Tulling

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frydenlund
    Medlem
    Hoffnarr
    • Feb 2004
    • 52

    Tulling

    Hvem var denne tullingen som lagde kvalme i dagens kamp mot Leicester? Det er vel ikke han som vanlighvis står å synger i kanarifansen?
    Jeg så ikke hele situasjonen. Hva skjedde egentlig? Så ut som om han sparket etter en annen fyr der
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Hehe, tidenes kommentar fra Fjøra over høyttaleranlegget.. :lol:

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Fucking idiot

      Kommentar

      • Joppe
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Dec 2003
        • 173

        #4
        Aner ikke hvem han er, men han var en stor branne som var møkka full. kom i hångemeng med flere der oppe, en leichester-tilhenger og et par norske.. ødela alt med den tåpelige oppførselen sin. skjønner godt at Leichester-supportene blei sinte: han slang rasistiske tilrop til den (de) fargede på laget deres. Håper denne drittsekken blir utestengt på livstid..
        vil det få konsekvenser for LSK? selv om det er treningskamp?

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          SYNS FJØRTOFT TAKLET DETTE VELDIG BRA. VAKTENE BARE STOD DER Å SNAKKA SÅ VIDT TIL HAN, MEN FJØRA TOK TAKI HAN MANGE GANGER. HAN BEKLAGET OGSÅ PÅ HØYTALERANLEGGET ETTERPÅ TIL LEICESTER FANSEN.

          VELDIG VELDIG BRA, MÅ SI JEG BLE IMPONERT OVER FJØRA. SÅNN DET SKAL VÆRE!

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #6
            Fjøras komentar var bra:"Hello I am Jan Åge Fjørtoft, I apoligze for this fucking idiot. Elvis has left the building."
            Er vel ikke akkurat første gang **** er innblanda i trøbbel.

            Kommentar

            • CLAYTONZANE
              Medlem
              Møteplager
              • Jul 2005
              • 74

              #7
              IDIOT

              Satt vedsiden av hele opptrinnet. For en idiot denne fete bamsen er, han bragte skam på både oss og lsk. Han stod 30 cm fra engelskmennene og kalte de mye rart. Synes at vaktene våre var dårlig, de grep ikke inn i det hele tatt. Hvor var politiet? Håper ledelsen i fansen gjør noe med denne fyren. PS Jeg var i Tromsø og der var samme personen helt idiot.

              Synd at slikt skjer når laget spiller en meget god kamp.
              nei og nei

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Tipper styret i kanari-fansen lar det bli opp til Lsk å avgjøre hans skjebene. Gjør ikke lsk noe så syns jeg kfl bør gjøre noe.

                Kommentar

                • Joppe
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Dec 2003
                  • 173

                  #9
                  han bør ihvertfall bli utestengt fra Åråsen. Nå er det sikkert personer her inne som kjenner ham og vet hvem han er, så jeg skal holde kjeft.

                  Kommentar

                  • Do'h
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 1891

                    #10
                    Skjønte med en gang jeg så han rulle bortover sidelinja at han betydde trøbbel. satt 2 seter unna han engang. men jeg så ikke hva han gjorde i pausen siden jeg da var å tømte blæra. så hva gjorde han?
                    Trur Jan Åge sa:
                    "This is Jan Åge Fjørtoft Manager of Lillestrøm, i just want to apologize (eller no) for that fucking idiot" hørte ikke om han sa no "elvis has left the buildning"
                    Men den "leicester's going down, their going down......" var dritbra :lol:
                    LSK FOR GULL 2006

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Det skal sies at mannen var morsom på starten, men etter det var han totalt idiot. Bør utestenges for resten av sesongen, uansett hvor mye han angrer i morgen..

                      Mer sjarmerende var den lille jenta som sang "alle de som elsker fugla klapper nå" mange ganger, feltet klappet vær gang..tror hu var den som lagde mest liv i dag, hehe!

