Oppkjøring til høstsesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Oppkjøring til høstsesongen

    Spillerne er samlet igjen, og i dag har det vært vektkontroll på Åråsen (se lenger ned).
    I morgen drar spillerne til Kvitfjell, og på torsdag tror jeg de skal spille mot et sammensatt lag på Fåberg. Lørdag er det treningskamp mot Leicester på Åråsen.

    Kanskje noen som skal til Kvitfjell som kan komme med rapporter?


    mvh
    perta

    ----------




    Ingen for tunge i LSK

    ÅRÅSEN:
    Det ble ikke utdelt noen bøter da LSK-spillerne ble veid før de hadde sin første trening etter ferien i dag.



    Spillerne kunne legge på seg ett kilo uten å bli bøtelagt. Men de fleste av spillerne var faktisk lettere enn før den ti dager lange sommerpausen.

    – Det var som forventet. De er profesjonelle fotballspillere, sier trener Uwe Rösler til Romerikes Blad.

    Kasey Wehrman innrømmer at han var litt nervøs før veiingen.

    – Jeg var oppe tidlig og sjekket. Men det var intet problem. Jeg veier akkurat det samme som før ferien.

    Kaptein Frode Kippe har ingen problemer med bruk av kontrollveiing. Han mener også dette er gjengs oppfatning i spillergruppa.

    – Vi har vel hatt god hjelp av været også. Man spiser ikke så mye når det er varmt, sier kapteinen som svettet bort 600 gram i ferien.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Runbernt
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • May 2004
    • 127

    #2
    Re: Oppkjøring til høstsesongen

    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    I morgen drar spillerne til Kvitfjell, og på torsdag tror jeg de skal spille mot et sammensatt lag på Fåberg. Lørdag er det treningskamp mot Leicester på Åråsen.
    Denne treningskampen går på Fåvang, ikke Fåberg. Litt lenger oppe i dalen for de som eventuelt skal dit. Motstander skal være en forsterket utgave av 3.divisjonslaget Ringebu/Fåvang.
    Runbernt

    Kommentar

    • Mannschaft Rösler
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 247

      #3
      Re: Oppkjøring til høstsesongen

      Opprinnelig skrevet av gamle-perta



      Kasey Wehrman innrømmer at han var litt nervøs før veiingen.

      – Jeg var oppe tidlig og sjekket. Men det var intet problem. Jeg veier akkurat det samme som før ferien.
      Den fortjener et par :!: :!:

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        I sympati med gutta har også jeg holdt meg unna øl og grillmat de siste ukene...

        Not!

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ola
          I sympati med gutta har også jeg holdt meg unna øl og grillmat de siste ukene...

          Not!
          Haha, i dag blei det øl og grillmat til frokost på Huk!
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          Working...