Lillestrøm - Odd Grenland, Åråsen, tirsdag 25. mai klokken 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1970
    Medlem
    Møteplager
    • May 2008
    • 99

Berg er vel den eneste treneren i Norge som ikke bytter i løpet av 90.min.
    Helt utrolig spør du meg!

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9514

Berg framstod som den frustrerte frua på Matchball mandag. Klikka på dommer'n pga straffesituasjonen siden "Kovacs løp inn i Kippe", men da han så Sundgot sine to forferdelige trøyedragninger i samme situasjon og innså at det gikk ann å blåse i situasjonen, gikk han i forsvarsposisjon og blei bitter. Dag Eilif derimot, framstod som en pimp

Kommentar

• Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 411

Er vel ikke bare Berg som somler med byttene. Husker det var slik i Erlandsen-perioden også, og dette har irritert meg siden. Sikkert en grunn til at folk uteblir også. Ingen som gidder å dra på kamp for å se lite underholdende pensjonister og overbetalte afrikanere når lokale talenter sitter på tribunen.

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av knut
          Berg framstod som den frustrerte frua på Matchball mandag. Klikka på dommer'n pga straffesituasjonen siden "Kovacs løp inn i Kippe", men da han så Sundgot sine to forferdelige trøyedragninger i samme situasjon og innså at det gikk ann å blåse i situasjonen, gikk han i forsvarsposisjon og blei bitter. Dag Eilif derimot, framstod som en pimp
          Enig med du. Dag E. Fremstod som vinneren i den "duellen". Men å kalle det klikke er vel kanskje å dra den litt langt, men sånn småsutring innimellom har HB vært kjent siden tia i Lyn. Men det kan jeg leve med, mtp fortia (Fjøra/Nordlie/Riseth).
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• norskpoker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 399

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
            Ingen som gidder å dra på kamp for å se lite underholdende pensjonister og overbetalte afrikanere når lokale talenter sitter på tribunen.
            Idiot! Vil du se lokalfotball kan du dra til Strømmen.

Kommentar

• Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 411

Tror heller jeg velger Frigg. De er digg!

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Mye hyling om bytter her. Dog hadde vi Odd i kne i hele 2. omgang, ingen sluttet å løpe eller virket spesielt pumpa og da blir det rein ønsketenkning å hive folk utpå. Laget vi startet med er åpenbart det beste vi har, og alle hadde i tillegg gjort seg fortjent å fullføre kampen. Sikkert mange her som har geniplaner ala BennyLem, men hvor sannsynlig er det at Occean, Knudtzon eller Ujha ville snudd kampen? Sundgot og Sigurdarsson er det beste spissparet vi har pr nå, og begynner å bli godt samspilt. Sigurdarsson forsatte å vinne løpsdueller de siste 10, arild forsatte å vinne dueller og laget fortsatte å skape sjanser.

Kommentar

• rælingen kanaris
                  Kaptein Reketråler
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 1446

skjønner ikke en dritt av at henning ikke bytter i den matchen her! Er veldig fornøyd med henning sånn generelt, han har skapt et godt fotballag, men han er ikke noen taktisk ringrev akkurat...
                  Custodes
                  I med og motgang

Kommentar

• norskpoker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 399

Opprinnelig skrevet av reka
                    arild forsatte å vinne dueller og laget fortsatte å skape sjanser.
                    Huh? Vant Sundgot i det hele tatt en eneste duell i andre omgang? Lagets dårligste spiller i dag, men jeg er fullt klar over at han er viktig og når han er i slag er han god. Det er bare så vondt å se på når han ikke har dagen.

Kommentar

• rælingen kanaris
                      Kaptein Reketråler
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 1446

Mye hyling om bytter her. Dog hadde vi Odd i kne i hele 2. omgang, ingen sluttet å løpe eller virket spesielt pumpa og da blir det rein ønsketenkning å hive folk utpå. Laget vi startet med er åpenbart det beste vi har, og alle hadde i tillegg gjort seg fortjent å fullføre kampen. Sikkert mange her som har geniplaner ala BennyLem, men hvor sannsynlig er det at Occean, Knudtzon eller Ujha ville snudd kampen? Sundgot og Sigurdarsson er det beste spissparet vi har pr nå, og begynner å bli godt samspilt. Sigurdarsson forsatte å vinne løpsdueller de siste 10, arild forsatte å vinne dueller og laget fortsatte å skape sjanser.
                      På slutten var det endel lange baller, Bjørn bergman vant omtrent alle dueller, men arild orka ikke løpe i bakrom.... Tror ujah hadde vært mye bedre å ha på slutten en arild, som helt tydelig var sliten.
                      Custodes
                      I med og motgang

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                        På slutten var det endel lange baller, Bjørn bergman vant omtrent alle dueller, men arild orka ikke løpe i bakrom.... Tror ujah hadde vært mye bedre å ha på slutten en arild, som helt tydelig var sliten.
                        En uhyrlig påstand. Arild har aldri løpt i bakrom. Har du sett ham i bakrom er det fordi bakrommet har kommet til ham.

