Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #81
    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Et minus i dag er at Logi til tider har vært direkte dårlig. Men skal han ha én sånn kamp i år er det greit at det skjer i en kamp hvor vi scorer tre og har god kontroll.
    Dårlig på tilbakespill ja, men syntes ikke han har gjort seg bort ellers...
    Syntes også det er dårlig av utespillerne å sette han i farlige situasjoner når han tydligvis har en dårlig dag med ballen i beina!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Hvorfor kan vi ikke foreta bytter som et normalt lag??!! Fantastisk kamp Berg, men hvilket kampbilde er bedre enn dette for å gi spillere som Ringstad spilletid??? Faen dette irriterer meg grenseløst!!!!

      Kommentar

      • Andersen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 350

        #83
        Vil fremdeles ha Ujah inn fremfor Occean. Og hvorfor ikke bytte av Arild? Han har ikke gjort noe som skulle tilsi at han ikke kan byttes ut.

        Kommentar

        • *46*

          #84
          Knutzon inn nå, men det er vel et bytte til som kan gjøres?

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2925

            #85
            3 plass nå. Et poeng bak RBK og foran Ålesund på målforskjell. TIL scorte dessverre på overtid der så er 6 poeng bak dem. Vi har meldt oss på i gullkampen for alvor nå. Deilig! For en forandring fra de to siste åras nedrykksspøkelse!
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • *46*

              #86
              Opprinnelig skrevet av bjarmann
              3 plass nå. Et poeng bak RBK og foran Ålesund på målforskjell. TIL scorte dessverre på overtid der så er 6 poeng bak dem. Vi har meldt oss på i gullkampen for alvor nå. Deilig! For en forandring fra de to siste åras nedrykksspøkelse!
              Og kort vei nedover - jeg klarer ikke helt å være så opimitisk at jeg tar ordet medalje i munn. Til det har jeg 08 og 09 for friskt i minne. Men, det lover bra. Og alle lagene som LSK skal møte før det er halvspilt, ligger bak oss - det burde i hvertfall lokke til litt positiv tankegang selv fra pessimister som jeg i utgangspunktet er.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #87
                Syntes vi viste i dag at vi høre hjemme i toppen av serien! Fantastisk fart og teknikk der framme sammen med knallsolid forsvar sier sitt. Er vel bare 3 matcher vi har sluppet inn mål, og det er rett og slett sterkt!

                Vi har utviklet oss stort siden Ståle Solbakken mente vi totalt manglet hurtighet og teknikk etter at vi møtte dem i UEFA-cup kvalikken.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  #88
                  Deilig seier! Lenge siden vi har ligger på medaljeplass, DEILIG.


                  Håper all lykke til Tarik, men hvis det skulle så hende at ting forstsatt ikke ordner seg i Heerenveen så er vel det rimelig klart at LSK er førstevalget hvis han skal tilbake til Norge.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #89
                    Banens Beste i dag;
                    BBS

                    Stor stjerne i boka til Nosa, Tarik og SP også!
                    Kiko jobbet kjempe bra, men sammen med Søgård ble det litt mange dårlige pasninger i 2. omgang.
                    Logi var rusten på tilbakespill i dag, Sundgot var rusten stort sett hele tiden!

                    Ser ut til at LSK gjør akkurat som de vil når de først gidder, da er det jaggu meg ikke mange lag som holder følge..!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #90
                      Jeg tippa 3-1 og fikk rett!

                      Takk Logi for en bedriten involvering i en kamp du gjorde jævli mye ut av faktumet at du i realiteten ikke hadde en dritt å gjøre

                      Kommentar

                      • Vicarious
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 391

                        #91
                        Er vel lite å IKKE like i dag... Så for all del: Det er for første gang på en mannsalder morro å være Kanari igjen!
                        Men skal jeg nevne en ting så er det at jeg ser Sundgodt og Ollie vralte seg rundt på topp mot slutten der når vi har en sulten Ujah på benken som egentlig aldri har spilt seg ut av laget, og en Edwin ikke i stallen en gang..
                        Og Ringstad da, som andre har nevnt her.

                        Men detta er digert, nå har vi trua!

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #92
                          Je kjenner ei lukt!

                          De æ lukta tå gull!

                          WEEEEHEEEEEYYY!!!

                          Jadda. Om man først skal sitere Nordea-reklamer med skifolk i hovedrollene er det helt greit at man kan ta denne. Jeg synes vi ligner mer og mer på en gullkandidat, faktisk er dette laget og det det presterer det beste vi har hatt siden vi urettmessig mistet gullet i 2001. Vi er bunnsolide og sterke i alle ledd. Dette kan faktisk holde helt inn, selv om jeg innerst inne tror vi mangler litt på at det skal gå hele veien allerede i år. Om vi klarer å fortsette fremgangen og steinene fortsetter å legges like klokkereint kan dette rett og slett bli noe stort over tid.

