Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tipper vi får se Ringstad på venstrebacken i denne kampen. Virker ikke som Berg ser han som veldig aktuell for vingen.
Fra Rønnerns intervju med Henning i går kveld (om Tarik):
"- Hva med erstatterne? Hvem er aktuelle?
- Vi har Kiko, Ringstad og Bolly som alle kan bekle en kantrolle.
- Dersom Ringstad og Bolly er aktuelle, hvorfor har de da ikke fått flere sjanser?
- Begge jobber godt på treningene, men de er ikke på nivået hvor jeg synes de bør spille bare for å spille. Vi har også en god treningsperiode i VM-pausen hvor de får sjansen til å spille seg inn på laget og er de gode nok, skal de også få spille."
Det er rart hvor fort ting kan skifte. Det er ikke lenge siden Occean ble regnet som så viktig at han måtte spille skadet i første (eller var det andre?) runde av cupen. I år har han så langt vært femtevalget som spiss.
Jeg bor i Lier og er ikke kjent i de traktene i det hele tatt. Noen som kan forklare veien fra der vi tar av E-6?
Det er skiltet til Nordkisa ikke lenge etter avkjørselen til Gardermoen, så det bør ikke by på problemer å finne frem.
Du skal forbi Hauerseter som er den første tettbebyggelsen etter avkjøringen fra E6 og videre til Nordkisa som er den andre tettbebyggelsen. Innimellom kjører du forbi en militæranlegging og en del skau... Det er skiltet til venstre til Nordkisa Idrettspark.
LSKs startellever mot Hauerseter (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen - Khaled Mouelhi, Tamandani Nsaliwa, Espen Søgård, Nosa Igiebor - Olivier Occean, Arild Sundgot
Benken: André Hansen, Erling Knudtzon, Kristoffer Tokstad, Anthony Ujah, Björn Bergmann Sigurdarson, Tarik Elyounoussi, Edwin Eziyodawe.
Synd jeg ikke kan nedtomle mine egne innlegg. Her syns jeg flere spillere burde spares. At André ikke får vokte buret syns jeg er meget rart. Selv med LSK2 kamp i morra.
Kommentar