Tipper 3-1. To mål av Kiko (hvorav ett på straffe) og ett av LKE. Børven for Odd.
Lillestrøm - Odd Grenland, Åråsen, tirsdag 25. mai klokken 19.00
Collapse
X
-
Å?
Skal jeg bare drite i å skrive det jeg tror?
Du må vite at det er forskjell på hva man tror og hva man håper
Men klart hvis ingen ønsker et ærlig innlegg bare fordi all forhåndstipping skal tippes med hjerte så blir det litt dumt synes jeg.Dette er en ballKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes bare det er latterlig å tro at Odd vinner. LSK har ikke tapt siden første seriekamp og er et av Eliteseriens formlag. I tillegg er det hjemmebane. Når du i tillegg er LSK-supporter, hvordan er det da mulig å tro at Odd vinner?Kommentar
-
Uavgjort, 1-1
Lang slitekamp med scoringsvegring, dårlige pasninger som i hovedsak havner hos motstanderne og et litt for lauselig forsvar til at nervene roer seg et øyeblikk.
Akkurat nå hadde det vært greit om denne kampen var over.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Der kom elleveren:
LSKs startellever mot Odd Grenland (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen - Tarik Elyounoussi, Espen Søgård, Khaled Mouelhi, Nosa Igiebor - Arild Sundgot, Björn Bergmann Sigurdarson
Benken: André Hansen, Tamandani Nsaliwa, Anthony Ujah, Erling Knudtzon, Marius Johnsen, Stian Ringstad, Olivier Occean
Ingen overraskelse akkurat.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Men som sagt så håper jeg at jeg tar feil, noe jeg gjør rett som det er.
Alt som har skjedd tidligere denne sesongen tilsier jo selvfølgelig at LSK er favoritter, men kamper som mot Brann, Haugesund, AAFK, og Stabæk gjør meg litt nøktern.Dette er en ballKommentar
-
Kommentar
-
-
Æsj, dette hadde jeg på følelsen med en gang 0-1 kom, dette scenarioet elsker Odd! Og vi er langt under pari, fortsatt klarer vi ikke å skape noe skikkelig hjemmetrykk! Skuffende at pasningskvaliteten er så dårlig når vi stiller samme ellever kamp etter kamp. Ny snuoperasjon nå!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar