JAAAAAAA! Tariiik! LØP OG KJØØØØP!
Lillestrøm - Odd Grenland, Åråsen, tirsdag 25. mai klokken 19.00
Collapse
X
-
-
-
Her er det mye å rette på. Kiko og Arild har vist et labert nivå idag. Espen bør få forbud mot å skyte. Men en kjempeprestasjon av Tarik gjør at det blir kamp! Nå gjenstår det å se hva Sandmoen finner på i andre omg. Nesten mer spent på det enn resultatet.Kommentar
-
Fryktelig svake 30 minutter i åpningen. Da tenker jeg først og fremst på hvor dårlig vi disponerer ball, veldig mye langpasninger og lite konstruktivt spill. Klareringsspillet er dårlig, men det er først og fremst markeringene som svikter ved 1-0. Odd har vært supereffektive, jeg synes de siste 15 av første omgang var oppløftende. Holder vi trykket i 2 omgang kan vi fort plukke minst 1 poeng. Fascinerende å være LSK-supporter for tiden, laget svinger ekstremt i prestasjoner, ikke bare fra kamp til kamp, men omgang til omgang og til og med deler av omgangene er utrolig forskjellige. Har en rar positiv følelse foran andre omgang, tror vi kan slå tilbake.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Blir ikke mere riktig om dommeren ikke får med seg hva som skjer. Taktisk klokt av Kovacs, det skal han ha. Men Straffe mener jeg ikek det var.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Blir ikke mere riktig om dommeren ikke får med seg hva som skjer. Taktisk klokt av Kovacs, det skal han ha. Men Straffe mener jeg ikek det var.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Irriterer meg grenseløst over Kiko. Mulig jeg er i overkant negativ, men skjønner ikke hvorfor han blir foretrukket foran Tam. Feilpasninger, støttepasninger og håpløse skuddforsøk.
Meget meget billig frispark Rambekk får også. Faen ta Brage Sandmoen!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Når det er sagt; forferdelig å dømme imot Nosa da han skårer! :evil:Kommentar
-
Han dømmer vel på en aktiv arm så hvit jeg kan skjønne... MEN da er det frispark i hver eneste situasjon.
Hva mener folk om bytter?Dette er en ballKommentar
Kommentar