Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at det blir 3050 i neste runde, og et gjensyn (for noen) med Nedre Eiker Stadion.
Og jeg håper jeg tar feil. Vil helst slippe postnummerlagene (3050 & 2010) i 3. runde.
Blir overrasket om NFF ikke gir Mjøndalen Godset. Der snakker vi en ordentlig hatkamp og klassiker som vil trekke mange, mange tusen til Nedre Eiker.
Dog må noen også møte Alta, Glimt og Tromsdalen. Vi bor nære Gardermoen, og er resurssterke, så jeg blir ikke overrasket.
Jeg tror ikke vi må til Nord-Norge. Glimt har for høy ranking til å få et tippeligalag, tror jeg, og Alta og TUIL spilte hjemme i går. Jeg gjetter at Follo, NIL-TIL og Mjøndalen er de eneste aktuelle Adeccolalagene, men tipper at vi styrer klar og får FKT.
Fantastisk.. KORT vei til bortekamp! Litt info: Det er nå ikke lenger gratis å parkere på idrettsplassen der nede. min anbefalling er å kjøre ti Ski Ishall å gå opp til "stadion"(ligger tett inntill). Til dere som kommer med tog: Gå opp i gågata og følg den hele veien (Idrettsveien) da kommer dere fram. Ikke lange gåturen, 5-6 min vil jeg tro.
Kommentar