Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    #41
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    I utgangspunktet enig. Kiko har dessuten levert så svakt over tid at det strengt tatt kun kan gå oppover.

    Men er han den som har fortjent spill mest? De rapportene fra 2.-laget og treninger som jeg har sett tyder på at det er andre som har gjort seg fortjent til spill, ikke minst Ringen. Jeg synes det er viktig at det som leveres er avgjørende, og ikke navn. Det er ikke minst viktig for våre talenter at god innsats blir belønnet.

    Kiko minner litt om en dyr og stygg gammal frakk. Man vet man ikke burde bruke den, men fordi den var dyr så føler man seg tvunget til å bruke den likevel.

    PS. Når det er sagt tror jeg vi feier over Godset. Uansett hvem som spiller.
    Nå er du fæl ditt lemen. I en kamptråd for noen kamper siden skrev du "Kiko gir meg kreft." Er på grensa... Han hadde vel først og fremst en god annen omg mot Viking.

    Terje Hauge dømmer i dag. Greit nok det, eller hva mener dere?

    Edit: Trodde jeg hadde lagt til et smilefjes eller no, men whatever.
    Last edited by Yellow-not-jella; 10.05.2010, 09:19.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #42
      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
      Terje Hauge dømmer i dag. Greit nok det, eller hva mener dere?
      Helt kurrant.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #43
        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        Nå er du fæl ditt lemen. I en kamptråd for noen kamper siden skrev du "Kiko gir meg kreft." Er på grensa... Han hadde vel først og fremst en god annen omg mot Viking.
        Fæl og fæl Fru Blom. Spillere og trenere har fått hardere karakteristikker her på forumet enn å bli sammenlignet med gamle frakker.

        Kreft-kommentaren fikk jeg forøvrig kort for, og jeg beklager mangelen på presisjon. Det var bruken av Kiko på kant som økte kreftfaren hos undertegnede. Som sentral spiller er han "kun" underpresterende og et irritasjonsmoment.

        Jeg noterer meg forøvrig nok en gang at spillere er i forskjellige kategorier her på forumet om hva det er lov å si. Meter'n og Mifsud er eksempler på spillere som kan skjelles ut, og Meter'n har sågar en egen hat-tråd her. Spillere som Gabrielsen, Ringen og Bolly fikk også unngjelde i fjor.

        For andre spillere, som Myklebust og Kiko, så er det tydeligvis andre regler som gjelder. Pussig. Jeg mener Kiko er underanalysert som spiller, og har derfor servert min egen analyse. Der kom ikke Kiko eller våre trenere heldig ut. Det velger jeg å uttrykke, på lik linje med at jeg forsvarer Meter'n og Ringen.

        Men, men, når det er 99,9% som dikterer betingelsene her på forumet, så kan man neppe forvente logikk og konsistens.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #44
          En fyr som forlot oss som bosmann etter å ha krevd 6 mill i året fortjener intet vern her på forumet. Spillere som forsatt er i stallen, derimot...

          Kiko er ellers en hardtarbeidende spiller som fremstår som lojal og pliktoppfyllende. Det mannen trenger er selvtillit, i likhet med sin landsfrende. Det har tatt evigheter å dyrke frem esset i Essidiri, om vi rekker å få frem de kvalitetene som gav Kiko kapteinsbindet for Tunisia er en annen sak...

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            #45
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Spillere som Gabrielsen, Ringen og Bolly fikk også unngjelde i fjor.

            For andre spillere, som Myklebust og Kiko, så er det tydeligvis andre regler som gjelder.

            Når det er 99,9% som dikterer betingelsene her på forumet, så kan man neppe forvente logikk og konsistens.
            At Gabrielsen, Ringstad og Bolly har fått mer tyn på forumet enn Myklebust og kiko er det nok bare 0.1% av forumet som har lagt merke til. Jeg har i hvertfall merka meg det motsatte.

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              Opprinnelig skrevet av reka
              En fyr som forlot oss som bosmann etter å ha krevd 6 mill i året fortjener intet vern her på forumet. Spillere som forsatt er i stallen, derimot...
              Men har Kiko krav på annet vern enn Meter'n? Sistnevnte er jo tydeligvis fritt vilt.

              Opprinnelig skrevet av reka
              Kiko er ellers en hardtarbeidende spiller som fremstår som lojal og pliktoppfyllende. Det mannen trenger er selvtillit, i likhet med sin landsfrende. Det har tatt evigheter å dyrke frem esset i Essidiri, om vi rekker å få frem de kvalitetene som gav Kiko kapteinsbindet for Tunisia er en annen sak...
              Da begynner det å haste...

              Opprinnelig skrevet av HSft
              At Gabrielsen, Ringstad og Bolly har fått mer tyn på forumet enn Myklebust og kiko er det nok bare 0.1% av forumet som har lagt merke til. Jeg har i hvertfall merka meg det motsatte.
              Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. Jeg skriver ikke at de har fått like mye tyn, men at de fikk tyn. Det jeg påpeker er at da de spilte noen kamper i fjor, så var det mye sure oppstøt, og lite vern.

