Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Jeg for min del håper at gutta får seg hver sin bitchslap i garderoben. Gjerne etterfulgt av rosende ord for fantastisk opprettholdelse av moral. Så mye pinlig spill og innsats kan ikke kun tilskrives Nosas fravär. I allefall ikke når vi har brukt ham som kant den siste tiden. Sentralduoen var den samme som vi har kjört i det siste, men de brukte jo de förste 45 på å miste ball i livsfarlig posisjon, väre for seint inn i situasjonene og slå pasninger til Molde-spillere. Når Tam kommer inn får vi litt mer pondus og ro. Karim gjör mye rart, og Eriksen er rett og slett dåårlig i dag. Alle presterer langt under par, både individuellt sett og som et lag, inntil det gjenstår 4 minutter. Jeg nekter å tilskrive Nosas karantene skylda for det håplöse spillet vi så i dag. I dag var det fackings feriemodus i 89 minutter. Flaks at vi kun behöver 4 for å pisse på Molde."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det må være den dårligste TL kampen jeg har sett på flere år; 3-div standard på pasninger, fust med misforståelser og initiativ på linje med hva en finner i en begravelse.
Kred. til HB for å iallefall forsøke noe... og det virket!
Dagens højdare var forøvrig spontan-kose-kaos-stemninga på Martins etter 3-3.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kvaliteten på spillet i kampen i dag er totalt uinteressant. Om pasningene var på microputtnivå og løpsviljen som Jan Mølbys i 90 minutter betyr ingenting.
Det eneste som betyr noe i dag i hvordan laget reiste seg og tok hjem ett poeng etter å ha ligget under med 3-0 til det gjensto ett minutt av ordinær tid. Kamper som i kveld skaper vinnerlag, det skaper vinnere og og det skaper nervøse blærer hos alle lag som leder mot oss resten av sesongen.
Om jeg tar frem krystallkula ser jeg at kampen i kveld vil stå igjen som sesongens desidert viktigste - i dag viste våre menn at de er laget av noe overjordisk og at de kan snu det umuligste til egen fordel.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Enig. Kamper som denne og borte mot Start er verdt langt mer enn de 4 poengene de har gitt oss.Kommentar
-
Jeg håper vi vurderer Edwin før vi benytter Erling når Tarik forsvinner. Håper vi vurderer Ringstad og Bolly også. I tillegg til Gulbrandsen fra Lyn... Kiko også. Og Viktor Grodås og Ohi Omojanfu(?).Kommentar
-
I 20 år har jeg hver eneste match vi ligger under med ett mål på overtid proklamert at "vi scorer aldri på overtid uansett, bare drit i å ha noe som helst håp". Mulig dette ble tidvis motbevist i 2001-sesongen, men uansett har det vært noe trygt og fast å klamre seg til.
Det sykeste jeg har sett som LSK-supporter. 1 poeng er underordnet, følelsen av å komme grusomt tilbake gang etter gang etter gang er uvurderlig.runarMKommentar
-
Forøvig er verdt å spørre om det har blitt scoret 3 mål like raskt eller raskere enn det LSK gjorde i kveld i en TL match noensinne?
Noe for statistikerne her altså.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kvaliteten på spillet i kampen i dag er totalt uinteressant. Om pasningene var på microputtnivå og løpsviljen som Jan Mølbys i 90 minutter betyr ingenting.
Det eneste som betyr noe i dag i hvordan laget reiste seg og tok hjem ett poeng etter å ha ligget under med 3-0 til det gjensto ett minutt av ordinær tid. Kamper som i kveld skaper vinnerlag, det skaper vinnere og og det skaper nervøse blærer hos alle lag som leder mot oss resten av sesongen.
Om jeg tar frem krystallkula ser jeg at kampen i kveld vil stå igjen som sesongens desidert viktigste - i dag viste våre menn at de er laget av noe overjordisk og at de kan snu det umuligste til egen fordel.
Kanskje Edwin kan bli en ny kantløsning?Kommentar
-
Kommentar
-
Har knapt nok fått igjen pusten. Det er bare en ting å si:
89 minutter for glemmeboka og en overtid for historien!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Erik Karlsens legendariske hattrick i løpet av 2 minutter og 30 sekunder mot Mjøndalen i 1977 er i alle fall raskere.Kommentar
-
1-0 og 3-0 målene er grusomme. Gamle markeringsglipper vender tilbake. Konsentrasjonsløst. Giddalaust. Tåpelig. Framover er det stillstand, kun Tarik flytter seg. Vanskelige alternativer gir pasningsfeil. Attpå til presteres det flere meningsløse feil på enkle pasninger. Det er ikke bra nok, ikke i det hele tatt.
Allikevel er uavgjort rettferdig. Molde var ikke gode de heller, selv om det var deres løkke. Godt gjort å lage 6 mål i en kamp med under 10 sjanser.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Min tyrkiske kollega, som var med og så kampen på Martin's, og som mente han aldri hatt sett noe lignende, tipset meg om at det er opprettet en egen tråd på Fenerbahçes fanforum:
3-0 lik mac 90. dakika dan sonra 3-3 oluyor
Kommentar
-
Min tyrkiske kollega, som var med og så kampen på Martin's, og som mente han aldri hatt sett noe lignende, tipset meg om at det er opprettet en egen tråd på Fenerbahçes fanforum:
3-0 lik mac 90. dakika dan sonra 3-3 oluyor
http://forum2007.antu.com/KonuOkuZiy...ID=15&kID=3029Kommentar
-
Kommentar
-
FY FAEN!!!
Jeg dro på min første bortetur siden Percy og jeg var i Trondheim på begynnelsen av 2000-tallet(jepp, bare jeg som så den kampen, gitt), også fikk jeg servert dette!!! ER DET MULIG!!! Jeg rister av vantro latter enda, dette går jo ikke an?!? Hva i all verden skjedde???
Edwin bør være primærkandidat til å ta plassen til Tarik etter dette. Helt vanvittig innhopp, og ærlig talt, han er jo den fødte ving. Rask, god med ball, råsterk og målfarlig. Hvorfor går du rundt å leker spiss??? Du er jo genial på kant, du sexy, sexy lille hvitsnippneger!!!
Herregud så glad jeg er. Jeg har latteren kilende i halsen og spastiske munnviker, og ord kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå.
PS! Jævla hyggelig å hilse på, konversere med og omfavne i vill lykkerus Spntneous, Per Arne, Rønnern, Macho og Gorken. Om det var andre forumskaller jeg ikke fikk med meg at faktisk var nettopp det: Jeg elsker dere også.
PSS! Den myteomspunnede Runke-Roger er en ordentlig kjernekar. Med vanvittig ekspansiv underarmsmuskulatur.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Edwin bør være primærkandidat til å ta plassen til Tarik etter dette. Helt vanvittig innhopp, og ærlig talt, han er jo den fødte ving. Rask, god med ball, råsterk og målfarlig. Hvorfor går du rundt å leker spiss??? Du er jo genial på kant, du sexy, sexy lille hvitsnippneger!!!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar