang han mister (og ikke stopper opp, slår ut med arma og så jogger tilbake),

                                    gilbert
                                    Du glemte ; å dra i shortsen

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #38
                                      Den positive siden ved disse "unotene" til Nosa er jo at det bare betyr at vi får beholde ham lenger. Ingen klubb på kontinentet vil kjøpe en spiller som er så uskolert defensivt og i gjenvinningsfasen. Dette er bare noe han må bli bedre på og det forstår han nok selv også, men uvaner tar sin tid å vende på.

                                      Og hva Nosa betyr for oss offensivt kan ikke overvurderes, husk nå på det også da.

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av sholen
                                        Hva med Erling da. Synes at han gjorde et fantastisk innhopp på torsdag. Gikk for fullt inn i dueller og virker som han hadde funnet tilbake til go'touchen. Også spennende å se løpsduell med Erling og Glenn Andersen
                                        Du ser vel hvor svak defensivt EK er på slutten der, når Start får lagt to innlegg som kunne gitt mål. Frikjenner ikke Kiko og Esset heller. Men bra løp på venstre av Erling. Gjør seg best som innbytter han.

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av skotten
                                          At Kiko over tid har underprestert tror jeg alle er enige i, men jeg syns at innhoppene han gjorde mot Kongsvinger og Start var meget gode. En helt annen driv fremover enn tidligere da vi trengte mål på Kongsvinger, og som vanlig god og trygg defensivt da vi skulle renske unna i Kristiansand. Så gjenstår det å se hvordan han fremstår når og hvis han får spille fra start. Tror han, i likhet med Occean, fremstår i et annet lys når han har fått erfare over tid at tiden med klippekort er forbi.
                                          I utgangspunktet enig. Kiko har dessuten levert så svakt over tid at det strengt tatt kun kan gå oppover.

                                          Men er han den som har fortjent spill mest? De rapportene fra 2.-laget og treninger som jeg har sett tyder på at det er andre som har gjort seg fortjent til spill, ikke minst Ringen. Jeg synes det er viktig at det som leveres er avgjørende, og ikke navn. Det er ikke minst viktig for våre talenter at god innsats blir belønnet.

                                          Kiko minner litt om en dyr og stygg gammal frakk. Man vet man ikke burde bruke den, men fordi den var dyr så føler man seg tvunget til å bruke den likevel.

                                          PS. Når det er sagt tror jeg vi feier over Godset. Uansett hvem som spiller.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...