LSK skal opp til Hedemark for å spille årets andre runde i cupen. Dette burde bli grei skuring mot et middels 2 div lag. Kampen er førstkommende Onsdag!
2. NM-runde: Brumunddal Fotball - LSK, Sveum idrettspark, ons. 19. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
Moro med tur til Hedmark!
PS: Tror de har kunstgress.Last edited by gamle-perta; 14.05.2010, 13:20.Mvh
Gammer´n (Per T) -
Kommentar
-
kommer vi til å se en midtbane bestående av Tarik-Espen-Tam-Kiko?
Håper iallefall at Erling får muligheten fra start. Skulle forsåvidt gjerne sett BBS spille som offensiv midtbane rett bak Arildo, Så enten Ujah eller Ocean som target spiss
MEN, skal vel ikke regne med at det kommer for mye kreative løsninger skapt for å forsøke å angripe og få flere baller i mål enn nødvendig?
Purrer igjen for å la André få prøve seg i cup'n..
ulempen med å få en SÅ innkjørt forsvarsrekke, som vi har, er at så fort vi har en skade eller en karantene (og gule kort klarer vi nok sikkert å få nok av iløpet av en sessong), så har vi en bakrekke som er så og si uprøvd.. ja til å bruke de "lette" cup kampene til å sørge for at vi funker best mulig i serien og!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Endelig en kamp jeg kan dra på igjen! Fantastisk!
Gleder meg som en unge, og mener at det kunstgresset de har på Sveum faktisk er ganske bra. Har spilt der selv, og syntes det var mer enn god nok standard.
Det er sånne kamper som dette som virkelig gjør meg nervøs. Lag vi skal slå, men som plutselig kan komme med en skikkelig bombe!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
I følge aftenposten topper vi laget: http://fotball.aftenposten.no/nm/article169869.eceAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I følge aftenposten topper vi laget: http://fotball.aftenposten.no/nm/article169869.ece
Blir det tilbake til Tarik på venstre og Erling på høyre, mon tro? Som mange andre her syns jeg det hadde vært interessant å se Ringstad fra start på venstre kant, men tror ikke det skjer.gravinhoKommentar
-
Feil link. Her er den riktige:
Blir det tilbake til Tarik på venstre og Erling på høyre, mon tro? Som mange andre her syns jeg det hadde vært interessant å se Ringstad fra start på venstre kant, men tror ikke det skjer.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vil helst se de beste på banen. Laget tar nye steg for hver kamp, utskiftinger nå bare ødelegger.Kommentar
-
Feil link. Her er den riktige:
Blir det tilbake til Tarik på venstre og Erling på høyre, mon tro? Som mange andre her syns jeg det hadde vært interessant å se Ringstad fra start på venstre kant, men tror ikke det skjer.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg mener absolutt de 2-3 første rundene i cupen bør brukes til å gi noen av unggutta sjansen fra start. Selvsagt ikke for mange bytter i forhold til TL-laget, men gi gjerne et par nye spillere sjanen i startoppstillingen, f.eks Ringstad og Hansen. Kampprogrammet er uansett så tøft nå at det kan være en fordel å få vilt noen av de faste, pluss at det er en fordel at noen av reservene har spilletid på a-laget hvis det skulle oppstå skader ol.Kommentar
-
Enig med deg i dette, men tror det kunne vært sunt for stallen om noen av de nærmest 11'eren hadde fått sjansen (f.eks Ringstad og M.Johnsen). Dette både for å "hvile" noen, samtidig som at man lar de nærmest få muligheten til å få noen relasjoner til de andre i 11'eren, da de garantert må steppe inn i laget snart ved suspensasjoner og gud forby, skader.Kommentar
-
Vi skal ikke sjonglere mye med førsteellveren eller slippe oss ned mange prosentene før dølene er fullt på høyde med oss. Kampene i fjor mot Østsiden, Strømmen og Asker er alle tydelige indikasjoner på at alle (de den gang ufrivillige) forandringene i laget fra kamp til kamp, er såpass hemmende at de i enkeltkamper også langt på vei hvisker ut divisjonsforskjeller. Man kan godt ha litt lavere list i forhold til hvile ved slitasje enn ved vanlige tippeligakamper, men utover det bør startoppstillinga ikke køddes for mye med! Å stille opp med noe som minner om Fugla 2, trenger ikke ytterligere motargumentasjon enn hvordan Fugla 2 gjorde det i 2. div i fjor og generelt hvordan de ulike rekruttlagene i 2. div gjør det i år. Det er enorm forskjell på Hauerseter og Brummundal!Kommentar
-
Fra LSK live:
Aleksander Neely:
Lagoppstillingen til LSK ser ut til å være:
12. Stefan Logi Magnusson
21. Karim Essediri
2. Steinar Pedersen
13. Frode Kippe
3. Lars Kristian Eriksen
17. Tarik Elyounoussi
7. Espen Søgård
25. Khaled Mouelhi
11. Erling Knudtzon
9. Anthony Ujah
18. Arild SundgotKommentar
-
Jeg vil fortsatt se Occean på banen!! Gjerne inn for Sundgot som ikke bidro særlig offensivt sist kamp!
Noen sjanse for at denne går på en underkanal på tv2-sport? Vet de skal sende Fyllingen-Brann(bombe) på hovedkanalen men er jo lov å håpe de dekker flere kamper?
Edit: fant jo fort ut på langoddsprogrammet det kun var en sendt cupkamp i dag!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar