Med tanke på klubbens økonomiske situasjon er vel ikke det så utenkelig? De to stopperne vi har på benken hever en temmelig anseelig lønn, og det å få inn en "etablert" spiller som Dahm innebærer vel en del mer i lønnskostnader.
Hvilke spillere går i neste vindu ?
Collapse
X
-
"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison Oak -
Sannsynlige scenarioer er de foelgende;
SP drar hjem til start pga kona
MJ flytter paa seg pga manglende spilletid og litt andre kvaliteter enn B&B oensker aa satse paa. Dersom godset har hatt foelere ute, tenker jeg de er etter MJ. Den meget unge venstrebacken til godset har variert veldig og slitt med nivaaet.
Fullstendig usannsynlige scenarioer;
Kippe drar...han kommer aldri til aa spille for en annen klubb
PSA drar...han kommer aldri til aa spille for en annen klubbKommentar
-
Kommentar
-
Tror kanskje det er mer sansynlig at det er snakk om midtstopperen som var en kjempesuksess hos dem i fjor, som har en kontrakt som går ut om et halvt år og som de derfor kan diskutere med uten å høre med oss omtrent nå.Kommentar
-
FerdigskåraKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Er jo nesten uvirkelig aa ha saann ballbehandling med den hoeyden. Men er jo en spiller det har vaert relativt stille rundt, og har spilt for et lyn lag som ikke har gjort annet enn tape de siste to aarene...saa jeg er litt avventende.
Men faar det liksom ikke helt til aa gaa opp. Ung, rask, hoey, ekstrem ballteknikk..og midtstopper. skulle jo tro det var en knall-kombo...Kommentar
-
Kommentar
-
her får man vel et greit innblikk i hva lynfansen har ment om han.Kommentar
-
Kommentar
-
Står noe i Drammens Tidene om at Godset skal ha seg en ny spiss denne uka og Arild Sundgot er nevnt som en av kandidatene... I RB papir i dag sier Sundgot selv at han ikke har hørt noe fra Godset og at han er i forhandlinger med LSK om ny kontrakt (men det er fortsatt ikke enighet i de forhandlingene)!Kommentar
-
Står noe i Drammens Tidene om at Godset skal ha seg en ny spiss denne uka og Arild Sundgot er nevnt som en av kandidatene... I RB papir i dag sier Sundgot selv at han ikke har hørt noe fra Godset og at han er i forhandlinger med LSK om ny kontrakt (men det er fortsatt ikke enighet i de forhandlingene)!Kommentar
-
Men jeg synes fortsatt at Arild er en spiller LSK burde beholde. Han er en som kan bidra mye til de unge urutinerte spissene i troppen, og som fortsatt har mange gode kamper inne.Kommentar
-
Det tenker nok klubben også, men alt til sin pris.. Spørs om Arild selv er villig til å gå nok ned i lønn til at han blir enig med klubben!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er nye tider. Markedsverdien til Sundgot'n er ikke like høye lenger. På samme måte som Søgård måtte gå ned i pris, må Arild innfinne seg med det samme.
Riktig pris på Sundgot mener jeg er omtrent halvparten av hva han har i dag, dvs 800k/år. Egentlig er hans sportslige egenskaper noe mindre verdt, men legendestatus, ambassadør for klubbens identitet og lang og tro tjeneste må også telle endel.
Om han krever 1mill+ så mener jeg klubben bør la han gå. Helt uaktuellt å måtte selge mer av Åråsen for å lønne spillere, dette håper jeg de forstår i kontorene.Kommentar
Kommentar