Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Borte mot Nybergsund hadde jo vært greit. Det ville sikret oss hjemmekamp i neste runde, og bør være mer enn overkommelig.
Håper å slippe hjemmekamp i 4. runde, da jeg er satt opp på kioskvakt for to forskjellige lag. Nybergsund har vi møtt såpass ofte i cupen at jeg tror vi slipper dem.
Dersom Levanger - Follo som spilles i kveld ender med borteseier, tipper jeg på at vi får bortekamp mot Follo i tredje runde. Det hadde i tilfelle vært meget gunstig.
Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at det blir 3050 i neste runde, og et gjensyn (for noen) med Nedre Eiker Stadion.
Og jeg håper jeg tar feil. Vil helst slippe postnummerlagene (3050 & 2010) i 3. runde.
- 4 Juli, søpla hjemme på fort-Åråsen
- 7 Juli, forhåpentligvis 4 runde i cupen - hvis vi kommer så langt
- 10 juli, fluesnapperen med sine utvlagte kommer til fort-Åråsen
Kan bli ei forbasket morsom uke eller vanvittig grusom....
Kommentar