Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvem var denne tullingen som lagde kvalme i dagens kamp mot Leicester? Det er vel ikke han som vanlighvis står å synger i kanarifansen?
Jeg så ikke hele situasjonen. Hva skjedde egentlig? Så ut som om han sparket etter en annen fyr der
Aner ikke hvem han er, men han var en stor branne som var møkka full. kom i hångemeng med flere der oppe, en leichester-tilhenger og et par norske.. ødela alt med den tåpelige oppførselen sin. skjønner godt at Leichester-supportene blei sinte: han slang rasistiske tilrop til den (de) fargede på laget deres. Håper denne drittsekken blir utestengt på livstid..
vil det få konsekvenser for LSK? selv om det er treningskamp?
SYNS FJØRTOFT TAKLET DETTE VELDIG BRA. VAKTENE BARE STOD DER Å SNAKKA SÅ VIDT TIL HAN, MEN FJØRA TOK TAKI HAN MANGE GANGER. HAN BEKLAGET OGSÅ PÅ HØYTALERANLEGGET ETTERPÅ TIL LEICESTER FANSEN.
VELDIG VELDIG BRA, MÅ SI JEG BLE IMPONERT OVER FJØRA. SÅNN DET SKAL VÆRE!
Fjøras komentar var bra:"Hello I am Jan Åge Fjørtoft, I apoligze for this fucking idiot. Elvis has left the building."
Er vel ikke akkurat første gang **** er innblanda i trøbbel.
Satt vedsiden av hele opptrinnet. For en idiot denne fete bamsen er, han bragte skam på både oss og lsk. Han stod 30 cm fra engelskmennene og kalte de mye rart. Synes at vaktene våre var dårlig, de grep ikke inn i det hele tatt. Hvor var politiet? Håper ledelsen i fansen gjør noe med denne fyren. PS Jeg var i Tromsø og der var samme personen helt idiot.
Synd at slikt skjer når laget spiller en meget god kamp.
Skjønte med en gang jeg så han rulle bortover sidelinja at han betydde trøbbel. satt 2 seter unna han engang. men jeg så ikke hva han gjorde i pausen siden jeg da var å tømte blæra. så hva gjorde han?
Trur Jan Åge sa:
"This is Jan Åge Fjørtoft Manager of Lillestrøm, i just want to apologize (eller no) for that fucking idiot" hørte ikke om han sa no "elvis has left the buildning"
Men den "leicester's going down, their going down......" var dritbra :lol:
Det skal sies at mannen var morsom på starten, men etter det var han totalt idiot. Bør utestenges for resten av sesongen, uansett hvor mye han angrer i morgen..
Mer sjarmerende var den lille jenta som sang "alle de som elsker fugla klapper nå" mange ganger, feltet klappet vær gang..tror hu var den som lagde mest liv i dag, hehe!
Mer sjarmerende var den lille jenta som sang "alle de som elsker fugla klapper nå" mange ganger, feltet klappet vær gang..tror hu var den som lagde mest liv i dag, hehe!
Fjøra kom løpende fra politibilen opp tribunen til speakerbua før han trakk pusten tre, fire ganger, fikk mik'en av Bjørne og sa omtrent følgende (beklager evt. dårlig skriftlig englandsk): "Hi, this is Jan Åge Fjørtoft and would on Lillestrøm Sportsklubb behalf like to apologize for that fucking idiots behaviour. But Elvis has now left the building and the show can go on", eller no' sånn.
Veldig godt løst til slutt av Fjøra, men personer som er så rasende fulle at dem hadde blitt nekta adgang på både Waterhole og Randis bør aldri igjen få sette føttene sine innafor portene på Åråsen.
Synes denne xxxx bør bli utestengt hvertfall ut neste sesong. Han har jo flere ganger vist at han ikke kan oppføre seg. Synd det ikke var noen av de "gale" Leicester-fansen han slang dritt til, da hadde han fått grisebank. For dårlig av vaktene også. De turte jo ikke ta i ham. Vi må gjøre det på den riktige, solidariske måten. Pisspreik. Sånne må man bare ta tak i , å få ut. Ellers får man ha vektere der, hvis vaktene ikke kan gjøre jobben sin. Var jo 4 fra fansen som måtte få han ut. Slo mot politiet og ble lagt i jern. Sånne folk trenger vi ikke på tribunen!! Håper enten lsk, eller k-fansen tar affære. UT MED SVINET; UT MED SVINET!!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Mr. X oppførte seg riktignok som en idiot i denne matchen, men helvete heller, er det så jævlig "lavt under taket" og er man så intollerante på Åråsen, at utestengelse på LIVSTID er nødvendig??
Vaktholdet derimot holdt ikke mål. Man skal jo ikke slippe inn åpenbart berusede personer, og vakten hadde MANGE sjanser til å kaste han ut, før det utartet seg litt.
Vi trenger personer som drar i gang litt "stemning" på Åråsen og bortematcher, -så lenge de ikke er voldelige og kommer med rasistiske uttalelser riktignok.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Han burde ikke bli utestengt resten av livet. Men noe må gjøres. Vi kan ikke ha folk som oppfordrer til trøbbel. Man synger heller ikke rasistiske sanger. Hadde han møtt den rette engelske supportern så tror jeg ikke han hadde hatt en god dag i dag. Men noe må gjøres!!!! Vi kan ikke godta slikt.
Han burde ikke bli utestengt resten av livet. Men noe må gjøres. Vi kan ikke ha folk som oppfordrer til trøbbel. Man synger heller ikke rasistiske sanger. Hadde han møtt den rette engelske supportern så tror jeg ikke han hadde hatt en god dag i dag. Men noe må gjøres!!!! Vi kan ikke godta slikt.
Kommentar