Straffesparka er tvilsomme. Dragen Sandmoen legger lista på et annet nivå enn alle andre (sett bort fra når Roy Helge Olsen dømmer RBK, det er jo særtilfelle) dommerene gjør - skulle han sette en ny standard i går? Oss Grenland drøyer tida så det er helt sykt med en gang de går i ledelse - Dragen Sandmoen beveger ikke øyenbryna en gang over denne drøyinga. Skulle tro ballen var spedalsk når alle løper bort fra ballen og ikke vil ta frisparket. Innkast er veldig vanskelig å få til - man må konsentrere seg i minst 30 sekunder før man kan kaste ballen inn må du vite! Å gå skulder mot skulder er vanskelig når, Odd Grenland spillerene hiver seg som om den de løper ved siden av er i brann...
Beklager Trigz - jeg kan ikke si meg enig med deg. Som regel pleier disse situasjonene å ro seg ned hos meg etter et halvt døgn... Så er det ikke denne gangen. Jeg blir faktisk bare mer og mer forbanna!
Et ubetalelig øyeblikk var det dog da Karim forklart Dragen Sandmoen at han måtte få seg briller:
Tredje bilde fra toppen. Av respekt for opphavsretten, velger jeg bare å linke til artikkelen - litt på tynn is som jeg ikke ønsker å tråkke igjennom.
Beklager Trigz - jeg kan ikke si meg enig med deg. Som regel pleier disse situasjonene å ro seg ned hos meg etter et halvt døgn... Så er det ikke denne gangen. Jeg blir faktisk bare mer og mer forbanna!
Et ubetalelig øyeblikk var det dog da Karim forklart Dragen Sandmoen at han måtte få seg briller:
Tredje bilde fra toppen. Av respekt for opphavsretten, velger jeg bare å linke til artikkelen - litt på tynn is som jeg ikke ønsker å tråkke igjennom.
Kommentar