Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Karakterbok Brann-LSK

    Sjanser: 7-4

    Hører at det skråles i vest om at Brann var såååå sinnssykt bra og alt det der, men det er jo faktisk bare piss. Riktignok hadde de flest sjanser, men hva var angrepsvåpenet? Jo, lavpannet dunking i bakrom mot Pusesvett til enhver tid. Etter at LSK tok ledelsen, skjønte de at innlegg fra kant var tingen, og gjorde det i det uendelige. LSK sto og headet unna til det kjedsommelige, og kan egentlig bare lastes for å ha lagt seg for dypt med en gang etter scoringen. Vi burde stått høyere og møtt Brann lengre fra egen boks. Da ville vi kontret inn 2-0 på dem.

    At det ble 1-1 på en gavepakke fra en svak dommer, er kanskje bare å forvente. Jeg overraskes ikke når jeg leser at Vaagan Moens ene spark på ballen var forskjellen på pipekonsert og applaus i 17. mai-toget i går. Brann fortjener sitt publikum, og jeg tror begge to kjapt kan komme til å rykke ned i år.

    Stefan BB 8,5 - Har etter mitt skjønn tre kanonredninger på Branns største sjanser. Kan ikke be om så mye mer enn det. Solid i alt og banens beste.
    Karim 4 - Gladpasning til Bjørn før pause. Slet med å holde siden sin ren, spesielt etter at Huseklepp trakk over til venstre flanke. Utrolig veik i duellen da Amakwah header og Stefan redder.
    Steinar 7,5 - Vant nesten alt i lufta. Smart, god og sterk.
    Frode 6 - Ikke patent da Solli headet livsfarlig mot mål i første omgang. Stort sett grei ellers. Middelmådig distribusjon av ball.
    LKE 6 - Helt ok fra Lasse. Holdt sin side mye bedre enn Karim da Brann fosset framover i andre.
    Tarik 3 - Et par halvgeniale involveringer og mye løping, men lite resultat for Tarik.
    Kiko 5,5 - Intens innsats fra Kiko, som ryddet mye og bra. Kardinalfeil da han feilberegner farta i Opdals lange kast, prøver å skjære av ballen uten å klare det og setter seg selv ut av spill fra Huseklepp kom alene med Stefan. Fikk litt hetta da det kokte mot slutten.
    Søgård 5 - Ingen god førsteomgang fra Espen. Bedre etterpå, men strøm i skoa mot slutten han også.
    Nosa 7,5 - Skapte og scoret 1-0. Løp til han ble tom. Kan ikke be om så mye mer enn det.
    Arild 3 - Veldig anonym. Vant en del på hodet.
    Bjørn 6 - Herlig førsteomgang! Fantastisk nedtak og skudd som hadde fortjent en bedre skjebne. Men tre sjanser bør produsere iallfall ett mål, Bjørn.

    ->Knudtzon: Usynlig
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5916

    #2
    Du ligger rimelig mye høyere i poengsum enn jeg ville gitt etter denne kampen.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #3
      Sjanser 7-4? VG hadde det som 10-2 til Brenn.

      Espen fortjener en sekser. Frode bør få en klar syver.
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Mulig det kan gjøres noen forandringer, men syntes ikke noen skal settes opp hvertfall...

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #5
          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
          Sjanser 7-4? VG hadde det som 10-2 til Brenn.
          VGs sjansetelling får de stå for selv.

          LSKs sjanser:
          -Bjørn demper og skyter 25 cm utenfor fra 16 meter. Strålende gjort, og en ufarlig stuss fra Sundgot blir til en gigantsjanse pga. Bjørns nærteknikk.
          -Lasse (?) skjærer inn fra venstre, gir Bjørn ballen. Demper og skyter upresset fra 10 meter, men svakt over. Burde scoret.
          -Bjørn gjennomspilt av Karim, alene med Opdal under press fra Austin. Kommer ut av balanse i siste sekund og bommer på avslutningen. Kunne vippet over og i mål.
          -Scoringen.

          Samtlige av Branns sjanser er tatt med i kamphøydepunktene som du kan se på LSK.no.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            VGs sjansetelling og karakter på Tommy Skjerven(4) bekrefter bare at de er en desperat tabloidavis som har fått med seg at det er flere Brannsupportere enn kanarifugler i Norge. Brann var aldri i nærheten av tosifret antall sjanser. TV2 hadde 5-3 i sjanser, og om vi justerer det til 5-4 er vi faktisk langt nærmere sannheten enn VG.

            HVOR FAEN BLIR DET AV RB-BØRSEN??? Jeg vil se hva de mener om horejævelen fra Kaupanger.

            Jeg kunne forøvrig også tenkt meg en vurdering på ham fra deg også, Trigz.

            Husker ikke sist jeg ble så sint under en fotballkamp. Mistenker at det var i fjor etter Åråsenkampen mot søpla, men jeg tror faktisk vi må helt tilbake til Nordliefadesen mot samme motstand. Kanskje til og med så langt som FA-cupfinalen i 2006 da Liverpool viste seg som de usportslige svina de er(var). Jeg hater deg, Tommy Skjerven.

            Forøvrig synes jeg du er litt snill med enkelte(Frode fortjener ikke mer enn femmer, var litt vel uryddig), og litt streng med Arild, som ryddet opp på defensive dødballer i stor stil.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            Working...