Kommentar

• Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

Jeg sitter med en annen opplevelse av kampen enn hva du gjør. Jeg synes vi stanga veldig i Odd-forsvaret de siste 20 minuttene. Vi skaper relativt lite til tross for fullstendig dominerende ballinnhav. Vi har en ekstremt målkåt Ujah på benken i tillegg til en boksspiller i Occean som kunne vært verdifull med tanke på alle ballene vi banka inn i boksen som ble stanga ut igjen. Jeg savnet også en mann på midten som kunne bruke ballen på en bedre måte enn Espen og Kiko gjorde. Jeg synes det blir veldig synlig i kamper der vi har ballen så mye som vi hadde i dag at ingen av de er spesielt skapende med ball. Det fører til mange oppspill på feilvendte spillere som gjorde at vi gang på gang måtte slå tilbake igjen hvor den lange ballen ble pumpa framover. Både Espen og Kiko er dyktige ballvinnere, men ikke spesielt gode ballspillere. Når vi har alternativer som å flytte inn Nosa i midten og få inn Ringstad eller Johnsen på kant eller ved å sette inn Tamandani er jeg skuffa over at vi ikke prøver å endre kampbildet. Vi har én skikkelig sjanse de siste 15, en rein tilfeldighet der Björn vinner ballen høyt i banen på overtid. Jeg synes det er rart at ikke Henning prøver å gjøre endringer når vi har kommet til et punkt der vi ikke lenger klarer å skape sjanser, men er på vei til å slippe Odd inn i kampen. Odd er faktisk farlig nære å score de siste 10 minuttene, nærmere enn oss.

Alt i alt er jeg mellomfornøyd, vi gjør en god opphenting og det var tydelig at vi ikke var med fra start. Odd er uhyre effektive i første, ikke like effektive i andre. Dommern dømmer stort sett likt begge veier, veier opp annulleringa av selvmålet til Odd med en dobbeltstraffe seinere i kampen som er billig. Irriterer meg fortsatt grønn over at vi gang på gang fyrer fra 16-20 meter når samtlige skuddforsøk er bedritne. Dersom vi skal skyte fra distanse må vi i det minste klare å treffe mål med noen av forsøkene. Nosa har vært ekstremt skuddvillig i mange kamper i år, men knapt truffet målet. Kanskje på tide å drive skuddtrening?
                          Lauken er vår venn!

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Om vi slapp opp gassen de siste 20 så var det kollektivt, kampbildet endret seg ikke nevneverdig selv om vi skapte færre sjanser. Dessuten er det et poeng mange overser: Å ta ut spillere er ikke heldig for selvtilliten, og vedkommende som må av kan fort føle seg som syndebukk eller det svakeste leddet i laget. LSK har slitt med et selvtillitsproblem i et par sesonger nå, og jeg synes Berg gjør det rette i å beholde de samme 11 på banen. Vi har betalt prisen for omrokkeringer og eksperimenter i alt for lang tid.

Kommentar

• FinnLizzy
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2006
                              • 109

Vi er heldige som får ta straffen til Sundgot på nytt. Kiko er mange meter inne i straffefeltet, nesten på høyde med Sundgot idet straffen går, men Brage ( ,som la linja frustrerende lavt i dag) valgte å fokusere på den meteren Arason jukset med.
                              Gul fugl i Bærrgæn.

Kommentar

• sholen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2009
                                • 381

Opprinnelig skrevet av FinnLizzy
                                Vi er heldige som får ta straffen til Sundgot på nytt. Kiko er mange meter inne i straffefeltet, nesten på høyde med Sundgot idet straffen går, men Brage ( ,som la linja frustrerende lavt i dag) valgte å fokusere på den meteren Arason jukset med.
                                Kiko er jo ikke den eneste som er langt inne i straffefeltet heller. Ganske mange Odd-spillere der. Helt korrekt,men det blir jo dømt pga. "dårlig" samvittighet for de i første og annulleringen.