                      Kommentar

                      • Do'h
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 1891

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Mer sjarmerende var den lille jenta som sang "alle de som elsker fugla klapper nå" mange ganger, feltet klappet vær gang..tror hu var den som lagde mest liv i dag, hehe!
                        det var nusselig :lol:
                        LSK FOR GULL 2006

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          #13
                          Fjøra kom løpende fra politibilen opp tribunen til speakerbua før han trakk pusten tre, fire ganger, fikk mik'en av Bjørne og sa omtrent følgende (beklager evt. dårlig skriftlig englandsk): "Hi, this is Jan Åge Fjørtoft and would on Lillestrøm Sportsklubb behalf like to apologize for that fucking idiots behaviour. But Elvis has now left the building and the show can go on", eller no' sånn.

                          Veldig godt løst til slutt av Fjøra, men personer som er så rasende fulle at dem hadde blitt nekta adgang på både Waterhole og Randis bør aldri igjen få sette føttene sine innafor portene på Åråsen.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #14
                            TIDENES KOMMENTAR DA. SÅ JOGGA HAN NED IGJEN. ER IKKE FJØRA RÅ SÅ VEIT IKKE JEG!

                            VI HAR NORGES KULESTE MANAGER! SHAAAAALALAL

                            Kommentar

                            • kflmarius
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2005
                              • 215

                              #15
                              hehe fjøra er alltid på plass.... :wink:
                              party party party!
                              Marius
                              FuglaTifo

                              Kommentar

                              • maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 638

                                #16
                                Synes denne xxxx bør bli utestengt hvertfall ut neste sesong. Han har jo flere ganger vist at han ikke kan oppføre seg. Synd det ikke var noen av de "gale" Leicester-fansen han slang dritt til, da hadde han fått grisebank. For dårlig av vaktene også. De turte jo ikke ta i ham. Vi må gjøre det på den riktige, solidariske måten. Pisspreik. Sånne må man bare ta tak i , å få ut. Ellers får man ha vektere der, hvis vaktene ikke kan gjøre jobben sin. Var jo 4 fra fansen som måtte få han ut. Slo mot politiet og ble lagt i jern. Sånne folk trenger vi ikke på tribunen!! Håper enten lsk, eller k-fansen tar affære. UT MED SVINET; UT MED SVINET!!!
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                Kommentar

                                • LSK-supp.
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 1023

                                  #17
                                  Det er å overreagere å utestenge han på livstid.

                                  Mr. X oppførte seg riktignok som en idiot i denne matchen, men helvete heller, er det så jævlig "lavt under taket" og er man så intollerante på Åråsen, at utestengelse på LIVSTID er nødvendig??

                                  Vaktholdet derimot holdt ikke mål. Man skal jo ikke slippe inn åpenbart berusede personer, og vakten hadde MANGE sjanser til å kaste han ut, før det utartet seg litt.

                                  Vi trenger personer som drar i gang litt "stemning" på Åråsen og bortematcher, -så lenge de ikke er voldelige og kommer med rasistiske uttalelser riktignok.
                                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                  Kommentar

                                  • Kanaristar
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2005
                                    • 155

                                    #18
                                    ***** krangla vel sikkert med kona før kampen og lot det gå utover Leicester.

                                    Episoden var ikke god PR men Fjøra kom til unnsetning.

                                    mvh
                                    Kjøp Citroën !

                                    Kommentar

                                    • CLAYTONZANE
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jul 2005
                                      • 74

                                      #19
                                      hallo

                                      Han burde ikke bli utestengt resten av livet. Men noe må gjøres. Vi kan ikke ha folk som oppfordrer til trøbbel. Man synger heller ikke rasistiske sanger. Hadde han møtt den rette engelske supportern så tror jeg ikke han hadde hatt en god dag i dag. Men noe må gjøres!!!! Vi kan ikke godta slikt.
                                      nei og nei

                                      Kommentar

                                      • CLAYTONZANE
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jul 2005
                                        • 74

                                        #20
                                        hallo

                                        Han burde ikke bli utestengt resten av livet. Men noe må gjøres. Vi kan ikke ha folk som oppfordrer til trøbbel. Man synger heller ikke rasistiske sanger. Hadde han møtt den rette engelske supportern så tror jeg ikke han hadde hatt en god dag i dag. Men noe må gjøres!!!! Vi kan ikke godta slikt.
                                        nei og nei

                                        Kommentar

                                        Working...