Lillestrøm SK- Godset, Åråsen stadion, 9. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
1. omgangen i dag er etter min mening årsbeste. Og det som gleder mest er den enorme aggressiviteten. Alle står på enormt og den jobben blant annet BBS og Tarik gjør som førsteforsvarere er rett og slett superb.
Jeg begynner å høre over alt, at fulga dem synger. Og dem synger om gull..Kommentar
-
ROLIG NÅ!
Tarik drar snart tilbake til Nederland. Med tanke på klubbens økonomi: Sånn som Bjørn BS spiller nå om dagen, kan både han og Nosa forsvinne i overgangsvinduet. Landets beste lag i øyeblikket er Tromsø. Det er bare å se på tabellen. Det svinger enormt av LSK nå, og det er fantastisk å se på. Men vent til langt ut i september før vi begynner å prate om gull, eller engang medaljer.
(PS: Inni meg sitter en full, irsk leprechaun og skåler i Guinness og jodler av glede, men jeg tør ikke å vedkjenne meg ham. 21 år med smerte har lært meg at det alltid er sunnest å utgå fra det verst tenkelige og ta alt som en positiv overraskelse med LSK)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
ROLIG NÅ!
Tarik drar snart tilbake til Nederland. Med tanke på klubbens økonomi: Sånn som Bjørn BS spiller nå om dagen, kan både han og Nosa forsvinne i overgangsvinduet. Landets beste lag i øyeblikket er Tromsø. Det er bare å se på tabellen. Det svinger enormt av LSK nå, og det er fantastisk å se på. Men vent til langt ut i september før vi begynner å prate om gull, eller engang medaljer.
25. mai - LSK-Odd Grenland 19:00
6. juni - Molde - LSK 18:004. juli - LSK-VIF10. juli - LSK-RBK
18. juli - Tromsø-LSK
Klarer vi mer enn 9 poeng på disse 6 kampene kan vi beynne å snakke. 18. juli vil vi først virkelig vite hva dette laget er bygget av.Kommentar
-
ROLIG NÅ!
Mulige salg avhenger vel mye av egen økonomi, og der har jeg ikke helt oversikt om dagen. Håper vi ikke må selge til sommeren, men kan utvikle Nosa og BBS en stund til. At BBS og Nosa blir solgt en gang er det ikke tvil om. Spørsmålet er når, og for hvor mye.
Håper vi for en gangs skyld har litt is i magen, og klarer å forlange summer lik det TIL og Lyn har klart for spillere av tilsvarende kaliber. Les: 40 MNOK+.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg liker tankegangen din. Mange feller vi kan gå i fremover.
Mulige salg avhenger vel mye av egen økonomi, og der har jeg ikke helt oversikt om dagen. Håper vi ikke må selge til sommeren, men kan utvikle Nosa og BBS en stund til. At BBS og Nosa blir solgt en gang er det ikke tvil om. Spørsmålet er når, og for hvor mye.
Håper vi for en gangs skyld har litt is i magen, og klarer å forlange summer lik det TIL og Lyn har klart for spillere av tilsvarende kaliber. Les: 40 MNOK+.
Hva skjer med Ujah? Har han spilt seg så totalt ut av laget at han ikke kommer innpå engang?I år så tar vi altKommentar
-
For meg var kampens øyeblikk når Kippe knuser Marcus Pedersen i en løpsduell. Blir ikke toppspiss i Real Madrid når du ikke er kjappere en en kar som er 50 kg tyngere og 15 år eldre en deg. Har ikke sett en mer overhypa spiller siden tja Moa.
Synes Esset var veldig god i dag. God kontroll defensivt mot et 4-3-3 lag med ok kanter, og er veldig god offensivt som alltid. Kiko kjør en kjempe jobb defensivt etter en noe fomlende sart. BBS er vel den spilleren på banen som jobber mest. Det varmer et fotballhjerte.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
2. omgang var ikke all verdens. Litt overrasket over at vi har OO og Sundgot på topp på slutten, da det var masse rom for kontringer. Ujah åpnet sesongen bra og har putta på 2. laget i det siste så jeg håpet at han skulle få sjansen. Litt ukonsentrert i 2. omgang som forhåpentligvis skyldes en hard uke.Kommentar
-
Kommentar
-
Ah... Som å nappe godis fra kidsa.
Duh, Bjørn blir stor ! (men det veit vi jo alt). Logimannen sjangla litt (men det var et lite snilt tilbakespill fra Kiko). Tarik reiser snart (urk!). Esset rydder opp bakover (Hadde jeg aldri trudd for et par år sia). Kippe er rask (tar bare litt tid å få opp farten).
Dæven å gode Tarik, Kiko og Råner'n gjør forsvaret. De må være et mareritt å møte, Godset blei helt evneveike på overganger. Lær, Nosa, Lær!
Medaljeplass & foran Søpla. Lekkert!
Note; Når skal egentlig HB gi Ringen litt TL erfaring neste gang ? (siste 15 her måtte da vært ideélt, eller ?)Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Normalt har vel Arild ofte tidligere vært nettopp tredjesist på ballen før måla (ikke rent sjelden til sine egne skåringer). Jeg kan ikke huske han har hatt noe særlig flere enn fire målgivende på en hel sesong (hvis han har hatt det)*. Når han nå ligger godt an også på assistlista, tror jeg det skyldes at han for første gang på lenge er omgitt av unge, raske, målkåte spillere, som Nosa, Tarik, Björn og Ujah.
gilbert
*Oppdatering: Kanaripedia har ingen data for assist for Arild for 1997-2005, men to assist for både 2006 og 2007 (7 mål i 2006, 10 i 2007), null i 2008 (8 mål) og ingen data for 2009 (11 mål).Last edited by gilbert; 11.05.2010, 07:39. Begrunnelse: Oppdatering om Arilds statistikk for målgivendeKommentar
-
To sjeler og én tanke...
"I mine øyne passer Arild bedre enn noen gang i LSK. Med så mange hurtige og tekniske spillere rundt seg, kan han spille på hele sitt register".
(Som kjent har vi mye å takke Uwe Rösler for, ikke minst at uten ham hadde Per Berg solgt Arild for en slikk og ingenting til Stabæk. Jeg grøsser fortsatt bare jeg tenker på det.)
gilbert
PS: RB-artikkel og link er nå lagt inn i nyhetstråden. DSKommentar
Kommentar