Kommentar

• tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

Stort +til Arild for gult kort pga av takling,tror det er første gang han får kort pga av det.Men ellers så var han ikke god i dag,Espen og Kiko blir også alt for like.

Kommentar

• HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6091

Utrolig irriterende at vi ikke vinner denna kampen. Dommeren kosta oss kanskje seieren igjen, men her kan vi bare skylde oss selv. Absolutt mulig å vinne uansett.

Skjønner ikke at ikek Tam blir foretrukket forran kiko. Helt utrolig at ikke Ujah kan få noen min på slutten av kamper, han putter og putter og putter mot lag i lavere divisjoner.

Kunne godt tenkt meg knudtzon eller Ringstad inn også. Tror ikke spillerne våre har så svak psyke at de ikke tåler å bli bytta ut til fordel for friske bein de siste 10.

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Har nettopp sendt denne mailen til TV2s kundeservice. Den oppsummerer ganske greit hva jeg føler akkurat nå. Til dere som er forbannet etter å ha SETT kampen, kan jeg bare få opplyse om at jeg vant. Jeg holder formelig på å koke over av rent frådende raseri.

FAEN!

Tusen takk. Tusen hjertelig jævla takk. Dere har totalt ødelagt kvelden for meg og sønnen min, og det på tross av at jeg tok ALLE mulige jævla forhåndsregler. HVA FAEN SKAL DERE MED EN INFOLINJE UNDER SKJERMEN SOM FORTELLER ALT SOM HAR SKJEDD BARE MAN RØRER PÅ MUSA??? Jeg teipa svarte pappbiter på halve skjermen, men neida. Det hjalp selvfølgelig ikke. I det jeg forsøkte å justere på lyden dukket det opp en liten snakkeboble så vidt over de to nederste nedteipede centimetrene på skjermen som informerte meg om at Karim Essediri skulle ta corner i det 88. minutt, og at stillingen var 2-2. HVORFOR???? Er dere komplett tilbakestående??? Har dere ikke vurdert muligheten for at folk faktisk vil se kamper i opptak og helst ikke vite resultatet? Er dere helt evneveike??? Denne faenskapen må dere gjøre noe med omgående, for slik kan det rett og slett ikke være. Jeg skulle kose meg med kamp sammen med sønnen min etter å ha vært å sett ham spille da kampen opprinnelig gikk, men fikk knapt sett et halvt minutt før dere hadde ødelagt hele jævla sulamitten. OG som om ikke det var nok, stoppet plutselig hele faenskapet opp og hoppet over på matchball mandag, tirsdag, olsok eller hva faen dere nå kaller det i dag, som medførte at jeg måtte starte alt på nytt. Det tok fem minutter før jeg ga opp og lot sønnen min på ni år vite resultatet ettersom det tydeligvis ikke ville bli noen kamp på ham heller. To sekunder etterpå spratt kampen opp igjen. Hva er det dere holder på med??? Vil dere ikke ha kunder? Eller er det slik at det bare er klanskaller, medgangsbartesupportere og tragikomikere fra Bergen som skal få nyte fotball på skjerm? Fy faen. Hadde jeg hatt den ansvarlige for dette makkverket her da dette skjedde hadde vedkommende befunnet seg på intensivavdelinga nå, for så sint har jeg aldri vært på noen i hele mitt liv(og nei, ikke drit dere ut, dette er ikke en trussel, det er en illustrasjon over hvor inn i helvete forbannet dere har gjort en ellers sindig lærer og småbarnsfar).

Hele opplegget vitner om en komplett mangel på vurderingsevne, innsikt og generell tankeaktivitet. BRUK HODET OG FÅ RYDDET OPP I DETTE!!! Dette er den andre kampen dere ødelegger for meg(KIL-LSK, før jeg var klar over dette idiotiske opplegget og godtroende og naivt nok åpnet kampen på vanlig måte uten teip), og jeg forlanger dermed at dere betaler tilbake det jeg har betalt for April og Mai. Jeg har ikke fått det jeg betalte for, i stedet har jeg fått en strek med baller og gule og røde kort.

Eksepsjonelt rasende hilsen
                                      Erlend Belle

PS! Jævla idioter(i ordets reneste betydning, så google it, bitches)!!!
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• LangesundKanari
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • May 2010
                                        • 17

Du kan umulig være utdannet lærer!

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av LangesundKanari
                                          Du kan umulig være utdannet lærer!
                                          Jeg tror kanskje du mener dannet?
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...