Word. Tipper vi enten vinner 1-0 eller taper med 3. Ville vært klisjèaktig typisk hvis Brann får gladflyen, publikum i ryggen og snur sesongen mot oss. Men ærlig talt tror jeg de frykter oss mer enn vi frykter dem i øyeblikket. Klarte vi uavgjort på Lerkendal (etter å ha vært best), skal vi klare tre poeng på Brann stadion. Men i utgangspunktet er jeg fornøyd med ett poeng.
Brann - Lillestrøm, Brann stadion, Søndag 16. mai kl. 20.00
Collapse
X
-
Word. Tipper vi enten vinner 1-0 eller taper med 3. Ville vært klisjèaktig typisk hvis Brann får gladflyen, publikum i ryggen og snur sesongen mot oss. Men ærlig talt tror jeg de frykter oss mer enn vi frykter dem i øyeblikket. Klarte vi uavgjort på Lerkendal (etter å ha vært best), skal vi klare tre poeng på Brann stadion. Men i utgangspunktet er jeg fornøyd med ett poeng."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tviler på at det blir så mange endringer fra laget mot Godset til denne kampen. Kanskje Tam kommer inn for Kiko, men ikke så mange andre bytter. Regner med at PSA, Marius, Hansen, Gabrielsen, Ringstad, Tokstad, Ujah, Edwin, Occean, Knudtzon osv får spille cup-kampen, mens laget fra Godset kampen med Tam inn for Kiko spiller mot Brann.Kommentar
-
er det noen her som har noen tall på hvor mange av de 500 tildelte bilettene som er solgt!? Håper virkelig vi blir 500!Kommentar
-
Synes det er rart at man setter + i margen til Brann fordi det er 16 mai kamp og de må prestere. Jeg vil si det er minus i margen - de spiller med et utrolig press på sine skuldere og har (over)kravstore tilskuere. Tipper de er lettere bekymret før denne kampen og føler presset.Kommentar
-
De har levert tidligere i år under sterkt press. LSK var under tilsvarende press for å redde plassen i 08/09 og leverte overbevisende i et par enkeltkamper. Ingen grunn til å anta at Brann ikke klarer det samme.
Dessuten: Ikke glem at mange av Brannspillerne har mye mer å gå på. Tidligere gratispassasjerer som Bakke, Vaagan-Moen og Fakiri har levert gode kamper nå som det er full fokus på innsatsen deres. Får de med Sollie kan de faktisk prestere gode, gamle skumle Brann angrep med presise innlegg fra kant istedet for kælkinga de bedriver nå. Nilsens uutvalgte er klar over at med seier 16. mai er mye av vårsesongen reddet, og de kan ta pause med bedre samvittighet. Jeg vil bli svært overrasket om LSK får med seg tre poeng herfra.Kommentar
-
Dessuten, i år har Brann hverken ledelse, bane eller lag. Kampen går på en dårlig pløyd åker mot han lille fra Lyn og O'Store Puseklepp. De rødkledde er nærvøse fra start og står i fare for å bli pipi ut av egne supportere (for en suppegjeng forøvrig).
Håper på finvær. Sidevind med snø i kasta passer våre litt dårlig nå. Da holder ikke det mentale er jeg redd. Det må jobbes, selv mot småskremte bergensere. Med arbeidsinnsats tar vi dem, selv på matta uten fast dekke. Det er bare så deilig å se bergensere forlate området med bøyd nakke 30 min før kampslutt.
Full kons bak der, ikke flere tullemål !Fugla mot nye høyderKommentar
-
Brann har en veldig sterk statistikk på 16. mai de siste 10 årene (alle kampene spilt i Bergen): 7-2-1. Siste tap kom i 2002. Ingen tvil om at de har en stor hjemmefordel. Så får vi håpe at ferdighetene vi har mer enn utligner det.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Sånn som ting har blitt bør LSK slå Brann, men det er ingen walkover. Det er det aldri i Bergen. Vær og bane er imot alle som ankommer.Fugla mot nye høyderKommentar
-
-
Kommentar
-
Dette er ihvertfall den siste kampen Nosa burde bli flytta tilbake til sentral midtbane En elendig bane, som gjør det umulig for han å gjøre det han er god til, samtidig som psykopat-Bakke garantert kommer til å prøve å brekke beina hans taler for at han burde fortsette i den frie rollen på venstresiden av midtbanen.
Den samme elendige banen taler også for TAM på midten, da den samme banen ikke akkurat taler for færre grove feilpasninger fra Kiko sin side. Resten av laget sier seg selv..Kommentar
-
Dette er ihvertfall den siste kampen Nosa burde bli flytta tilbake til sentral midtbane En elendig bane, som gjør det umulig for han å gjøre det han er god til, samtidig som psykopat-Bakke garantert kommer til å prøve å brekke beina hans taler for at han burde fortsette i den frie rollen på venstresiden av midtbanen.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke uenig i det, men føler Bakke er mer kynisk i forhold til hvem han tar. Austin kan ta hvem som helst, mens Bakke vil gå inn for å ta Nosa.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er å håpe at ei uke med sol retter opp baneforholdene noe fram til kampdag. He He. For første gang på lenge har vi grunn til å håpe på en trepoenger der borte i grevlinghiet. Men Brann har en motivasjonfaktor i denne kampen som ikke er nevnt foreløpig i tråden: Bortgangen til en av klubbens dedikerte støttespillere nå nylig. Her ligger det emosjonelt krutt som lagledelsen sikkert veit å utnytte til siste korn. De kommer til å gi alt for å hedre den avdøde. På dette følelsesmessige bakteppet sier det seg sjøl at en tidlig LSK-scoring kan knuse dem helt. Derfor: Full pakke fra første sekund ! Let them go down in the mud, where the rivers all run dry !!Kommentar
-
Kommentar
-
Han har muligens bedra seg litt. Er for det meste i kampene mot Stabæk han har sliti mest. Denne artikkelen har fått med seg det meste:
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3446831.eceKommentar
Kommentar