              I år er det selvsagt vanskelig å havne i skuddlinjen når man ikke er på banen (bortsett fra for Meter'n da).
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                #47
                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Men har Kiko krav på annet vern enn Meter'n? Sistnevnte er jo tydeligvis fritt vilt.
                Du er da så opptatt av Meter'n og så ofte her at du MÅ ha fått med deg at reka har gjort det til en kampsak å forsvare OO mot unødvendig hets? Han hadde det til og med i to forskjellige signaturer.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • lobolars
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Mar 2010
                  • 64

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  At Gabrielsen, Ringstad og Bolly har fått mer tyn på forumet enn Myklebust og kiko er det nok bare 0.1% av forumet som har lagt merke til. Jeg har i hvertfall merka meg det motsatte.
                  Ja hvis våre talenter leser forumet her,så er det vel kansje ikke så rart hvis de ønsker seg bort.Utrivelig.Står i stil til satsingen

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #49
                    Deres tid vil komme, men se hvordan det gikk ifjor når disse fikk spille, tap tap tap tap tap, disse spillerene er ikke gode nok ENDA, det beste laget må spille for at poengene skal trille inn.

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2925

                      #50
                      Kan noen fortelle meg hvorfor Kiko skal spille idag? RB trodde hvertfall det. Er Tam skada? Han gjorde da ingenting for å spille seg ut av laget mot Start. Kiko er rett og slett for dårlig. Men vi får håpe det som skjedde mot Start skjer igjen. Jeg slakta alt Berg gjorde og spillerne jeg ikke ville ha på banen avgjorde kampen på egen hånd.

                      Jeg vil heller ha inn Knudtzon som overrasket positivt mot Start. Assisten hans til Arild er genial. Og trekke Nosa inn i banen
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Du er da så opptatt av Meter'n og så ofte her at du MÅ ha fått med deg at reka har gjort det til en kampsak å forsvare OO mot unødvendig hets? Han hadde det til og med i to forskjellige signaturer.
                        Ja. Jeg skriver heller ikke at han mener noe annet.

                        Det jeg spør om, er på generell basis. Bør det være slik at Kiko har mer krav på vern enn Meter'n?

                        Sistnevnte har tydeligvis null vern, og har til og med en egen hat-tråd. Når derimot jeg drister meg til litt Kiko-hets, mye mildere faktisk enn Meter-hetsen, så er det kort og trusler om kort osv.

                        PS. Denne debatten bør kanskje snart over i egen tråd, ettersom den ikke kun er relatert til dagens match.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          Kan noen fortelle meg hvorfor Kiko skal spille idag? RB trodde hvertfall det. Er Tam skada? Han gjorde da ingenting for å spille seg ut av laget mot Start. Kiko er rett og slett for dårlig. Men vi får håpe det som skjedde mot Start skjer igjen. Jeg slakta alt Berg gjorde og spillerne jeg ikke ville ha på banen avgjorde kampen på egen hånd.
                          Berg sa for et par uker siden at am var en bra spiller som ikke var i elveren fordi han ikke var helt der han skulle fysisk. Trolig blir han derfor spart litt nå som programmet er så tett. Er nok på plass til neste match.

                          Kommentar

                          • lobolars
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Mar 2010
                            • 64

                            #53
                            Det er ikke alle eller ingen.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #54
                              Som forventa:

                              Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen - Tarik Elyounoussi, Espen Søgård, Khaled Mouelhi, Nosa Igiebor - Arild Sundgot, Björn Bergmann Sigurdarson
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5099

                                #55
                                Godset uten Jo Inge Berget og Joel Riddez, pga skade.

                                Adam Larsen
                                Krister Aunan, Lars Sætra, Kim Andre Madsen, Glenn Andersen
                                Fredrik Nordkvelle, Komlan Amewou, André Hanssen, Øyvind Storflor
                                Mohammed Keita, Marcus Pedersen

                                Kommentar

                                • kinstad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2007
                                  • 406

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av lobolars
                                  Ja hvis våre talenter leser forumet her,så er det vel kansje ikke så rart hvis de ønsker seg bort.Utrivelig.Står i stil til satsingen
                                  Om det er alt som skal til for å knuse fotballdrømmen etter å få sjansen i en klubb som LSK så burde de heller satse på en karriere vekk fra media.
                                  ________
                                  -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                  Kommentar

                                  • lobolars
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Mar 2010
                                    • 64

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av kinstad
                                    Om det er alt som skal til for å knuse fotballdrømmen etter å få sjansen i en klubb som LSK så burde de heller satse på en karriere vekk fra media.
                                    Saklig er greit,men alt detta mølet er unødvendig.Gir ikke akkurat selvtillit.Iallefall på nettet.Dem får det jo ikke av b og b

                                    Kommentar

                                    • Andersen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 350

                                      #58
                                      DER JA!!
                                      Imponerende kontroll så langt!

                                      Kommentar

                                      • Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

                                        #59
                                        Verdens beste månemann, lett! Nosa herjer. Dette ser bra ut!
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

                                        Even Nordlien

                                        Kommentar

                                        • Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

                                          #60
                                          La meg være den første til å si det. Det er som å se Brasil!!!!
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

                                          Even Nordlien

                                          Kommentar

                                          Working...