NM: Hauerseter - Lillestrøm SK, Nordkisa Stadion, 13. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #61
    Opprinnelig skrevet av tilt
    Søpla til en 15 åring mot Oppsal. Det er et tydelig signal. Det kom vel også nærmere 4000 folk til den kampen. Hvor mange var det i Nordkisa ?
    Bra innlegg!
    Det kom 2600 på Hauerseter, og isolert sett er det minst like bra som 4000 midt i Oslo..
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Vegar Hjermundrud
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 423

      #62
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Som jeg sa til "Ulfpulf" da vi sto og vippet på pallene bak mål i går: Er det nedfelt i vedtektene til LSK at vi SKAL være dårlige i den første cuprunden?
      Etter 40 år som Fugla-patroit skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor vi aldri klarer å bruke tidlige cupkamper til å drive propaganda for klubben vår. I stedet reiser vi hjem fra små lokalsamfunn mens de fastboende står igjen og humrer over hvor liten forskjell det var på lagene..
      Skal jeg ringe kontrollkomiteen for å sjekke dette med vedtektene?
      Jeg har alltid lurt på det samme, Per. Men som varamedlem av kontrollkomiteen i LSK må jeg skuffe deg med at det kvaliteten på spillet i første runde i NM ikke blir omtalt i vedtektene. Derimot lurer jeg på om det sto noe om 4-4-2...
      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #63
        Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
        Jeg har alltid lurt på det samme, Per. Men som varamedlem av kontrollkomiteen i LSK må jeg skuffe deg med at det kvaliteten på spillet i første runde i NM ikke blir omtalt i vedtektene. Derimot lurer jeg på om det sto noe om 4-4-2...
        Det var godt å høre, Vegar..
        Ellers kunne vi havnet i samme klasse som Bryne. Mener å huske at de for en del år siden fattet et styrevedtak på at de IKKE ville kvalifisere seg for Europacupen..
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #64
          Merkelig stille fra Lobolars nå. Han har vel ikke kommet seg over sjokket av at selv ikke i første cuprunde, så får talentene sjansen.

          Jeg frykter at han blir radikalisert snart hvis Berg fortsetter å ture frem med "vi bruker heller fire sentrale midtbanespillere samtidig enn å la talenter slippe til"-politikken.

          Hvis noen ser Lobolars med skummelt skjegg og flybillett til Jemen, så er det fare på ferde. Før vi vet ordet av det går bobilen til Berg i lufta. Best å ringe PST.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #65
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Merkelig stille fra Lobolars nå. Han har vel ikke kommet seg over sjokket av at selv ikke i første cuprunde, så får talentene sjansen..
            Idag er det Lørenskog2 - Lillestrøm2, en motstander som er bedre enn haurseter, ergo bedre kamp trening. Så hvis berg hadde startet med ett rent andre lag, skulle vi spilt med juniorer mot lørenskog2 i 3.div da?
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #66
              Opprinnelig skrevet av Skinke
              Idag er det Lørenskog2 - Lillestrøm2, en motstander som er bedre enn haurseter, ergo bedre kamp trening. Så hvis berg hadde startet med ett rent andre lag, skulle vi spilt med juniorer mot lørenskog2 i 3.div da?
              Muligens feil tråd, men hvor og når er kampen?
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #67
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Muligens feil tråd, men hvor og når er kampen?
                kl. 20:30 på Rolvsrud
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1453

                  #68
                  Hvilket utbytte gir det egentlig våre talenter å slippe til i cupen mot et 3. divisjonslag de uansett møter med LSK 2? Er det ikke litt selvmotsigende i forhold til å benytte sjansen til å promotere LSK? Tror Hauerseter-publikummet hadde mer lyst til å se Nosa enn Bolly.

                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Hadde vi stablet på bena et par-tre busser, samlet oss på stadion og kjørt på med sanger og annen moro, så er jeg sikker på at det hadde vært "merkevarebygging" av ypperste klasse.
                  Lurer litt på hvilken del av det over du mener ikke ble oppfylt. 3 busser, samlet supportergjeng med trommer, flagg og pyro. Skulle tro det var merkevarebygging av ypperste klasse...

