Brann - Lillestrøm, Brann stadion, Søndag 16. mai kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Tommy Skjerven var også dommer mellom Molde - Aalesund på torsdag, da han klarte å dømme straffe på noen han umulig kunne ha sett med sine egne øyne. Regner med at den ene Molde spilleren som rakk opp armen, pluss noen tusen Molde-supportere ropte på straffe, var nok til å dømme straffe.
Og er det noe bergenspublikumet er flinke til, så er det jo å rope og skrike for hver minste lille ting. Tror derfor på både rødt kort til Kippe og straffe til Brann i denne kampen.Kommentar
-
Skjerven ble visst eskortert over banen og ut mens vi sto bak ved garderobene og ropte skjellsord. "Skjerven i forkledning" ble i etterkant et rop vi brukte mot mindre gode dommere."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Han har muligens bedra seg litt. Er for det meste i kampene mot Stabæk han har sliti mest. Denne artikkelen har fått med seg det meste:
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3446831.ece
En dommer skal ikke dømme en kamp hvor et lag fra samme krets som han selv spiller. Det diskvalifiserer for eksempel Tom Henning Øvrebø, som i likhet med Stabæk tilhører Oslo fotballkrets.MortenKommentar
-
Dømte ikke Øvrebød søpla den sesongen de ble seriemestre? Mener det var en kamp der hvor han nærmest var ballgutt for dem og henta ballen når de hadde det travelt?
Håper vi stiller med samme lag som mot Godset, men Tam inn for Kiko. Ujah bør være først i køen hvis spiss skal byttes i denne kampen også.Kommentar
-
Kommentar
-
68'Steinar Nilsen uttalte før denne kampen at Brann skulle spille på seg selvtillit. Prestasjonene i dag kan umulig ha vært til stor hjelp på den biten.
http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?...m=false#286470Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Logi
Essediri - Pedersen - Kippe - Eriksen
Tarik - Tam - Søgård - Nosa
Bergmann - Sundgot
Tror dette laget skal klare å hente hjem tre poeng fra Bergen.
0-1: Sundgot
0-2: Tarik
0-3: Bergmann
1-3: Guastavino"When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Jaja.. Etter å ha fått med meg flere Brann-LSK kamper på rad så glipper desverre denne siden jeg befinner meg på jobb i Brasil for øyeblikket uten noe særlig rask internett. Får håpe at ingen forteller resultatet og jeg kan logge meg på TV2sumo etter arbeid og se kampen (Da optil et døgn for sent).. Men vi alle vet jo at man aldri klarer å holde seg unna resultatet. Kanskje like greit å se kampen på nettet siden det er klin umulig å holde seg edru på årets høydepunkt uansett.
Har fått med meg at vi vinner kamper igjen og det er gledelig. Har også hørt løse rykter om at en av underundergruppene (undergrupper er selvsagt forbudt i henhold til tribunereglementet) til Bergen Kanaris arangerer voirs for Lillestrøm-fans.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Trenger ikke være en fordel for Brann å spille hjemme 16mai foran et kresent publikum, har vi spillet/resultatet de første 30 så er dette straks fordel LSK uansett om vi er på bortebane! Skamgleder meg til morgendagens oppgjør i vestlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Jeg gruer meg som bare juling og frykter schmellen med stor S denne dagen. Ja vi har et godt lag, vi har peiling på forsvar og vi er i flytsonen som få, men dette lukter det tap av lang vei.
Jeg aner ikke hvorfor, og håper selvsagt at jeg tar kjempefeil, men jeg frykter allikevel i beste fall tap og med det verre et skikkelig stortap. Hvor jeg tar det fra aner jeg heller ikke, jeg har bare en jævli dårlig følelse foran denne kampen.
Jeg gruer meg noe helt jævli!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
logi
karim-pedersen-kippe-eriksen
tarik-tam-søgård-nosa
bergmann-sundgot
tipper jeg det blir.
Bergmann ble hvilt i cupen, og Sundgot spilte bare en omgang.
laget jeg gjerne VILLE hatt er som følger:
logi
karim-pedersen-kippe-eriksen
tarik-tam-nosa-ringstad
bergmann-sundgotTar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Jeg håper spillerene for guds skyld fokuserer på mulighetene de har for å vinne, ikke muligheten for å snuble, bli rundspilt og tape..... Da er det dømt til å gå galt. Overraskende (og skuffende med så) mange som er skepitikere før denne kampen etter hva laget har vist siden den famøse åpningens kampen.Kommentar
Kommentar