Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dere bør sjekke ut downtown. Der er det meget bra, fullt trykk og mye bra damer. Sist jeg var der så møtte jeg hele r"b"artek der pluss kolbotn damelag. Solveig er sexy i olabukse :lol:
Dere høres bra ut, regner med at jeg treffer på en del fugler der lørdag kveld da.
Vi er 5 stk som tar natt-toget opp fredag og er der fra lørdag morgen.
Tror og mener det er et 18 år der på lørdager så da kan jo alle selv tenke hvordan klientellet er 8)
Vi skal bo på Gildevangen Rainbow Hotel...grunnen til at det er umulig og få hotell plasser er at det er offshore-vm i Trondheim samme helgen (5-7)
som det er kamp.
Hadde vært sinnnsykt kult og satt litt preg på Trondheim by før kampen.
Når CL-kampen er på onsdagen er det jo mest naturlig at kampen spilles søndag, kan ikke skjønne noe annet.
Kan desverre ikke bekrefte det, utrolig irriterende og ikke ha noe og forholde seg til.
Om det er noen her inne som kan bekrefte noe hadde det vært til stor hjelp!
Kommentar