                  Kan jo samtidig spørre om gamle-perta selv bidro til å skape stemning eller om han var en av de som "sto spredt og mumlet" (og kanskje til og med gikk hjem før kampslutt)?
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5099

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    Idag er det Lørenskog2 - Lillestrøm2, en motstander som er bedre enn haurseter, ergo bedre kamp trening. Så hvis berg hadde startet med ett rent andre lag, skulle vi spilt med juniorer mot lørenskog2 i 3.div da?
                    Kan jo argumentere for at det er bedre trening for et par av de beste ungutta og benkesliterne å få prøve seg i kampsituasjon sammen med a-laget. Kamptrening handler langt fra kun om motstanderen.

                    Jeg skjønner argumentasjonen til Berg fullt ut, men jeg syns f.eks Ring- eller Tokstad kunne fått noen flere minutter med de beste i går.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                      Lurer litt på hvilken del av det over du mener ikke ble oppfylt. 3 busser, samlet supportergjeng med trommer, flagg og pyro. Skulle tro det var merkevarebygging av ypperste klasse...

                      Skjønner ikke helt hvorfor du trekker fram et tre år gammelt innlegg fra meg og kobler det opp mot kampen i går. Jeg har ikke sagt et eneste negativt ord om hvordan Kanarifansen bidro på Hauerseter!

                      Men ja, jeg mumlet nok. Ja, jeg skjelte ut dommeren. Ja, jeg roste arranngørklubben som jeg synes gjorde en strålende jobb med arrangemnetet. Nei, jeg gikk ikke før slutt. Bare flyttet meg nærmere målet LSK spilt i mot.

                      Men ingen av disse tingene har noe som helst med det jeg påpekte i mitt første innlegg i dag å gjøre.
                      Last edited by gamle-perta; 14.05.2010, 12:03.
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3272

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                        Bra innlegg!
                        Det kom 2600 på Hauerseter, og isolert sett er det minst like bra som 4000 midt i Oslo..

                        Kom vell en del mer en 2600?

                        For alle under 16år var gratis. De ble vell ikke registrert?
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1453

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Skjønner ikke helt hvorfor du trekker fram et tre år gammelt innlegg fra meg og kobler det opp mot kampen i går.
                          Du undret hvorfor vi aldri bruker cupkampene til å drive propaganda for klubben vår. Da synes jeg det var relevant at vi oppfylte alle de kriteriene du for noen år siden satt for å drive "merkevarebygging i ypperste klasse".
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • ulfpulf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2505

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Skjønner ikke helt hvorfor du trekker fram et tre år gammelt innlegg fra meg og kobler det opp mot kampen i går.
                            Det er min feil. Jeg tok med hele innlegget fra etter Flisakampen for å vise at gamle-perta har vært opptatt av LSKs anseelse og omdømme i lang tid - ikke bare akkurat nå, som han ble anklaget for.
                            Mot Flisa for tre år siden var det ingen organisert reising, og det var noe vi snakket om under kampen den gangen at det burde ha vært.
                            Til Hauerseter var det satt opp busser, så supporterne har lært noe. Klubben har ikke gjort like mye.

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              Mot Flisa for tre år siden var det ingen organisert reising, og det var noe vi snakket om under kampen den gangen at det burde ha vært.
                              Til Hauerseter var det satt opp busser, så supporterne har lært noe. Klubben har ikke gjort like mye.
                              Tommel opp! Uten oss supportere, hadde LSK matcher vært en kjedelig greie gitt...

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                Du undret hvorfor vi aldri bruker cupkampene til å drive propaganda for klubben vår. Da synes jeg det var relevant at vi oppfylte alle de kriteriene du for noen år siden satt for å drive "merkevarebygging i ypperste klasse".
                                Det jeg skriver om i dag er LSK, ikke KFL.
                                KFL har, siden jeg skrev det innlegget i 2007 du nå bruker for alt det er verdt, utviklet seg langt mer positivt enn LSK innenfor det feltet vi diskuterer I DAG.
                                Men jeg skjønner at du ikke vil se forskjellen.
                                Case closed!
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7080

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Jeg skjønner argumentasjonen til Berg fullt ut, men jeg syns f.eks Ring- eller Tokstad kunne fått noen flere minutter med de beste i går.
                                  Senior- rekrutt- og juniorlaget har fem kamper på sju dager (mandag, onsdag, torsdag, fredag, søndag). Det hadde nok alt med lagvalget i går å gjøre, samt at førstelaget hadde godt av en treningsøkt i kampsituasjon før Brann-kampen.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  Working...