Tulling

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #21
    Hadde dette vært under en vanlig kamp ville han blitt kastet ut etter 5 minutter, og da hadde ikke problemet oppstått. Må forøvrig være første gang i historien at en person blir kasta ut fra en treningskamp!! :shock:

    Gi mannen adgangsnekt på Åråsen og Martins resten av 2005, så får han litt tid til å tenke seg om!! Folk som står med kuken i hånda og synger høylytt i dagslys må drekke mindre!!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      #22
      han bør utestenges resten av sesongen.kanskje lsk bør ta et møte med han.det ville være flaut for han å møte fjøra,uwe og halle for at han har oppført seg som en idiot.hvis ikke vaktene på åråsen kan gripe inn med en gang det er nødvendig så holder ikke vaktene på åråsen mål og da må dem bare byttes ut.det er uforsvarlig å ha vakter som bare står å ser på

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Ryktene skal ha det til at han fikk livstid på Åråsen, Martins ingen reaksjon, da han ikke gjorde noe ufint inne på martins.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #24
          Opprinnelig skrevet av iL
          Ryktene skal ha det til at han fikk livstid på Åråsen, Martins ingen reaksjon, da han ikke gjorde noe ufint inne på martins.
          Troverdig kilde?

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #25
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Opprinnelig skrevet av iL
            Ryktene skal ha det til at han fikk livstid på Åråsen, Martins ingen reaksjon, da han ikke gjorde noe ufint inne på martins.
            Troverdig kilde?
            Martins er vel troverdig da jeg pratet med en av barsjefene (ikke frode dog), åråsen har jeg hørt fra flere kanter, men kan jo være samme rykte.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #26
              Ok.

              Enig at han bør få en relativt lang straff, men utestengt fra åråsen på livstid? Tør ikke å tenke på det engang vis det hadde vært meg..aldri mer åråsen? Hjelp.

              Kommentar

              • sten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 873

                #27
                at han blir utestengt ut denne sesongen og kanskje neste er greit.utestengelse på livstid er vel litt brutalt.jeg var ikke på kampen selv så jeg vet ikke hva som skjedde eller hva han gjorde

                Kommentar

                • lsk_lizzie
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2005
                  • 48

                  #28
                  Etter det jeg har hørt så var ikke det her første gang han oppførte seg sånn på en kamp... Jeg var der på lørdag, og i begynnelsen var det litt morsomt, men så ble det bare irriterende å høre på han... Skjønner veldig godt at han ble utestengt på livstid... Etter all den drittslenginga så var det bare rettferdig... Å stå der og slenge rasistiske kommentarer til de mørkhuda på Leicester, når KFL klart er i mot rasisme, blir for drøyt...
                  Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

                  Kommentar

                  • HanseFrank
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 221

                    #29
                    Uansett hvem og hva, så er livstid like idiotisk som selve handlingen. Fjøra burde vel ha hørt om tilgivelse?

                    Nei, gi ham nekt ut året, og la han få prøvetid neste år. Det vil si, minste ordrenekt fra vaktene, så er det ute resten av den sesongen også.

                    Dette pålegger i så fall vaktene et visst ansvar, og litt oppegående vakter, men det har vi vel på Åråsen?
                    HanseFrank
                    - på den andre siden...

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #30
                      han har jo hatt 2 års utestengelse før...så er ikke første gangen, men det er jo ikke bekreftet dette med livstid da, er bare ett rykte jeg har hørt.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #31
                        Jeg stemmer for total utestengelse på all tid. Jeg satt midt inne i begivenhetenes sentrum under denne matchen. Jeg hørte også at han sa til vakta, rett etter utkastelsen, at han gjorde det for "kicket". Han var altså edru nok til å gjøre en rasjonell vurdering.

                        I mine øyne har han absolutt ikke noe positivt å bidra med ovenfor Lillestrøm Sportsklubb. Han kan få lov til be om tilgivelse om noen år, hvis han noen gang blir voksen nok til å kunne vurderes inn i varmen igjen.

                        For øvrig stemmer jeg for at vi lukker denne tråden, før RB kaster seg på og skriver om "Hooliganisme og rasisme i Kanarifansen" og det grenser over i personsjikane av denne stakkaren.

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          #32
                          Han er egentlig en fin fyr.

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #33
                            Poenget med å dra opp denne tråden? La denne saken bli glemt nå.

                            Kommentar

                            • Hertis
                              I karantene
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 173

                              #34
                              Hva blei resultatet av denne saken ? fikk han noe form for straff/utestengelse av LSK ?

                              Kommentar

                              • Franken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2004
                                • 1036

                                #35
                                Nordy: det er vel det verste som kan skje. At det går i glemmeboken. Slikt må kanarifansen i samarbeid med sportsklubben få bort. Og da nytter det ikke å si at en skal bare glemme det. Folk må straffes, gjerne for å sette et eksempel. Ofte skal det ikke mer til!
                                Fra Baillsund

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #36
                                  Ja, men la andre ta seg av det, blir ikke noe bedre av at folk diskuterer det på nettet

                                  Kommentar

                                  Working...