                          Vi er på gang!
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • *46*

                            #93
                            Ta nå ikke helt av fordi vi slår det laget som kun har tatt 7-8 poeng på bortebane i 2009 og hittil i 2010.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Ta nå ikke helt av fordi vi slår det laget som kun har tatt 7-8 poeng på bortebane i 2009 og hittil i 2010.
                              Jeg tar helt av fordi vi har snudd 0-2 til 3-2 på bortebane, fordi vi har vunnet to kamper med kalassiffre(Torolf, do your thang) allerede, fordi vi var bedre enn bart i Trondheim, fordi vi herjet med Viking i Stavanger, fordi vi er det eneste laget som har slått Tromsø, og det på overbevisende maner, fordi vi ikke slipper inn mål, fordi vi scorer mye, fordi vi har seriens to største talenter i full blomstring, fordi vi har Arild, og fordi jeg har en snikende følelse av at noe stort er i emning.

                              Greit?
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #95
                                Totalt sett, helt herlig! Spillemessig viser vi oss faktisk i perioder som Norges beste lag for øyeblikket. Får tårer i øya av spillere som Sigurdarson, Pedersen i Godset får så jævla mye skryt, men totalt sett er han nærmest som en grå norsk potet til sammenligning med islendingen. Han er ikke i nærheten av å ha den samme nærteknikken og evnen til å holde på og få med seg ballen. Ellers er de som Hulken begge to.

                                Kiko gjør en god opptreden og har noen utrolige opphentninger av potensielt farlige kontringer imot, men har fortsatt dette tunnelsynet som resulterer i hodeløse feilpass. Og hvorfor disse gjentatte tilbakespillene fra idiotposisjoner på en Logi som helt åpenbart IKKE vil ha ballen i beina??!

                                Tarik vil vi savne sårt når han forsvinner, det må vi bare innse, det er tapet som koster oss noen plasser på tabellen. Jeg vil se Ringstad som hans erstatter, men har selvfølgelig edruelige forhåpninger. Så spørs det hva Berg finner på, for Ringstad skal visst slite benken uansett. Nosa gjør sin beste kamp og er Sjefen offensivt, han er vår skapende kraft.

                                Logi gjør en god redning på langskuddet som likevel er det eneste virkelige vanskelige han har å avverge. Ellers gjør han disse småfeila som jeg mener viser at han er for uskolert til å være noe opplagt førstevalg. I dag var summen av rariteter nok til å utgjøre et baklengsmål. Jeg vil aller helst se Hansen i målet vårt, han er norsk og god nok. Sats på ham før han forsvinner!!

                                Vi faller unødvendig dypt i andre og lar Godset få trille litt vel mye ball. Byttevegring Berg irriterer fortsatt, men orker ikke bruke mer energi på det på en dag som dette.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #96
                                  Litt krass med Logi her, synes jeg. Han er nok en noe eksentrisk type, men han fortjener ikke noe stempel som ustabil. Han har levert ti gode kamper og en dårlig, men fordi han er keeper får han mer pepper enn hva f.eks. en ving ville fått.

                                  Når det er sagt er jeg enig i at vi må satse på André Hansen, men han er fortsatt for ungkalv å regne. Burde vært farmet ut til Strømmen eller noen vi liker bedre med mulighet til å kalle tilbake på kort varsel slik at han får litt matchtrening.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5916

                                    #97
                                    Logi gi meg dårlige nerver til tider. Han veksler mellom å være direkte glitrende til å gjøre fullstendig idiotiske feil i en og samme kamp. For mine indre organers ro og velvære, hadde jeg gjerne sett mannen mer stabil.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                      Logi gi meg dårlige nerver til tider. Han veksler mellom å være direkte glitrende til å gjøre fullstendig idiotiske feil i en og samme kamp. For mine indre organers ro og velvære, hadde jeg gjerne sett mannen mer stabil.
                                      Han ser rimelig ustabil ut spør du meg:

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Logi gi meg dårlige nerver til tider. Han veksler mellom å være direkte glitrende til å gjøre fullstendig idiotiske feil i en og samme kamp. For mine indre organers ro og velvære, hadde jeg gjerne sett mannen mer stabil.
                                        Rull in da.... To innslupne mål på hjemmebane. Smultring i 7 av 11 kamper. Og mannen kalles ustabil? Jeg tenderer til å kalle de som trekker den statistikken i tvil, til å være ustabile

                                        Kommentar

                                        • El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

                                          3. plass, tredje mest scorende og tredje minst bakover. Ahhh!
                                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                          Kommentar

                                          Working...