Hvis karantena for utvisningen i cupen skulle sones i første obligatoriske kamp, ville Nosa ikke fått starte mot Brann. Det er det Svesengen sier, at cuputvisningen sones i cupen, ikke i serien. Når han sier at Nosa fikk spille, snakker han ikke om laguttaket til Henning Berg, men at han fikk spille av NFF.
Lillestrøm - Odd Grenland, Åråsen, tirsdag 25. mai klokken 19.00
Collapse
X
-
Hvis karantena for utvisningen i cupen skulle sones i første obligatoriske kamp, ville Nosa ikke fått starte mot Brann. Det er det Svesengen sier, at cuputvisningen sones i cupen, ikke i serien. Når han sier at Nosa fikk spille, snakker han ikke om laguttaket til Henning Berg, men at han fikk spille av NFF.
Mulig jeg er i overkant anal, men det er en heller dårlig formulert setning uansett.Last edited by GIFKanari; 20.05.2010, 23:02.Kommentar
-
Hele greia er dårlig skrevet og et åpenbart hasteprodukt. Tror vi skal være greit fornøyde med Sandemoen, han har vel aldri utmerket seg voldsomt negativt annet enn i isolerte enkeltkamper.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Og der gikk akkurat trønderne opp i ledelsen borte mot Viking. Ser ut til at de nok en gang tjener på deres ufyselige spillemåte.Last edited by aguado; 24.05.2010, 21:03.Kommentar
-
Å kom igjen'a folkens, her var kruttet tørt om dan.
Virkelig en uviss kamp dette, Oddera er sleipe og erfarne. Fæggis er klar og tydelig, likeså filosofien. Vi må jo bare istemme måten han tok "ufysa" Barsom på i fjor høst, men han brant seg litt mot Arneng i presseboksen. Fair-play skandalen med Magyaren var seff spesiell, wonder what our "handyman" Sundgot ville gjort i den situasjonen der gitt...
Håper på Tam sentralt, han må da være mer målfarlig enn Kiko. Uansett en særdeles viktig kamp å vinne, her er det muligheter. Verre kamper venter.
Jeg håper gutta gir alt i kampen om å holde medaljetrua varm lengst mulig, og ofrer mye for 3 points i kveld kl 19. Vær lur nå Berg, bruk riktige bytter! Og mens noe enda kan gjøres. Du trenger ikke værra kam'rat, du er jo sjefen.
Hvis vi stamper etter 75 minutter, kunne jeg tenke meg å se (obs, et nødsystem):
SLM - Peders, Kjeppe, Johnsen - Esset, Tam, Nosa, Ringstad - Sunda - Björn, Occean
Et slags 3-4-1-2 system. Flytter i realiteten opp en forsvarer til spiss. Altså inn med MJ for Lasse, fullt trøkk i boks. LKE har ingen innleggsfot fra venstre dessverre, men det går jo an å svinge'n inn med høyra som Huseklepp m.fler. Men er det rytme nok i gutten? Kan ikke se at gutta stormer inn når Lasse legger an. Men kanskje det kommer i kveld.
Inn for Søgård: Stian for å legge også fra venstre side/fot. Antar at Ujah eller OO kan komme inn for Tarik HVIS han ikke kommer til sin rett lengre.Kommentar
-
en lett 3-0 seier.
Nosa,Sundgot og en farvellscoring fra TarikKommentar
-
Kommentar
-
Dette blir den vanskeligste motstanderen vi har hatt på hjemmebane hittil denne sesongen. Ingen tvil!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Eneste jeg tør tippe på i dag, er at Tarik putter og at ODD neppe reiser hjem med tre poeng. Uavgjort eller seier til LSK.Kommentar
-
Detta er en vanskelig kamp...
Jeg frykter LSK press fra start, men ingen uttelling. Mot slutten av omgangen skårer han dærre ungarske stakan fordi han blir markert av Eriksen ved et "uhell".
Bah! Jeg hater kampdags-angst!Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror desverre det blir tap i dag.
1-3 Ujah for oss og Brenne, Kovacs, før Fevang scorer på straffe for ODDDette er en ballKommentar
-
Kommentar
-
3-0 seier. Odd kommer til å yppe seg litt men har ikke sjangs til å stå imot presset vårt. Kovacs prøver å spille seg til straffe ved minst to anledninger, men vår mann Brage lar seg ikke lure. Arild putter to mens Bergmann står for det sisteI år så tar vi altKommentar
Kommentar