Tikker in en del pinlige pauseresultater nå. Får vi en kalaskveld med cupbomber?
2. NM-runde: Brumunddal Fotball - LSK, Sveum idrettspark, ons. 19. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.Kommentar
-
Kontrakten til unge Hansen går ut etter sesongen, han burde spilt hver cup kamp, kan umulig være noe forskjell om han eller Logi står i mål mot lag fra amatørdivisjonene.....Kommentar
-
Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.Kommentar
-
Men skal ikke klage for mye over Berg, vi leder komfortabelt, ser ut til å gjøre en stabil og bra sesong (muligheter for medalje spør du meg), og enga sliter noe voldsomt mot FK Tønsberg...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
For å si det først så ingen misforstår så er jeg helt enig med de som mener at Berg må la de unge spillerne få prøve seg mer. Som f.eks Ringstad-
Men når vi ser dagens resultater akkurat nå så er det kanskje greit at Berg så si topper laget selv mot 2. divsjons lag.
Når det kommer til dagens to bytter, Occean og Tam inn så tror jeg det har en hensikt.
Tror ikke Occean er i LSK etter sommeren og det blir gjort mest mulig for at han skal få vist seg fram litt.Kommentar
-
Sorry borry, men hvordan i helvete kan det spille all verdens rolle? Jeg gir egentlig blanke faen i om Tamandani har levert bedre enn Tokstad på treninger den siste tiden. Jeg ser ingen grunn til at vi skal signere Tamandani når Berg vurderer Kiko og Søgård foran han i køen. Hvorfor velger man da å la han spille en kamp der vi leder komfortabelt 4-0 framfor å la unggutta, som kanskje ikke akkurat i dag er det beste alternativet, men som på sikt vil vokse mye av å få spille slike kamper? Jeg finner rett og slett ingen fornuft i å la en innleid 28-åring fra AEK Athen spille 45 minutter borte mot Brummundal i en kamp vi leder 4-0 når vi har ungdomslandslagsspillere på benken, dersom ikke Tamandani signerer en forlenga kontrakt og blir satset på etter sommeren vil jeg betrakte det som en skandale. Tiden vil jo vise om jeg tar fullstendig feil, men for meg virker det ikke som om Tamandani kommer til å forlenge og da mener jeg det er idiotisk å la feks. Ringstad sitte på benken. Hansen burde være selvskreven de første 3-4 rundene i cupen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Sorry borry, men hvordan i helvete kan det spille all verdens rolle? Jeg gir egentlig blanke faen i om Tamandani har levert bedre enn Tokstad på treninger den siste tiden. Jeg ser ingen grunn til at vi skal signere Tamandani når Berg vurderer Kiko og Søgård foran han i køen. Hvorfor velger man da å la han spille en kamp der vi leder komfortabelt 4-0 framfor å la unggutta, som kanskje ikke akkurat i dag er det beste alternativet, men som på sikt vil vokse mye av å få spille slike kamper? Jeg finner rett og slett ingen fornuft i å la en innleid 28-åring fra AEK Athen spille 45 minutter borte mot Brummundal i en kamp vi leder 4-0 når vi har ungdomslandslagsspillere på benken, dersom ikke Tamandani signerer en forlenga kontrakt og blir satset på etter sommeren vil jeg betrakte det som en skandale. Tiden vil jo vise om jeg tar fullstendig feil, men for meg virker det ikke som om Tamandani kommer til å forlenge og da mener jeg det er idiotisk å la feks. Ringstad sitte på benken. Hansen burde være selvskreven de første 3-4 rundene i cupen.Kommentar
Kommentar