NM: Hauerseter - Lillestrøm SK, Nordkisa Stadion, 13. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Som jeg sa til "Ulfpulf" da vi sto og vippet på pallene bak mål i går: Er det nedfelt i vedtektene til LSK at vi SKAL være dårlige i den første cuprunden?
Etter 40 år som Fugla-patroit skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor vi aldri klarer å bruke tidlige cupkamper til å drive propaganda for klubben vår. I stedet reiser vi hjem fra små lokalsamfunn mens de fastboende står igjen og humrer over hvor liten forskjell det var på lagene..
Skal jeg ringe kontrollkomiteen for å sjekke dette med vedtektene?Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Ellers kunne vi havnet i samme klasse som Bryne. Mener å huske at de for en del år siden fattet et styrevedtak på at de IKKE ville kvalifisere seg for Europacupen..Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Merkelig stille fra Lobolars nå. Han har vel ikke kommet seg over sjokket av at selv ikke i første cuprunde, så får talentene sjansen.
Jeg frykter at han blir radikalisert snart hvis Berg fortsetter å ture frem med "vi bruker heller fire sentrale midtbanespillere samtidig enn å la talenter slippe til"-politikken.
Hvis noen ser Lobolars med skummelt skjegg og flybillett til Jemen, så er det fare på ferde. Før vi vet ordet av det går bobilen til Berg i lufta. Best å ringe PST.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Idag er det Lørenskog2 - Lillestrøm2, en motstander som er bedre enn haurseter, ergo bedre kamp trening. Så hvis berg hadde startet med ett rent andre lag, skulle vi spilt med juniorer mot lørenskog2 i 3.div da?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvilket utbytte gir det egentlig våre talenter å slippe til i cupen mot et 3. divisjonslag de uansett møter med LSK 2? Er det ikke litt selvmotsigende i forhold til å benytte sjansen til å promotere LSK? Tror Hauerseter-publikummet hadde mer lyst til å se Nosa enn Bolly.
Kan jo samtidig spørre om gamle-perta selv bidro til å skape stemning eller om han var en av de som "sto spredt og mumlet" (og kanskje til og med gikk hjem før kampslutt)?Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg skjønner argumentasjonen til Berg fullt ut, men jeg syns f.eks Ring- eller Tokstad kunne fått noen flere minutter med de beste i går.Kommentar
-
Skjønner ikke helt hvorfor du trekker fram et tre år gammelt innlegg fra meg og kobler det opp mot kampen i går. Jeg har ikke sagt et eneste negativt ord om hvordan Kanarifansen bidro på Hauerseter!
Men ja, jeg mumlet nok. Ja, jeg skjelte ut dommeren. Ja, jeg roste arranngørklubben som jeg synes gjorde en strålende jobb med arrangemnetet. Nei, jeg gikk ikke før slutt. Bare flyttet meg nærmere målet LSK spilt i mot.
Men ingen av disse tingene har noe som helst med det jeg påpekte i mitt første innlegg i dag å gjøre.Last edited by gamle-perta; 14.05.2010, 12:03.Mvh
-
Kommentar
-
Du undret hvorfor vi aldri bruker cupkampene til å drive propaganda for klubben vår. Da synes jeg det var relevant at vi oppfylte alle de kriteriene du for noen år siden satt for å drive "merkevarebygging i ypperste klasse".Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Mot Flisa for tre år siden var det ingen organisert reising, og det var noe vi snakket om under kampen den gangen at det burde ha vært.
Til Hauerseter var det satt opp busser, så supporterne har lært noe. Klubben har ikke gjort like mye.Kommentar
-
Tommel opp! Uten oss supportere, hadde LSK matcher vært en kjedelig greie gitt...Kommentar
-
KFL har, siden jeg skrev det innlegget i 2007 du nå bruker for alt det er verdt, utviklet seg langt mer positivt enn LSK innenfor det feltet vi diskuterer I DAG.
Men jeg skjønner at du ikke vil se forskjellen.
Case closed!Mvh
-
Senior- rekrutt- og juniorlaget har fem kamper på sju dager (mandag, onsdag, torsdag, fredag, søndag). Det hadde nok alt med lagvalget i går å gjøre, samt at førstelaget hadde godt av en treningsøkt i kampsituasjon før Brann-kampen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar